תהליך מאור ארוך ומושקע:
-סינון ראשוני לפי קו"ח
-ראיון ראשון מבחן ממוחשב פסיכוטכני ואנגלית
-ראיון שני market sizing באינגלית
-ראיון שלישי case study באנגלית + סימולציה של מקרה עם קבוצה של 5 מועמדים
שאלות מתוך הראיון
market sizing:
שוק מוצרי חשמל ביתיים בארץ בשנה
case study:
חברה מסויימת רוצה להפחית בהוצאות נסיעות לחול .לשם כך רכשה מערכת שתאפשר לעשות video conference . איך אתה גורם לעובדים להשתמש במערכת הנ"ל?
לאחר כמה שבועות המתנה, זימון לראיון ראשון שלאחריו אם וכאשר עוברים ממשיכים לשלבים הבאים.
שאלות מתוך הראיון
החלק הראשון כללי להכרת החברה והנבחן. לאחר מכן מקבלים שאלת הערכה שבה לנבחן מוצגת שאלה כללית (כדוגמא: כמה בקבוקי יין נמכרים בשנה בישראל). המטרה לא להגיע למספר ספציפי נכון אלה לבחון את יכולת הנבחן להיכנס לפרטים הקטנים ולראות את מהלך הניתוח שלו לתרגיל.