חוות דעת עובדי ביפר - עבודה בביפר
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    ביפר  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 29 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.3
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בביפר?

Theworker > חוות דעת ביפר

חוות דעת של עובדי ביפר

20 - 11 מתוך 29
share on facebook
מקום נוח לסטודנטים.  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2008 - 2011 01.01.2019
יתרונות: מתחשבים בך בתקופת מבחנים.
חסרונות: תפקיד קצת שוחק.

גמישות בזמנים, עבודה זמנית טובה.  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2017 - 2018 20.10.2018
יתרונות: היתרון הגדול הוא שהמשמרות מאוד גמישות, יש אופציות מגוונות ומאפשרות זמינות גבוהה הן לסטודנטים והן לאמאות. מגוון השעות נא החל משעות הבוקר המוקדמות ועד הלילה, העבודה היא 24/7 סביב השעון ולכן מי שעובד בשעות הלילה יכול מלבד שעות הלילה לקבל גם שעות נוספות - שזה מעולה.
חסרונות: אני אישית הרגשתי שאין אווירה חברית במקום, כל אחד עסוק בענייניו נטו.
בעיה נוספת בחברה היא שכל הרעיון שהמוקדן יעביר את ההודעה לבית העסק שאינו זמין ובהזדמנות הראשונה שתהיה להם יחזרו ללקוח על מנת ללת לו את השירות הטוב ביותר -בדיעבד חלק מהחברות מסננות את הלקוח ובכך יוצא שכמספר פעמים ביום או בשבוע מתבצעת אותה השיחה "מתי יחזרו אלי?" "בקרוב" "מתי זה יקרה?" "בקרוב" אין סנכרון בין האיפורמציה שניתנת למוקדנים לבין מה שקורה בפועל למול הלקוח (לא כולם, חלק).
בנוסף לכך ביפר נועדה לקשר בין לקוחות לבית העסק, לדעתי זה נהיה פחות רלוונטי מכיוון שכיום בעידן הווטאספ אפשר להשאיר הודעה או SMS ובכל מקרה בית העסק חוזר ללקוח ולכן אין טעם בגורם שלישי מקשר (דעתי בלבד).
העבודה עצמה חוזרת על עצמה, לא מגוונת, יש תסריט שידוע מראש, אי אפשר לאלתר - מי שאוהב לחדש ולגוון בעבודה שלו שלא יגיש מועמדות למשרה זו.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אווירה טובה,מנהלת המוקד מדהימה ומתחשבת. עבודה...  
עבד/ה בתפקיד מנהל צוות / אחמ"ש בין השנים 2018 - 2018 17.06.2018
יתרונות: התחשבות, שעות נוחות, אפשרות להתקדם כאחמ"ש, אפשרות למשמרות לילה וחגים כך שהשכר יכול להשתפר
חסרונות: משכורת בסיסית, אלא אם אדם עושה משמרות לילה סופ"ש וחגים

בתור עבודה בין עבודות אין על ביפר  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2010 - 2014 08.05.2018
יתרונות: אנשים נהדרים, יחס טוב לעובדים
חסרונות: קצת שבלוני, יש לחץ של שיחות. צריך התמדה

אחלה מקום ואחלה אנשים סך הכל עבודה מצונית  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2015 - 2016 24.03.2018
יתרונות: אנשים טובים, יחס חם
חסרונות: משרה קצת לחוצה, אבל סך הכל בסדר יש דרישות ויש לקוחות שצועקים אבל אפשר להתמודד עם זה גישה קצת לא נוחה

מקום עבודה יציב  
עבד/ה בתפקיד מנהל מוקד בין השנים 2007 - 2004 21.02.2018
יתרונות: אנשים מאוד ערכים ומיוחדים.
ימי חברה נחמדים ומגבשים
חסרונות: תחרות מול שווקים זרים בעולם שירות הלקוחות

חברה מעולה עם יחסי אנוש מעולים ותנאים  
עבד/ה בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות) בין השנים 2015 - 2017 15.11.2017
יתרונות: מנהלים ואנשי צוות מאוד נחמדים וסובלניים. הרגשה מאוד ביתית
חסרונות: שכר לפעמים יכול להיות נמוך, תלוי במכירות

אחלה של צוות, מנהל מדהים - שווה  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2013 - 2015 22.10.2017
יתרונות: אנשים ברמה, מקצועית התחלתי ב1 קפצתי לרמה 10,הרגשה שאתה תורם ועושה משהו חשוב, המנהל הכי טוב שהיה לי
חסרונות: שכר , עבודה מסביב לשעון

אל תמהרו לקבוע ראיון עבודה, אישית אני לא ממליץ  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2017 - 2017 11.09.2017
יתרונות: למרות הכל יש שם אנשים/ עובדים נחמדים
חסרונות: שכר,חברה,אווירה,יחס מנהלים או במילים אחרות כל מה שחשוב. לדעתי אני לא ממליץ כלל

מומלץ למי שרוצה לעבוד במשמרות כולל סופשים ולילות  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2014 - 2014 05.09.2017
יתרונות: בונוסים למי שמקליד ממש מהר
חסרונות: אין ככ למה להתקדם, משכורת לא גבוהה


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  ביפר    
 
 
300 עובדים
משרדים ראשיים: רמת גן
 
 
  חברה להעברת הודעות