בהתחלה הסבר כללי על התפקיד, לאחר מכן מבחן הכולל 15 שאלות טכניות שמתוכן יש לענות נכונה על 11 מינימום, במידה ועוברים את המבחן שלב ראיון עם מנהל צוות ולאחר מכן אם מנהל המוקד.
שאלות מתוך הראיון
מדוע בחרת דווקא במוקד טכני?
כמה זמן אתה רואה את עצמך בתפקיד כזה?
שאלות על הקורות חיים בעיקר ברמה מדוקדקת מאוד כלומר כניסה לפרטים הכי קטנים שרשומים בקו"ח כמו סתם דוגמא מה פירוש המייל שלך אם הוא רשום מוזר..
ושאלות בכללי על העבודה המתנהלת בחברה שעבדתי בה .
שאלה טכנית היחידה ששאלו אותי זה על סאבנטינג כלומר נתנו לי ציור עם שתי ראוטרים שכל אחד מחובר למחשב ולכל מחשב ולכל ראוטר יש כתובות שונות עם סאבנט שונה ושאל אותי מה צריך לעשות כדי שהמחשבים ידברו ביניהם. וכדי לעזור לי הוא כתב בטבלה destnation ip, subnet musk ,next hop..
האמת שיחסית פשוט אך עוד לא הגעתי לחומר הזה בלימודים (mcsa+ccna)
בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (ידועה בשמה המקוצר בזק) היא חברת טלפוניה ישראלית. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי שנת 2005 הופרטה החברה ונמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות חיים סבן.