סה"כ
268
חוות דעת - דרוג ממוצע
2.8
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בתקשוב?
|
|
Theworker >
חוות דעת תקשוב
חוות דעת של עובדי
תקשוב
20 - 11 מתוך 268
סביר עבודה מתישה בשכר נמוך
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2014 - 2017
|
26.10.2023
|
יתרונות:
|
עבודה עם סביבת עבודה של אשנים אכותיים
|
חסרונות:
|
שכר ממש נמוך לחץ עבודה מאסיבי
|
אין יותר מדי מה לכתוב חוץ שלא הייתי ממליץ
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2023 - 2023
|
22.08.2023
|
יתרונות:
|
צוות העובדים שאיתך
|
חסרונות:
|
לא משלמים על הפסקות ומחייבים אותך לצאת ל45 דקות ללא תשלום, אומרים לך משהו אחד וקורה בפועל משהו אחר
|
לא להתקרב לשם בחיים. זה לא שווה את זה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2023 - 2023
|
12.08.2023
|
יתרונות:
|
אין יתרונות בכלל
|
חסרונות:
|
עבודה קשה מאוד ויעדים בלתי אפשריים. מה שמלמדים בהכשרה לא בא בכלל לידי ביטוי בעבודה עצמה לדעתי, ויש המון סתירות בין מה שמלמדים, למה שכתוב בנהלים, ולמה שצריך לעשות בפועל. מחפשים איך להוציא כמה שפחות כסף על עובד, בזה שלא משלמים על הפסקות או יציאות לשירותים, וגם אז זמני ההפסקות הם המינימום הנדרש בחוק, כך שאין פרופורציה בכלל בין העומס של העבודה לזמני ההפסקה, והשכר יוצא מתחת למינימום.
ההנהלה מתייחסת אליך כעבד להרגשתי האישית, בוחנת אותך בכל צעד ברמה חולנית, ותמיד מחפשים מה לא טוב, תמיד מדברים ומתייחסים בחוסר הערכה, חוסר כבוד, זלזול, ואם לא עומדים ביעדים (מה שקורה תמיד) לדעתי האישית בהחלט אפילו בתור מוצא אחרון לא הייתי מציע לאנשים לעבוד שם .
|
תנאי עבודה לא מתגמלים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2021 - 2023
|
30.07.2023
|
יתרונות:
|
יתרון אחד שכן חוויתי היה המוקד עצמו, מוקד קטן עם מעט עובדים ואווירה יחסית טובה.
|
חסרונות:
|
שכר לא מתגמל, חוסר בטחון תעסוקתי
|
ממש לא טוב השכר לא טוב והמנהלים - יש מקום גדול לשיפור
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2023 - 2023
|
18.07.2023
|
יתרונות:
|
אין יתרונות לצערי, אולי רק השעות הגמישות
|
חסרונות:
|
אין אפשרות קידום על הפנים
|
חוויה קצרה שלימדה המון
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2022 - 2022
|
04.07.2023
|
יתרונות:
|
עבודה נוחה למי שמחפש חצי משרה, או משרת אם
|
חסרונות:
|
שכר מינימום, ולא הרבה שעות אבל הרבה ידע
|
מינימום שכר, מקסימום דרישות
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2021 - 2023
|
03.07.2023
|
יתרונות:
|
אין יתרונות. מקום שנמצא תמיד במחסור של עובדים, פוטנציאל לקוחות רק יורד אך היעדים נשארים והשכר מינימום בלבד.
|
חסרונות:
|
שכר מביך, דרישות גבוהות, יעדים גבוהים
|
מקום משפחה שנותן לך להביא את עצמך לידיי ביטוי
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל
בין השנים 2022 - 2023
|
02.07.2023
|
יתרונות:
|
אווירה משפחתית ומכבדת ומאתגרת
|
חסרונות:
|
לדעתי אין עובד בחברה כבר למעלה משנה וחצי
|
חוויה שאיני רוצה לחזור אליה בחיי
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2017 - 2022
|
06.06.2023
|
יתרונות:
|
גמישות בשעות העבודה. מסגרת תפקיד ברורה. סביבת עבודה ממוזגת.
עובדים מן המניין חברתיים וידידותים
|
חסרונות:
|
יחס לא נעים להרגשתי, מבזה ומחפיר מצוות ההנהלה. כמות לחץ נוראית בעבודה.
דרישות עמידה ביעדים שסותרים זה את זה
|
לדעתי האישית לא להתקרב בשום פנים ואופן!
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2022 - 2023
|
26.05.2023
|
יתרונות:
|
קרוב לבית. מתאים לסטודנטים, פנסיונרים ובעלי מוגבלויות. אפשרות לעבודה מהבית.
|
חסרונות:
|
עבדתי קרוב לשנה. שכר מינימום עם בונוסים נמוכים. לא משלמים על הפסקות.
ועל מה שכן מגיע צריך להתווכח - כל חודש יש איזו תקלה בשכר ואתה נאלץ לרדוף אחרי המנהל/ת הישירה ומנהלת מוקד וכל זה על זמן ההפסקה שלך.
להרגשתי מנסים לדחוק בך להתפטר לקראת השנה במוקד - מעבירים תפקיד, משנים שעות וימי עבודה, מעבירים צוות ועוד.
בכל מקרה השכר לא עולה עם הזמן כלל, לוותק יש משמעות אפסית שם. העבודה עצמה נורא מונוטונית, שוחקת נפשית במהירות וגם האנשים בטלפון לא קלים. ככלל המקום דורש הרבה יותר מדי יחסית לשכר שמשולם שם. מי שמחפש עבודה במוקד ללכת לכל מוקד אחר שיש באזור שלכם
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
תקשוב
|
|
|
|
|
|
|
6500 עובדים משרדים ראשיים: נתניה |
|
|
|
|
|
הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •
|
|
|