1) קיבלתם הודעה מאחד הסניפים שהמכשיר לא עובד. מה קרה?
2) מה אפשר לעשות כדי להיות מודעים לבעיה?
3) איזה מידע יעבור?
4) באיזה סוג DB נשתמש ולמה?
5) איך תיראה הסכמה/DOCUMENT שנשמור?
6) אם יש טכנאי שעוקב אחרי זה, איך הוא אמור לעקוב?
7) איזה נתונים היא תציג?
8) אם יש שרת אחד שמקבל נתונים וכמה עמדות טכנאים שמאזינות לו.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
יולי 2019
1)מעלים אפשרויות כמו תהליך שרץ ברקע. בסוף הם מתכוונים לזה שהמעבד התחמם וגרם להאטה של הכל.
2)לשלוח נתונים על מצב הטמפרטורה לשרת מרוחק שיעקוב אחרי הנתונים
3)הטמפרטורה, באיזה טרמינל קרתה התקלה, timestamp ולא זוכר מה עוד
4) רצו לראות אם יש ידע בהבדלים בין DB שהוא SQL לבין NOSQL
5)הגענו בסעיף 3 לכך שצריך כל מיני סוגי מידע שמראים על תקלה מסויימת שונה. ולכן בסכמה יהיה לנו את ה ts, עמודה של סוג התקלה ועמודה של ערך התקלה
6)צריכה להיות לו אפליקציה יעודית שעוקבת אחרי הנתונים
7) היא תציג את כל קריאות הטמפרטורה האחרונות שנקראו. האפליקציה צריכה לתת התראה לטכנאי והיא צריכה לעשות איזשהו ממוצע של כמה הקריאות האחרונות לפני שהיא תתן התראה, כלומר שלא לתת התראה רק על סמך מדידה אחת לא תקינה אלא על סמך כמה ברצף.
8) הן צריכות להירשם עם WEBSOCKET לשרת ולקבל התראה כאשר היו מדידות לא טובות לפי הממוצע של הכמה האחרונות