חוות דעת עובדי יס - עבודה ביס
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    יס  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 120 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם ביס?

Theworker > חוות דעת יס

חוות דעת של עובדי יס

10 - 1 מתוך 120
share on facebook
חברה דינאמית וצעירה , תנאים מעולים אווירה משפחתית  
עבד/ה בתפקיד סוכן מכירות בין השנים 2012 - 2013 18.11.2019
יתרונות: רכב צמוד, טלפון, טאבלט. יומיים בשבוע במקום להגיע למשרדים מ10-15 עובדים מהבית .
חסרונות: מסיימים פגישות בשעות מאוחרות 21 22

תנאים טובים שכר נמוך טוב לסטודנטים  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2019 - 2019 17.11.2019
יתרונות: מי שלומד זה משרה טובה עבורו
חסרונות: שכר נמוך אין אפשרות קידום בסניף בצפון
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

עבודה שווה לאוהבי נתינת שירות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2018 - 2019 07.11.2019
יתרונות: עבודה מאתגרת עם אווירה של משפחתיות וחברים עם תמלוגים בונוסים ותמריצים להתקדמות והישארות בחברה עם התקדמות
חסרונות: אמהות בתפקיד מרוויחות פחות כיוון שיכולות לעבוד רק בשעות קבועות מסויימות ובשעות האלה קשה להשיג את הבונוסים והאחוזים של העבודה בלילה כי לאמא קשה לצאת לעבוד בלילה

ניתן להגיע לתנאים ושכר הולם בעבודה מאומצת  
עבד/ה בתפקיד סוכן מכירות בין השנים 2006 - 2006 25.10.2019
יתרונות: בעבודה מאומצת ניתן להגיע לשכר מכובד/גבוה
חסרונות: חזרה תמידית לגבי עמידה ביעדים(גם אם אתה עומד ביעדים ועובר אותם- עדיין ישנה השיחה הקבועה על שיפור היעד הבא)

סביבת עבודה חיובית.  
עבד/ה בתפקיד איש שיווק בין השנים 2019 - 2019 24.10.2019
יתרונות: יחס יפה וחם לעובדים.סביבת עבודה פורייה ונעימה.
חסרונות: השכר ממוצע וצנוע, והעבודה לא נותנת הרבה נסיון בעולם השיווק.

חברה שלדעתי אין לה סיכוי בעולם החדש  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2009 - 2019 07.10.2019
יתרונות: בעבר שמורת טבע בניהול
חסרונות: מרגע שהפלאפון נכנסה המצב הדרדר לדעתי

עבודה זמנית בלבד,שעות גמישות , מתאים לסטודנטים...  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2018 - 2019 05.10.2019
יתרונות: שעות נוחות וגמישות, כוח אדם איכותי לפחות בתמיכה, מנהלים מכבדים , מתנות לא רעות בחגים, נופש חברה,בונוס סביר על עמידה ביעדים.
חסרונות: עבודה סיזיפית בשירות ולקוחות שחושבים שמגיע להם הכל, חייבים חוסן נפשי ולהיות מוכנים לקבל שיחות בלי הפסקה. הבעיה העיקרית שאין לאיפה להתקדם . זה להישאר באותו תפקיד תקופה מאוד ארוכה וגם כשמתקדמים להיות נציג בכיר פשוט עובדים יותר קשה מנציג רגיל ולא מרוויחים מזה כלום. העבודה פשוט תוקעת אותך במקום הרגשה של בזבוז זמן. בנוסף בתקופה האחרונה הייתה הרגשה של קיצוצים עקב תחרות גוברת בשוק התקשורת מה שגם מוריד מהמוטיבציה להמשיך.

YES - מקום עבודה לסטודנטים  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2019 - 2019 13.09.2019
יתרונות: היתרון הוא המשמרות . בונוס שמקבלים עבור הביצועים. בתור עבודה זמנית מקום טוב
חסרונות: אין לאן להתקדם. קידום מתבצע לרק רק על פי שיקול מקצועי לדעתי

לדעתי האישית לא להתקרב  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 2017 - 2019 07.09.2019
יתרונות: איזון בין חיים פרטיים לעבודה
חסרונות: לדעתי האישית ניהול מחריד, כאוטי. מנהלים חדשים מרמת מנכל עד לסמנכלים. ומנהלי מחלקות שהגיעו עם הנחות יסוד חסרות מושג ומתעקשים להראות לכולם שהם צודקים.
מידור של עובדים מהמספרים האמיתיים, הצגת כשלונות כהצלחות, עבודה ללא דרך אסטרטגית רציפה ואחידה, קבלת החלטות ללא דיון או מקום לביקורת, עודף עובדים בחברה שלא עושה כלום
אל תעבדו שם לדעתי

שכר נמוך ולוקח המון זמן להתקדם אם בכלל  
עבד/ה בתפקיד טכנאי בין השנים 2017 - 2019 02.09.2019
יתרונות: רכב חברה
יציבות תעסוקתית
חסרונות: אין זמן להפסקה במהלך היום
לחץ מאוד גדול מצד החברה להספקים


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  יס    
 
 
1700 עובדים
משרדים ראשיים: כפר סבא
 
 
  הוא המותג של חברת DBS (חלק מקבוצת בזק) המספקת שירותי תוכן בטלוויזיה באמצעות הלווינים עמוס 2 ועמוס 3.