השרת של הפרסומות אוגר את המידע אודות הפעילות של הלקוח על ידי COOCKIE .
ההנחנות שלי הן
1) שהשרת לוקח את המידע שאספה אפליקציה אחרת ויודעת על תחומי העניין שלנו על ידי חיפושים כמו גוגל ופייסבוק
2) בגלל שלחברת הפרסום יש פריסה רחבה באתרים בעולם , השרת אוסף את המידע על הפעילות של הלקוח הספציפי באתרים הרלוונטיים ועל בסיס זה מציע פרסומת מתאימה באתר שלוא דווקא קשור לתחומי של המשתמש
ראיון עם ראש צוות, מבחנים פסיכוטכניים, ראיון עם משאבי אנוש, סשן עם אחד העובדים המראה לך את התוכנה ורואה כיצד אתה נכנס לעניינים ומסתדר.
שאלות מתוך הראיון
השאלות עם ראש הצוות היו סטנדרטיות בהתחלה ואז נכנסנו לפרטים של הפרוייקטים אונליין שנעשו.
- מה הזיקה שלך לתחום?
- האם אתה מתראיין לעוד חברות בתחום?
- איך אתה מתמודד עם לחץ?
- סימולציית שיחה באנגלית