חוות דעת עובדי סלקום - עבודה בסלקום
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    סלקום  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 530 חוות דעת - דרוג ממוצע 3.2
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בסלקום?

Theworker > חוות דעת סלקום

חוות דעת של עובדי סלקום

530 - 521 מתוך 530
share on facebook
לצערי הרב בתור אחד שעבד בחברה לפני הרפורמה בסלולר היה...  
עבד/ה בתפקיד שיווק בין השנים 2005 - 2012 26.12.2014
יתרונות: קל מאד להתקבל לעבודה
חסרונות: מקום עבודה לחוץ
מנהלים לא מקצועיים
קידומים כמעט ואין
פיטורין בסיטונאות בכול רבעון

לא הייתי ממליץ להיכנס לחברה. המעביר קורס היה גזען. לא...  
עבד/ה בתפקיד נציג דאטה בין השנים 2012 - 2013 30.06.2014
יתרונות: אין בכלל , אישית לא הייתי ממליץ להיכנס למוקדים.
חסרונות: חברה שמנסים לדקור לך סכין בגב. כל יום אתה מרגיש שהולכים לפטר אותך (בקורס) ,יחס אדיש וקר לעבוד
ואין צאנס נוסף (אלא אם אתה אישה)
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

יחס מזלזל,מקצצים בכל מה שאפשר,אין אפשרויות קידום,הכל...  
עבד/ה בתפקיד נציגת שירות ומכירה בין השנים 2012 - 2014 08.05.2014
יתרונות: אין שום יתרונות
חסרונות: מפורט הפירוט בסיכום

יש וועד - אולי יש תקווה  
עבד/ה בתפקיד מערכות מידע בין השנים 2011 - 2013 14.12.2013
יתרונות: אווירה חברתית טובה (לפחות בתחום שלי), שעות גמישות
חסרונות: הרבה קיצוצים לאחרונה

בגדול: שירות לקוחות בסלקום\נטוויז'ן - לעבוד בזה רק אם...  
עבד/ה בתפקיד טכנאי בין השנים 2009 - 2011 04.12.2013
יתרונות: כמו בכל מקום תלוי לאיפה התקבלת.
אם הלכת לשירות לקוחות כמו כל חייל משוחרר שלא יודע מה לעשות עם עצמו והאתרים למציאת עבודה מפציצים לך את המייל בהצעות לשירות לקוחות אז קפצת על זה - טעית, כי המשכורת שתקבל היא מינימום (מזל שיש מינימום אחרת גם את זה לא היו משלמים) ובונוסים נעים סביב ה 200 - 600 שקל, כך שאם תעשה מספיק שעות תגיע ל4 - 5 בחודש (בהנחה שעבדת כל יום בשבוע כולל סופשים)

אם נכנסת כעובד כלשהו שהוא לא שירות לקוחות, העבודה הרבה יותר רגועה, ידידותית, אני הייתי טכנאי לדוגמא, והיה אחלה, המשכורת מתחילה מ27 לשעה (היום הבנתי הורידו ל25 לשעה למתחילים), והמשכורת עולה בשקל כל שנה.
חסרונות: בשירות הלקוחות גם של סלקום גם של נטוויזן אל תצפה להרבה, המשכורת בריצפה והלחץ עצום, כל היום לקוחות יתקשרו ויצעקו עלייך, תסיים שיחה יעלה עוד מישהו שגם הוא יצעק עליך, ועוד אחד ועוד אחד ככה 9 שעות, יום למחרת אותו דבר, נדיר שמגיעים לקוחות "נחמדים" כי מה לעשות ישראלים זה לקוחות קשים שהכל מגיע להם ותמיד מנסים לעבוד עליהם, ככה הם מרגישים.

מצד שני כל תפקיד אחר שהוא לא שירות לקוחות הוא בסדר גמור, נכון קצת לחץ, אבל תמיד יש למי לפנות, המשכורת סבירה, כח אדם איכותי, קצת בירוקרטיה פה ושם, אבל בסה"כ בסדר גמור.

יש מתנות בכל חג יהודי, כל מיני ימים מיוחדים כאלה שמשקיעים בך, פתאום מביאים לך מסאג'יסטים באמצע היום, פתאום מפתיעים אותך עם ארטיקים בקיץ, קרמבואים בחורף, סופגניות ..

מקום ארור במילים פשוטות.  
עבד/ה בתפקיד תוכניתן בין השנים 2003 - 2007 06.12.2012
יתרונות: אין רק מי שלחוץ לעבוד ולקבל משכורת ינסה להתקבל אבל אין אחראי ות לכל שאר הדברים
חסרונות: אפשר לחלות מרוב עצבים מי שרוצה להשאר בריא לא יתקרב לסלקום
פיטורים כל רבעון כדי להציג תוצאות טובות ולטובת חלוקת דבידנדים
מפטרים את העובדים הטובים והמוכשרים שמקבלים משכורת נורמאלית ומביאים עובדים בחצי מחיר וככה זה נראה עם המיזוג עם נטוויז'ן המצב התדרדר יותר ומתחיסים לעובדים כאילו היו עובדים סינים לקחות את הקפה ואת הסוכר אווירת טרור בקיצור אני עושה מצווה למי שיש לו אפשרות אחרת שיתרחק מהמקום הזה כל עוד נפשו בו. מנהלים אפסים שקרנים תככנים רמה אנושית ירודה ביותר

לא לחשוב על זה אפילו  
עבד/ה בתפקיד מתכנת בין השנים 2008 - 2012 31.07.2012
יתרונות: אין לי מילים , פשוט חברה על הפנים
חסרונות: הרבה , חברה בירידה

לברוח כל עוד אפשר  
עבד/ה בתפקיד מהנדס רדיו בין השנים 2007 - 2012 04.03.2012
יתרונות: בגלל שכולם בצוותים שונאים את החברה אז כולם נגד החברה ביחד
חסרונות: החברה עסוקה מידי ברווחים ושוכחת עת העובדים

אם לא חייב אז על תבוא.  
עבד/ה בתפקיד טכנולוגיות בין השנים 2005 - 2010 30.03.2011
יתרונות: חדר אוכל וזהו
חסרונות: כל שנה אתה לא יודע האם יפתרו אותך או לא. חייב ללקק כל הזמן אחרת אף. הכשרות אם יש אז בכל וחסר משמעות לעתיד, משכות נמוכה, יחסים לעובד לא משהו. אם לא חייב אז על תבוא.

שכר דיי נמוך - מקום מעולה לצעירים אך יש לציין כי...  
עבד/ה בתפקיד בכירה במרכז שירות בין השנים 2000 - 2004 14.08.2009
יתרונות: תקופה בהחלט מעניינת כיפית מאתגרת וחוויתית בהחלט נהינתי לתקופה
חסרונות: החברה ממקצעת מלמדת מאתגרת העובד ובהחלט התקדמתי וצמחתי במהלך שנות עבודתי שם.
משקיעה ברווחת העובד, מתנות, ימי הולדת, ארועים חיי חברה
בגדול בהחלט נהנתי.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  סלקום    
 
 
3000 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  חברת תקשורת סלולרית ישראלית, שנוסדה בשנת 1994 כחברת הסלולר השנייה בישראל. בעל השליטה בחברה הוא נוחי דנקנר, באמצעות חברת דיסקונט השקעות.