ריאיון בטלפון, ריאיון מקצועי פעמיים. מנהלת שחותכת באמצע ריאיון ...
שאלות מתוך הראיון
ספר לנו על עצמך.
איך היית יכול לעשות את זה אחרת?
יש לך עיגול, איך תחתוך אותו לחצי? ועכשיו האם אפשר בדרך אחרת?
למצוא אמצע של מערך. האם אפשר בדרך אחרת?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוקטובר 2018
אפשר הכל בדרך אחרת, השאלה האם הדרך האחרת יותר אפקטיבית? בתשובות שנתנו,לא.
במקום לספור גודל ואז לחלק ב2 שזו התשובה הברורה והמהירה ביותר, נתנו תשובה של, נלך עם שני משתנים, וכשהראשון יגיע לסוף השני יהיה מאחוריו ב2- אז הוא יהיה באמצע...שזו כמובן שטות גמורה אם המערך גדול אז ברור שלא יהיה, ואם המערך בגודל 1 אז גם ברור שלא.
ובכל מקרה זו שיטה גרועה בהרבה מאשר לספור גודל ולחלק ב2, פי כמה יותר חישובים ותפיסת זיכרון של שני משתנים במקום 1.
אבל העיקר שזה "פתרון אחר".
פברואר 2019
מציאת אמצע של מערך:
מריצים שני משתנים, האחד מתקדם בקצב של תא אחד בכל איטרציה. השני מתקדם בקצב של שני תאים בכל איטרציה.
ברגע שהראשון הגיע לסוף - השני עשי חצי דרך, משמע הוא באמצע.
נראה שהחבר שענה באוקטובר 2018 קצת פיספס את מה שהסבירו לו.
נתון מאזניים ונתונות 9 מטבעות, 8 במשקל זהה ואחת במשקל נמוך.
איך ניתן בעזרת מקסימום 3 שקילות לדעת בוודאות מי המטבע הקלה ביותר
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוגוסט 2018
שמים על כל צד של המאזניים 4 מטבעות. אם המשקל זהה- המטבע הקלה היא המטבע שלא השתמשו בה.
אם המשקל אינו זהה- מפצלים ל-2 את הערימה עם המשקל הנמוך יותר ושוקלים.
אח"כ שוב מפצלים ל-2 את הערימה עם המשקל הנמוך יותר וכך ניתן למצוא את המטבע הקלה
2 ראיונות פורטלים + בקשת ממליצים. הובנו דברים שונים מהראיון הראשון לראיון השני. מושכים עם תשובה חיובית/שלילית.
שאלות מתוך הראיון
איך היה לעבוד בצוות?
מה הצוות היה אומר עליך?
מה המרצים היו אומרים עליך?
מה המנהל היה אומר עליך?
מה המנהל היה אומר שעלייך לשפר?
*רוב השאלות היו שאלות סטנדרטיות אך מהצד השני (לא חוזקות וחולשות אלא מה היו אומרים עליך)
נשאלתי במהלך שיחת טלפון עם ראש צוות QA מה ההבדל בין מטודולוגיות לסוגי בדיקות. בסוף אותה שיחה זומנתי לראיון פרונטלי
שאלות מתוך הראיון
*קיימת מערכת קשר בין 4 אוניות בים ובין תחנת יבשה. המערכת מאפשרת להתקשר בפרטי וביחד בין כל התחנות. פיתאום נקטע הקשר בין אחת האוניות לתחנת היבשה. מה הבדיקות שצריך לבצע ולמה?
חברה המספקת מערכות מידע שמתפרסת על פני 18 מדינות ומרכזה בקריית עתידים בישראל. נס מתמחה במיקור חוץ וב-offshore, אינטגרציה של מערכות ופיתוח יישומים, תוכנה וייעוץ, אבטחת איכות והדרכה. נס משרתת למעלה מ-500 לקוחות במגזר הציבורי והפרטי. לנס למעלה מ-100 שותפים עסקיים ברחבי העולם.