סה"כ
74
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.0
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בנטוויז'ן 013?
|
 |
Theworker >
חוות דעת נטוויז'ן 013
חוות דעת של עובדי
נטוויז'ן 013
70 - 61 מתוך 74
חברה שכיף לעבוד בא, מגוון אפשרויות לקידום
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2008 - 2015
|
15.06.2015
|
יתרונות:
|
אווירה דינמית, תנאים סוציאליים מעולים, ועד עובדים, אפשרויות קידום ושכר מגוונות.
|
חסרונות:
|
אחרי 7 שנים, לא גיליתי חסרון אחד.
|
טוב בעיקר לחיילים משוחררים ללא ניסיון וסטודנטים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2004 - 2006
|
02.06.2015
|
יתרונות:
|
משמרות ונוח לסטודנטים. מערך הסעות וחדר אוכל מסובסד
|
חסרונות:
|
חוסר קידום. פוליטיקה פנימית מעיקה
|
הכל היה טוב ויפה עד שסלקום קנתה את נטויז'ן....
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל מכירות (בכירים) בין השנים 2010 - 2014
|
15.04.2015
|
יתרונות:
|
ליברליות ברמת ההתנהלות המקצועית בתוך החברה
|
חסרונות:
|
הנהלה חלשה
איכות אנושית ירודה
שכר לא מתגמל ביחס למאמץ
אפיקי קידום והתפתחות לוקים בחסר
|
בעיקרון זהו.
החברה עצמה מדהימה ואכן יש אנשים מקסימים...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות/אחראית תלונות בין השנים 2013 - 2015
|
03.01.2015
|
יתרונות:
|
השכר מעולה לבעלי רצון.
לומדים הרבה לחיים בעבודה במסגרת שירות הלקוחות כמו:סבלנות,הקשבה,נימוס,יחסי אנוש וכו'.
השעות נוחות וגמישות והמנהלים נורא מתחשבים ודואגים,כנ"ל לגבי האחמשים.
ההפסקות מחולקות במשמרות וארוכות כך שיש זמן לאכול ולנשום אוויר.
חדר האוכל מעולה ומלא במבחר מכל טוב! הסעות מהבית לעבודה ולהיפך.
סביבת עבודה צעירה וכייפית-מידי פעם שמים לנו שירים ברקע שגם נחמד ועוזר להירגע כאשר יש עומס ממתינים.
**לאחרונה הוסיפו תיגמולים על שירות ולא רק על מכירה**
התגמולי שירות נובעים משביעות רצון הלקוח:מכתבי תודה,סקרים 7 וכו'
מתוגמלים גם על תפוקה(מספר שיחות לשעה) ועל מעוברות(כמה לקשרי לקוחות לטכני ולא).
|
חסרונות:
|
החיסרונות הם:
*איסור לנתק ללקוח אשר צועק ומקלל למרות שבצורה יפה מבקשים מימנו להפסיק לעשות זאת(בעבר היה מותר לאחר 3 אזהרות לנתק)
*לקוחות עצבניים שחושבים שאנחנו עובדים אצלם ולא מבינים שאנחנו בני אדם בדיוק כמוהם.
*כשיש עומס יש טיפה צעקות מהאחמש שנקבל שיחות.
*משווקים חיצוניים שמוכרים דברים ללקוח ללא ידעתו/ללא שיקוף מלא שאנחנו כנציגי שירות נפגעים מכך.
|
בגדול אם אין ברירה לך תעבוד שם, אחרי חודשיים תעזוב כמו...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג טכני עסקי בין השנים 2011 - 2012
|
04.12.2013
|
יתרונות:
|
בשירות לקוחות טכני עיסקי:
שהם משלמים - משכורת רעב אבל משלמים.
קפה חופשי
חדר אוכל מאוד טוב בחיפה
הסעות למקום העבודה וחזרה
מדי פעם יש ארועי גיבוש לצוותים
|
חסרונות:
|
משכורת רעב אתה מתחיל מהמינימום וסוגר חודש ב3700 שקל, בוא נראה אותך מחזיק אוטו\בית\חברה במשכורת הזאתי, (בכוונה שמתי קו נטוי ולא הסימן +) כל היום לקוחות צועקים עליך על פאשלות שהחברה עושה, מכריחים אותך לעשות מכירות וכו'..
כח האדם הוא בסדר, לנציגים הם מחפשים אנשים שיהנהנו עם הראש ויגידו אמן לכל דבר, אם בראיון הקבוצתי תרים את הראש או תבלוט יותר מדי, אתה לא תתקבל - תזכור מה אמרתי הם מחפש את היסמן לא את זה שיש לו דעה.
יש קנס יציאה של 2000 שקל על ה"קורס" שהם מעבירים אותך, ארבעה ימים שאתה יושב בתוך המוקד ובא נציג מהמוקד מלמד אותך דברים שאתה כבר יודע וזה מחייב אותך לשנה, אם תעזוב לפני סוף שנת ההתחייבות במשכורת האחרונה שלך יקחו לך 2000 שקל (או פחות תלוי אחרי כמה זמן עזבת).
|
עבדתי בחברה בין 2007 ל 2010 כנציג שירות טכני
אני בטוח...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שירות בין השנים 1989 - 2013
|
23.02.2013
|
יתרונות:
|
חדר אוכל טוב ונעים
נוח כעבודה זמנית או לסטודנטים
משמרות גמישות
|
חסרונות:
|
עומס בלתי נסבל
יחס משפיל ומזלזל מצד אחראי משמרת ( או סושי כמו שאומרים שם...)
שכר רעב
|
שיפור יחסי אנוש דרוש דחוף
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה בין השנים 2007 - 2012
|
30.08.2012
|
יתרונות:
|
תנאים יחסית טובים (חדר אוכל, שכר)
|
חסרונות:
|
|
אם אתה בעל תעודה או בעל אזרחות בחו"ל תבדוק אופציות...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכת אינטרנט בין השנים 2011 - 2012
|
03.07.2012
|
יתרונות:
|
חדר אוכל נחמד.
|
חסרונות:
|
כמו שכתבו לפני מתייחסים לעובד כמו למספר , ברור מאז שאתה מתחיל לעבוד שאתה נמצא בין אנשים שמחפשים ללקק אחד לשני , יושבים לך על הוריד כל היום , בעצם מאז שאתה נכנס לתדריך ואז סיום היום אתה לא תצליח לנשום , להתרחק !!!
|
אם אתם מסוג האנשים שאוהבים ללכת עם הלשון בחוץ אז לכו...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג תמיכה בין השנים 2009 - 2012
|
02.07.2012
|
יתרונות:
|
חדר האוכל זה הדבר היחידי שטוב במקום הזה
|
חסרונות:
|
חברה שמבוססת על ליקוקים נטו, מי שלא מלקק ומתחנף לא מקבל כלום
לא יעריכו את העבודה הקשה שלך לעולם וידאגו לשבח רק את אלה שמתחנפים ומלקקים, בנוסף אם תרצו המלצה לעבודה הבאה, תצטרכו לחשוב טוב טוב ממי תבקשו אותה כי ידאגו להגיד לכם שהם ימליצו אבל מאחורי הקלעים ירדו עליכם חזק
המשכורת הייתה ברצפה תמיד אבל מאז האיחוד עם סלקום המשכורת ירדה אפילו מתחת לזה
|
אין יחס משהו, לא בטוח שככה צריך להמשיך וצריך לשפר את...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד עובד בין השנים 2012 - 2012
|
29.06.2012
|
יתרונות:
|
חדר אוכל אחלה
|
חסרונות:
|
אין יחס משהו
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
נטוויז'ן 013
|
|
|
|
|
|
|
2050 עובדים משרדים ראשיים: חיפה |
|
|
|
|
|
נטוויז’ן היא החברה הוותיקה ובעלת הידע והניסיון העשיר ביותר בישראל לאספקת פתרונות תקשורת- אינטרנט ושיחות בינלאומיות לארגונים, לעסקים ולמשתמש הפרטי. החברה מציעה מגוון שירותי תקשורת ושירותי ערך מוסף ללקוחות פרטיים וללקוחות עסקיים וביניהם שרותי אבטחת מידע מתקדמים, אחסון אתרים בחוות השרתים, שירותי הגנה מפני וירוסים, שירות סינון אתרים באינטרנט ומגוון מוצרי ושירותי Voice מתקדמים ובאיכות גבוהה.
|
|
|