התהליך כולל 4 שלבים:
1. ראיון עם מנהל ישיר.
2. מבחן חשיבה מחקרית הכולל ניתוח נתונים, הפקת תובנות והכנת מצגת ללקוח.
3. ראיון עם המנכ"ל.
4. מבחן פסיכוטכני + מבחן אישיות + מבחן אמינות.
התהליך כולל 3 שלבים - ראיון טלפוני מול מנהל ישיר וציפיות שכר. שלב שני הוא ראיון פרונטלי מול המנהל. שלב שלישי - מבחן אקסל/פאאור פויינט של כתיבת תובנות.
שאלות מתוך הראיון
1. כיצד למדוד שביעות רצון לקוחות בחנות בגדים?
2. כיצד ניתן למדוד השפעה של פרסומות על אוכלוסיות שונות?
3. מבחן ב-PP - יש ליצור מספר שקופיות עם תובנות לגבי סקר שבוצע לחברת רהיטים. יש לשמור על סדר, כמו לוגו של החברה ושל החברה לה עושים את הדו"ח בראש העמוד. גרפים מתאימים והסבר קצר.
שלושה שלבים:
1. ריאיון
2. מבחן קצר
3. פגישה בין המועמדים שנותרו לבין המנהלים
שאלות מתוך הראיון
- האם יש לך רקע במחקרי שיווק?
- רקע באקסל?
- מה מצאת בתחום הזה דווקא?
- המועמד מתבקש לתאר שלב אחר שלב, אילו צעדים היה נוקט כדי לבחון פופולריות או הצלחה של מוצר מסוים/ קמפיין שיווקי על אותו מוצר.
קבוצת גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר.
החברה עוסקת במחקרי שוק, סקרי דעת קהל, מחקרי שביעות רצון, מחקרים כלכליים של פוטנציאל שוק ובדיקת היתכנות, בניה ירוקה, מחקרי פארמה, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, לקוח סמוי ופתרונות עתירי מידע.