ראיון טלפוני עם נציגה של משאבי אנוש ששם שואלים על ניסיון תעסוקתי לרוב
ראיון אישי במטה של די אייץ אל עם מנהלת מחלקה ששם יהיו הרבה יותר שאלות
אחרי הראיון עם המנהלת מחלקה תעשו מבחן אמינות במחשב
בשבילי אמרו שהתקבלתי אחרי כמה ימים
שאלות מתוך הראיון
שאלות כמו מה זה שירות טוב בשבילך, תן לי דוגמא של חוויה רעה שהייתה לך בעבודה הקודמת, מה תעשה אם לקוח בא אלייך והוא מאוד עצבני
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
מאי 2022
אוקי זה כבר בא עם ניסיון של הרבה ראיונות (:
ששואלים אתכם על חוויה רעה, לרוב מנסים לבדוק קשר בין החוויה הרעה והתגובה שלכם להליך העבודה החדשה שאתם רוצים להתקבל אליה, אם העבודה היא של שירות אל תגידו שהחוויה הרעה היא שלקוח התעצבן כי לא היה מרוצה והתחלתם לריב, תנו חוויה שלא קשורה ומוציאה אתכם טוב.
תשובה לאיך תהיה התגובה אם לקוח עצבני מאוד ומתלהם? - דבר ראשון להבין את הלקוח, הלקוח מן הסתם לא מרוצה והטופ פריורטי שלכם הוא להבין מה נפל ואיך אפשר לתקן, לדבר בקול רגוע ללקוח להיות סופר סבלני ולא משנה מה לא להרים את הקול או לקלל אותו ולנסות לעשות כל מה שבסמכות שלכם כדי שהוא יצא מהשיחה לקוח מרוצה
מה זה שירות טוב בשבילך? - שירות טוב אחרי הכל זה לדאוג שאותו לקוח שמתקשר או מבקש עזרה יקבל את העזרה שהוא צריך זה המינימום הדרוש, אך לדעתי שירות טוב זה לדאוג שאותו לקוח יקבל את האקסטרה - ללוות את הלקוח בכל התהליך, לדבר בקול נעים, לדאוג לחזור על שם הלקוח, לא רק לתת ללקוח מענה על החבילה, צריך לצאת מהקופסה כי אחרי הכל מדברים עם בן אדם ולא רובוט
בהצלחה (: