שאלון קצר באנגלית לבדוק שליטה בשפה ובפרט בדברים שקשורים למחשבים\אינטרנט
סימולציות של מצבים נפוצים
שאלות מתוך הראיון
שאלון קצר שבודק שליטה בפונקציות בסיסיות של וינדוס (לוח בקרה וכו')
סימולציות במצבים אמביוולנטיים, כגון לקוח שחיכה הרבה זמן לטיפול והטכנאי הבא שאפשר להזמין לו רק בעוד שבוע או מצב שבו ללקוח יש בעיה אבל אין באפשרותך לעזור לו מסיבות שונות (מחוץ לתחום האחריות, הבעיה בציוד של חברה אחרת וכו') והלקוח מסרב להבין
נעשה מרכז הערכה בו היו כ20 מועמדים. במהלכו כל נציג הציג עצמו, מעט מהניסיון התעסוקתי ונידונו מקרים וסימולציות של לקוחות. חשוב בשלב הזה להתבלט ולכמור את עצמך הכי טוב שאפשר, להדגיש כל דבר חיובי בך על-מנת להגיע לראיון האישי.
שאלות מתוך הראיון
נעשתה סימולציה אישית של לקוח לא מרוצה.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוגוסט 2018
בשלב הזה חשוב מאוד לנסות לפייס את הלקוח, אם צריך להציע מוצרים והבטחות (גם הם מומצעים לחלוטין). להיות אסרטיבי ולא לפחד.
ספטמבר 2018
קודם כל להתנצל אם יש צורך, להביע אמפטיה והבנה על הצרה של הלקוח ואח"כ להתחייס לנושא,
דוגמא: אני מבין שקרה ... וברור לי שמגיע לך... כרגע הגעת אלי ואני יעשה המקסימום לעזור לך