חוות דעת עובדי בזק - עבודה בבזק
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    בזק  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 380 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.4
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בבזק?

Theworker > חוות דעת בזק

חוות דעת של עובדי בזק

370 - 361 מתוך 380
share on facebook
חברה טובה, אנשים טובים.  
עבד/ה בתפקיד איש QA בין השנים 2011 - 2012 12.07.2015
יתרונות: אווירה צעירה וכיפית. תנאים טובים וועד חזק.
חסרונות: שכר נמוך, מעט מעל המינימום.

תנאים סוציאליים טובים אך שכר זעום  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2015 - 2015 07.07.2015
יתרונות: תנאי רווחה טובים
חסרונות: שכר נמוך ודרישות רבות
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אחלה עבודה בדרך לעבודה אחרת  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2013 15.06.2015
יתרונות: אנשים טובים, אחלה מתנות לחג ורווחת עובד טובה.
שכר סביר+ ביחס למשרות בשכר מינימום, מהשעה 14:00 מקבלים 125% ומהשעה 22:00 150%, ללא קשר לשעות נוספות (עבור שעות נוספות בתעריפים אלו יש תוספת)
חסרונות: חופרים על מכירות ללא הפסקה, למרות שזו לא הגדרת התפקיד, כאשר התגמול על המכירות מגיע אחד על חשבון השני, זאת אומרת כדי לקבל את תגמול המכירות אתה צריך לעמוד ביעדי שירות, הכוללים שיחות חוזרות למוקד, כמות שיחות נענות לשעה, וכמות שליחת טכנאים, אך בשביל לעמוד ביעדים אלו אתה חייב לוותר חלקית על המכירות.
ויתור על המכירות גורר שני דברים, הראשון פגיעה בתגמול השירות, ושיחה עם מנהל הצוות. הרגשה של מסתכלים עליך בזכוכית מגדלת, כאשר כל יום נשלח למייל מדדים יומיים בתפוצה רחבה.
לפעמים מרגישים שם כמו שוק בשר, כל שלושה ארבעה חודשים מתחלפים אנשים, אנשים אשר נמצאים מעל שנה במקום מרגישים כמו דינוזאור.
שכר נמוך במוקדים הטכניים.

השכר בחברה לא מספק בכלל  
עבד/ה בתפקיד תומך טכני (הייטק) בין השנים 2014 - 2015 09.06.2015
יתרונות: יש תנאים מצויינים
חסרונות: השכר מיתחת לכל ביקורת ולא מספק בעבור העבודה השוחקת

אחלה חברה באמת אחלה  
עבד/ה בתפקיד איש תחזוקה בין השנים 2015 - 2015 07.05.2015
יתרונות: שכר סביר ותנאים טובים
חסרונות: משרה ארוכה ומעייפת

חברה מעולה שדואגת לרווחת העובד ותנאי שכר מעל הממוצע  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2010 - 2014 24.04.2015
יתרונות: דואגים לרווחת העובד
חסרונות: עבודה מונוטונית

תנאים סוצייאלים מעולים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2012 16.04.2015
יתרונות: תנאים סוצייאלים מעולים
חסרונות: העבודה עצמה עם לקוחות שוחקת ומאוד קשה

עבודה מאומצת ללא תוצאות ראליות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2007 - 2015 12.04.2015
יתרונות: תנאים סוציאליים טובים
חסרונות: שכר בינוני יחס גרועה לעובדים

לסטודנטים ואמהות מתאים מאוד  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2015 - 2015 08.04.2015
יתרונות: רווחת העובד ואפשרות לעשות בונוסים
חסרונות: אין אופק קידום- טוב כעבודה זמנית

חברה רצינית ומכובדת.  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2008 - 2009 31.03.2015
יתרונות: משכורת בזמן, רווחה, הפסקות נורמליות.
חסרונות: יעדים מטורפים בבזק מפטרים מי שלא מגיע לרף שהם מציבים במוקדים בלי בעיה, ולמרות שעמדתי ביעדים הם פיטרו אותי והרבה אחרים בגלל קיצוצים בקלות שלחו אנשים הביתה מבלי לנסות למצוא להם עבודה במוקדים אחרים, למרות שבזק חברה רצינית התעסוקה שם לא יציבה זה תלוי ברווחים שלהם, לא להסתמך שם על העבודה, ואם אין לך קשרים\ בני משפחה בחברה אז הכל יותר קשה.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  בזק    
 
  בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ (ידועה בשמה המקוצר בזק) היא חברת טלפוניה ישראלית. החברה הוקמה ב-1984 כחברה ממשלתית האחראית על שירותי התקשורת בישראל, שהופרדו ממשרד התקשורת שבמסגרתו פעלו עד להקמת החברה. במאי שנת 2005 הופרטה החברה ונמכרה לקבוצת אנשי עסקים בראשות חיים סבן.