חוות דעת עובדי פיקסיה - עבודה בפיקסיה
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    פיקסיה  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 41 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.1
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בפיקסיה?

Theworker > חוות דעת פיקסיה

חוות דעת של עובדי פיקסיה

40 - 31 מתוך 41
share on facebook
החברה ייחודית בתחומה בארץ. מאפשרת להתפתח מקצועית...  
עבד/ה בתפקיד מנהל מחלקה בין השנים 2012 - 2013 30.05.2013
יתרונות:
הרמה האנושית גבוהה מאוד.
ישנה אווירה נעימה בתוך צוותים השונים.
ההנהלה מוטת ביזנס והאסטרטגיה ברורה, ייחודית ומבטיחה.
החברה חזקה מאוד בתחומה בהשוואה למתחריה וממוצבת במקום גבוה בשוק שאליו היא משתייכת.
החברה מאפשרת איזון בין חיי עבודה לחיי משפחה.
חסרונות: העבודה מול ארצות הברית יוצרת אתגרים בשת"פ בין מחלקת המוצר למחלקת הפיתוח

מקום עבודה שמשלם משכורות מאד גבוהות (מתכנתים - אל...  
עבד/ה בתפקיד Affiliate Manager בין השנים 2013 - 2013 16.05.2013
יתרונות: המשכורת, התנאים שמקבלים כאן
חסרונות: כולם פה מחפשים עבודה...
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

מקום טוב לעשות עליו סיבוב כשאין ניסיון ולהמשיך הלאה...  
עבד/ה בתפקיד QA בין השנים 2010 - 2012 19.04.2013
יתרונות: היו פעם אנשים טובים ומקצוענים שנחמד וכיף לעבוד איתם אבל גם הם זן נכחד
חסרונות: יחס לעובד
תגמול לעובד
הנהלה גרוע
השקעה בעובד
תנאי עבודה
שכר

לא יודע מה עשיתי שם. מקום עבודה פשוט גרוע  
עבד/ה בתפקיד מנהל בין השנים 1989 - 2013 06.03.2013
יתרונות: שכר סביר ומיקום נוח יחסית
חסרונות: כל השאר. אוירה קשה ביותר ומעל הכל ההנהלה שיושבת בחו"ל שעושה חשק לא לקום בבוקר

מקום מאד לא מומלץ. עזבו בשנה האחרונה משהו כמו 20 עובדים...  
עבד/ה בתפקיד נאשם בין השנים 2010 - 2013 27.02.2013
יתרונות: היו אנשים טובים (אבל זה לא ממש יתרון כי כל הטובים עזבו/עוזבים)
חסרונות: הנהלה מנותקת מהמציאות בשטח, קונספירציות ותככים. רוצים כל הזמן לפטר את כולם ולא שמים לב איפה הבעייה האמיתית (מעניין שגם הדירקטוריון לא שם לב).
שלושת העובדים החביבים על ההנהלה זוכים לשבחים והערכה,כל השאר בעיקר מנסים לשרוד את ההתקפות.

היה לי לא נעים שם וקיבלתי תחושה שהעובדים הם משאב...  
עבד/ה בתפקיד פיתוח בין השנים 2011 - 2011 12.02.2013
יתרונות: שכר טוב ומפתה מעל הממוצע בשוק
חסרונות: עבודה שוחקת מאד

חברה שלא הייתי עובד בה, לא מבין איך עבדתי בה ולא הייתי...  
עבד/ה בתפקיד מנהל QA בין השנים 2011 - 2012 07.02.2013
יתרונות: יש שם אחלה אנשים מקצועיים וחברים טובים.
ניתן ליצור שם קשרים עתידיים עם העובדים
חסרונות: הכל שם תמיד אותו הדבר, לא ניתן לסמוך על ההנהלה, מנסים להעלות פיצ'רים חדשים שלא נותנים דבר,מנסים כל הזמן לשפץ ובעצם גורעים הכל.
לא הייתי ממליץ לאף אחדלעבוד שם.

גועל נפש של מקום  
עבד/ה בתפקיד developer בין השנים 2012 - 2013 31.01.2013
יתרונות: אתר אינטרנט אמריקאי עם המון תעבורה מה שמאפשר ללמוד הרבה
חסרונות: מרגיש כמו תחנת אוטובוס - כל שבוע מישהו עוזב ומישהו מגיע. כמעט כל העובדים מסביב הם אנשים שהגיעו בשנה האחרונה. אנשי הפיתוח מקבלים יחס נורא

אפילו אם מציעים לכם שכר מפתה אל תלכו על זה, עדיף למכור...  
עבד/ה בתפקיד מתכנת בין השנים 2011 - 2012 17.01.2013
יתרונות: כל הזמן העובדים מתחלפים אז מכירים הרבה אנשים נחמדים

חסרונות: ההנהלה בארה"ב מטריפה את העובדים בישראל ואנשים נופלים כמו זבובים ועוזבים. מי שמוצא חן בעיני כמה פונקציונרים בארה"ב הופך למלך ומי שלא מוצא את עצמו נרדף ומואשם בכל תחלואי החברה

כל שבוע גרסה אחת או שתיים ככה שהקוד שכותבים נראה על הפנים

ניהול מונחה קפריזות. הכל מדשדש באותו המקום

מוכרים לאנשים אשליות שמגייסים אותם אבל המציאות טופחת בפנים תוך יומיים מהרגע שמתחילים

תחושה כללית שלאף אחד בחברה לא אכפת מכלום. לאף אחד בסניף הישראלי אין אמון במוצר או בהנהלה בארה"ב

לא הייתי נותן לאויבים שלי לעבוד שם  
עבד/ה בתפקיד אנונימי בין השנים 1989 - 2012 19.12.2012
יתרונות: אפשר להפוך לVP ממש מהר
חסרונות: אפשר למצוא עצמך ללא עבודה ממש מהר


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  פיקסיה    
 
 
40 עובדים
משרדים ראשיים: הוד השרון
 
 
  FixYa is a community of over 25 million members and visitors who share, learn and connect over tech and consumer support tips.