המראיין המקצועי היה ענייני, נחמד. ביצע ראיון קצר מאד ומייד המשיך בהנעת המשך התהליך.
די מהר חזרו אליי מHR לגבי אפשרויות שכר והטבות.
קצת הופתעתי מחוסר המקצועיות בהתנהלות... עוד לפני שהתקדמנו בשלבי הגיוס דובר כבר על שכר ואפילו שלחה רשימה של רכבים לבחירה... ומצד שני כשדיברתי עם מנהל מראיין, טרח לספר לי שכנראה יתקדם עם מועמד אחר.
בקיצור, חוויה בסופו של דבר לא נעימה
התחלנו 15, נכנסנו אחד אחד לראיון באנגלית. לאחר השלב הזה נשארנו 11. נכנסנו לחדר עם מחשבים ועשינו מבחן אמינות, לאחר מכן היתה הפסקה קצרה והתחלנו את המבחני מחשב- אנגלית, צורות (קשה!), מתמטיקה (מאוד קשה!), הבנת הוראות ומבחן מולטי טסקינג - שמים אוזניות ושומעים הוראות וצריך תוך כדי גם להקליד את מה שאומרים לך וגם לענות על שאלות שקופצות על המסך בו זמנית,
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
פברואר 2016
לפי דעתי הסיבה היחידה שכולנו עברנו לשלב הבא היתה בגלל שהיתה תקלה במחשבים באותו יום והם נתקעו כמה פעמים במהלך המבחנים. אחרת, לא נראה לי שהייתי עוברת. אח"כ נכנסנו לחדר לדינמיקה, כל אחד הציג את עצמו וקיבלנו משימה לדרג נוסעים עם בעיות לפי רמת הקושי שלהם, לאחר מכן היה דיון עם הנציגה מהמכון על התפקוד שלנו, אח"כ חילקו אותנו לשניים ונתנו לכל קב' משימה עם לסדר תיקים בתאים (לגו), גם לאחר זה היה דיון. הוציאו אותנו להפסקה של שעה, בסיומה קראו ל3 אנשים ושלחו אותם הביתה. חזרנו לחדר לסימולציות, כל פעם הושיבו זוג באמצע החדר, אחד היה דייל והשני נוסע בעייתי ולאחר מכן הם התחלפו. אם הנוסע לא היה מספיק קשה (כמו במקרה שלי.דרך אגב ילדון, יכול להיות שלא עברתי בגלל זה?), הנציגה של המכון התערבה והחליפה אותו כדי להקשות על הדייל. בסוף של הסימולציות חילקו לנו דפים ריקים וביקשו מאיתנו לרשום מישהו אחד שמתאים להיות דייל ולמה ומישהו אחד שלא ולמה
יום המיון מורכב משלושה שלבים : ראיון באנגלית, מבחנים פסיכוטכניים ודינמיקה קבוצתית
שאלות מתוך הראיון
יום מיון לדיילי קרקע:
שואלים בריאיון באנגלית המון שאלות על העבר שעליהן כמובן צריך להשיב באנגלית, ואם הוא חושד שהאנגלית לא טובה הוא מבקש לתרגם מושגים שונים מעברית לאנגלית.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
פברואר 2016
צריך להגיע רגועים ליום הזה והכל יהיה בסדר.
המבחן הפיסכוטכני לדעתי קשה יתר על המידה.