המתנתי בלובי כחצי שעה, אחכ המראיינת הבכירה התנצלה אך הייתה חייבת לענות למייל דחוף על הדרכון כי לפני טיסה, לאחר מכן שוחחה בנייד שלה 5 שיחות פרטיות.
מיותר לציין כי לא הייתה קשובה, לא חיפשה חיבור אלא רק למה לקחתי עבודה זמנית בעבר? למה לא נשארתי בארגון אחר? כל הזמן חיפשה למה לא...מאוד לא ממליצה .
שאלות מתוך הראיון
לא ממש היו- יותר למה לקחתי עבודה זמנית...
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
מרץ 2019
לטעמי השבתי בסבלנות ויפה, כי הייתה הזדמנות בארגון גלובלי או בבנק וראיתי יתרונות בעבודה גלובלית או בארגון פיננסי רגולטורי שמונה אלף עובדים וכיוצב, ואף נשארתי כשנה , מעברנ למה שתוכנן במקורץ אולם ,ספגתי ביקורת" לא עניינית.
זמן קצר אחרי שליחת קורות החיים זומנתי לראיון בחברה בהרצליה. הראיון כלל שיחה ולאחר מכן מבחן, סה"כ כשלוש שעות.
רק חבל שלא טרחו להודיע האם בכלל עברתי או לא - קצת לא מכבד אבל לצערנו יש גם חברות כאלה.
שאלות מתוך הראיון
* חידה שנשאלה בעל פה על בניין בן 100 קומות ושני כדורי זכוכית.
השאלה נשאלה באופן מאוד מעורפל ולא ברור, אבל בגדול - מקומה מסוימת הכדורים מתנפצים כשזורקים אותם, וצריך לתת תשובה מספרית של מהי כמות הנסיונות המינימאלית בה אפשר בוודאות לכסות את כל המקרים. התשובה היא 14 אבל המראיין לא ידע להסביר למה, הוא אמר שה-N הוא 14 והדילוגים הם N-1 אבל לא ברור לי איך בדיוק האסטרטגיה הזו עובדת, ואני חושבת שהוא גם לא הבין בעצמו.
שאלות נוספות שהיו מודפסות ויותר ברורות (מנוסחות באנגלית) -
יש אתר שמטרתו לבדוק האם המשולש הוא תקני, מזינים את ערכי שלוש הזוויות ובודקים האם התשובה יוצאת 180. יש עוד כל מיני הגבלות (הזווית צריכה להיות קטנה מ-179 וגדולה מאפס וכו'), והיה צריך לכתוב את הבדיקות המינימאליות שמכסות את כל המקרים.
ראיון טלפוני עם המנהל המקצועי, לאחר מכן ראיון איתו, ראיון עם המנהל שלו ולבסוף ראיון עם ה-HR. התהליך לוקח המון זמן.
שאלות מתוך הראיון
בראיון הראשון נותנים לעשות מבחן בערך של שעה על המון נושאים - ידע ב-QA, LINUNX, SQL, תקשורת בסיסית ושאלות היגיון. לא מצפים שתדע את הכל אבל כדאי לעשות חזרה על הנושאים.
החברה עוסקת בפיתוח ייישומים של מודיעין עסקי ובטחוני אותם מספקת באמצעות הקלטות וידאו וקול דיגיטליות, תוך ניתוח מאגרי מידע של קול ותמונה. בנוסף, פיתחה החברה מוצרים לזיהוי פנים המסייעים באיתור פושעים וטרוריסטים בנמלי תעופה, באוטובוסים, תחנות רכבת ועוד.