שלב ראשון ראיון.שלב שני- מבחן (לא הגעתי אליו). שלב שלישי- ראיון עם המנכ"ל.
שאלות מתוך הראיון
ביקשו ממני להיזכר באיזשהיא פרסומת למוצר שראיתי לאחרונה. לאחר שעניתי, שאלו איך הייתי בודק אם יש ביקוש למוצר הזה, אם הוספת טעם/סוג חדש תהיה רווחית ועוד שאלות בסגנון הזה המבקשות לבדוק חשיבה אנליטית וניתוח שוק.
קבוצת גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר.
החברה עוסקת במחקרי שוק, סקרי דעת קהל, מחקרי שביעות רצון, מחקרים כלכליים של פוטנציאל שוק ובדיקת היתכנות, בניה ירוקה, מחקרי פארמה, ייעוץ שיווקי ואסטרטגי, לקוח סמוי ופתרונות עתירי מידע.