חוות דעת עובדי בזק - עבודה בבזק
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 380 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בבזק?

Theworker > חוות דעת בזק

חוות דעת של עובדי בזק

200 - 191 מתוך 380
share on facebook
אחלה של חוויה אני מבסוט  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2017 - 2019 01.09.2019
יתרונות: תנאים מצויינים, נופש, רווחה, מתנות
חסרונות: אינטנסיבי, קשה, מתאגר

חברה שטוב לעבוד בה  
עבד/ה בתפקיד ארכיטקט מערכת בין השנים 2019 - 2019 25.08.2019
יתרונות: דואגת לרווחת עובדיה, דינאמיות
חסרונות: אין חסרונות כרגע,
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לא משהו עבודה של שירות לקוחות  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2016 - 2019 15.08.2019
יתרונות: תנאים הם מעולים בגלל הוועד אבל ההנהלה של החברה עושה הכל גם אם זה על חשבון העובדים
חסרונות: ההנהלה של החברה עושה הכל גם אם זה על חשבון העובדים

תנאים טובים יחס פחות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2019 - 2019 02.08.2019
יתרונות: התנאים שהחברה מביאים נורא טובים
חסרונות: יחס מצד הצוות נורא

מסוגלת ליותר עם הנתונים שלה  
עבד/ה בתפקיד אחראי לוגיסטיקה בין השנים 2004 - 2013 27.07.2019
יתרונות: המון עובדים איכותיים ברמות שונות מכל מגוון האוכלוסיה
חסרונות: תחושה של ניצול העובדים במקום להאציל אותם

זמני, ללמוד ולהתקדם במקום אחר  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2016 - 2019 19.07.2019
יתרונות: לימוד, בטחון, תנאים נילווים
חסרונות: שכר, אפשרויות קידום

מפתחת את עובדיה  
עבד/ה בתפקיד בקר / מוקדן בין השנים 2019 - 2019 15.07.2019
יתרונות: חברה מסודרת
יש יתרון לבעלי ניסיון תעסוקי
חסרונות: אינה מקדמת אנשים ללא ניסיון

בזק -הכי טוב בבית. גאווה.  
עבד/ה בתפקיד אחראי משמרת (מכירות) בין השנים 2005 - 2019 12.07.2019
יתרונות: תנאים סבירים, אוירה טובה
חסרונות: אין חסרונות, מתמודדים מול הרגולטור

לא כול כך כדי להיות עובד בחברה.  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2019 12.07.2019
יתרונות: לומד איך לסבול בשקט.
חסרונות: אין זמן למשפחה וכו.

עצמאות בתור שכיר  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2013 - 2014 10.07.2019
יתרונות: משרת הנציג תמיכה טכנית היא פועלת 24/7 והיא גמישה מאוד מבחינת שעות אין לה לוח זמנים מוסדר יום אחד אפשר לעבוד מ13-21 יום אחר מ15-22 שעות מה שחשוב שהמשמרת תהיה 6-9 שעות ו5 פעמים בשבוע(אפשר גם בשישי שבת וזה גם יותר כסף) אחת לתקופה יש אפשרות לעשות גם לילה וזה יוצר גמישות מעולה כי יש גם סנכרון בין כל המוקדים אז תמיד אפשר להתאים את השעות לזמנים שנוחים לעובד
חסרונות: עבודה שיכולה להיות קצת סזיפית ולא מתאימה לכל אחד, צריך יכולת התנסחות טובה מאוד ועמידה בלחצים


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  בזק    
 
  בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (ידועה בשמה המקוצר בזק) היא חברת טלפוניה ישראלית. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי שנת 2005 הופרטה החברה ונמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות חיים סבן.