בנאדם עיוור היה אצל הרופא הוא נתן לו 2 שקיות ובכל שקית 2 כדורים בצבעים שונים, בדרך הביתה הכדורים נפלו לו מהשקיות והוא הכניס את כולם לאותה השקית, אם הוא יבלע 2 כדורים מאותו הצבע הוא ימות, הוא צריך לשתות כדור אחד מכל צבע היום וכדור שני מכל צבע מחר, איך לא נהרוג את העיוור ?
התהליך מתחיל ממוחשב, בהתחלה משחקים מהירים וקצרים על המחשב, כמו מבחן פסיכוטכני קטן. בשלב השני ראיון AI בו אתה נשאל שאלות ועונה מול מצלמה, ללא גורם אנושי. בעיקר קייס סטאדיס קצרים. זמן התשובה מוגבל מאוד בזמן. מי שעבר את שני השלבים, הללו מזומן למרכז הערכה, בזמן הקורונה הוא מתנהל אונליין ולא במשרדים. ביום זה יש 2 "מבחנים" הבודקים התמודדות בדינמיקה קבוצתית ועוד 3 ראיונות אישיים, 2 מקצועיים ואחד פרסונלי.
שאלות מתוך הראיון
קריאה של 6 עמודים באנגלית המכילים מידע על מוצר חדש שהחברה לכאורה רוצה להשיק, זמן מוגבל לקריאה של החומר והכנה של תשובות לשאלות כמו: באיזו מדינה כדאי להשיק בהתחלה, איפה יש שוק פוטנציאלי, איך היית בונה קמפיין שיווקי, לאיזה קהל יעד היית מיעד אותו.
התהליך כולל ביצוע מספר משימות ומשימות דמויות משחקים באינטרנט וכן הקלטת תשובות בוידאו לשאלות באנגלית. לאחר מכן יש מרכז הערכה, שולחים לפני משימה שצריך להכין לקראת מרכז ההערכה ויש גם ראיון אישי עם 2 מראיינים.
שאלות מתוך הראיון
איך חשבת על הרעיון (המשימה שהיה צריך להכין)?
איך הייתה העבודה בצוות?
למה לא בחרו ברעיון שלך?
ראיונות למחלקת מרקטינג- UFLP
תהליך ארוך מאוד (בערך חודשיים), שכולל 2 שלבים מקוונים (משחק וקייס סטאדי קצרים מצולמים), אחריהם מרכז הערכה מקוון וראיון עם הסנכ"ל
שאלות מתוך הראיון
"למה יוניליבר? למה תכנית UFLD? למה המחלקה הזאת?" "בקייס הנתון, מה היית ממליצה לעשות איך היית משכנעת את הצוות\הבוס ברעיון שלך?" "בנה הצעה עסקית לפיתוח בהתאם לאחד הפילרים של החברה"
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ספטמבר 2020
קישור לערכים של החברה ולמטרות ארוכות הטווח, הבנת המורכבות של יוניליבר כתאגיד...