|
סה"כ
544
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בפרטנר?
|
 |
Theworker >
חוות דעת פרטנר
חוות דעת של עובדי
פרטנר
270 - 261 מתוך 544
|
משכורת ממוצעת, חברה מעולה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מוכר טלמרקטינג
בין השנים 2019 - 2019
|
28.10.2019
|
|
יתרונות:
|
חברה עם עתיד טוב, יש לידים טובים.
|
|
חסרונות:
|
השכר דיי נמוך, הבונסוים לא מספיק גדולים
|
|
לא הייתי ממליצה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2016 - 2018
|
27.10.2019
|
|
יתרונות:
|
יש אווירה טובה ובונוסים טובים כשמגיעים ליעדים
|
|
חסרונות:
|
שכר בסיס נמוך והיום בחברות תקשורת קשה להגיע ליעדים
|
|
צוות ההנהלה משקיע מיטבו בלמידה והכשרת העובד עד שיצליח
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג שימור לקוחות
בין השנים 2011 - 2014
|
24.10.2019
|
|
יתרונות:
|
מדריכים מעולים להעברת הקורסים, הקלה בתנאי הקבלה לעבודה, מתן הזדמנות שווה לעבודה לבני 40+
|
|
חסרונות:
|
יש קצת לחץ על העובד בקבלת שיחות וזמן שיחה מוגבל והגעה לפריון גבוה במינימום זמן,
|
|
אחלה של מקום עבודה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד פקיד
בין השנים 2019 - 2019
|
06.10.2019
|
|
יתרונות:
|
מקום עבודה טוב ומתחשב בעובדים
|
|
חסרונות:
|
אין חסרונות מקום עבודה מעולה
|
|
הצלחת העובד = הצלחת החברה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2019 - 2019
|
25.09.2019
|
|
יתרונות:
|
השקעה בעבודה נותנת תמורה כספית טובה
החברה משקיעה הרבה בעובדים
|
|
חסרונות:
|
מאתגר להצליח במכירות
עבודה מול לקוחות לא תמיד נוחה
|
|
אווירה חמה ומשפחתית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2018 - 2019
|
24.09.2019
|
|
יתרונות:
|
המוקד ממוקד קרוב לתחבורה ציבורית , אווירה נעימה וחברותית , יש אופציות קידום ותנאים נוחים
|
|
חסרונות:
|
עבודה אינטנסיבית ומרובת שעות שיחה בטלפון עם לקוחות , הפסקות קצובות מאוד.
|
|
חברה טובה לעובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2012 - 2011
|
24.09.2019
|
|
יתרונות:
|
החברה מאד מכבדת את העובדים ואת שביעות הרצון ומשקיעה הרבה הפעילויות
|
|
חסרונות:
|
יעדים משתנים כל תקופה
|
|
חברה טובה בסך הכל, יש חשיבות להשקעה בעובדים ושימור...
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2016
|
18.09.2019
|
|
יתרונות:
|
החברה משקיעה בעובדים שלה. טיסות לחו"ל, נופשי חברה, קורסים מקצועיים בסבסוד מלא.
אווירה צעירה וכיפית.
|
|
חסרונות:
|
בתקופה בה עבדתי בפרטנר רוב המערכות היו נוראיות לתפעול. איטיות, נתקעות, מסובכות ולא אינטואיטיביות בעליל. כתוצאה מכך נגרמו המון תקלות ללקוחות, חלקן משמעותיות כמו ניתוק כליל של תשתית האינטרנט בבית הלקוח, ואילוץ המתנה לטכנאי שיבוא לחבר מחדש את מה שצריך לחבר...
|
|
אילו אתגרים נתקלתי בחברה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל מכירות (הייטק) בין השנים 2017 - 2019
|
14.09.2019
|
|
יתרונות:
|
מנהל תיקי לקוחות באינטגרציה אבטחת מידע שוק תחרותי המון דרישות מהנהלה אין סדר בין ממשקי החברה לאחר מכירה יס לבצע מעקב יומי עד למעבר תקין של הסכם לעבור אישורים רבים לכל עסקה רק לאחר מכן הזמנה נפתחת וגם שם צריך לבצע מעקב צמוד שמנהלי הפרויקטים יכניסו את העסקה ליומן פעילות יבינו את משמעות העסקה יקבלו אישור מיועץ תקשורת ויזמינו ציוד דרוש גם אחרי ההתקנה יש צורך לבצע מעקב שהפקע נסגרה ולדרוש תשלום .
המכירה ללקוחות זה החלק הקל בעבודה .
אין יחס לחיי המשפחה הדרישה היא שהעבודה קודמת לכל גם בשעות 21:00 בערב לגיטימי להשאר לישיבת צוות .כמובן ששכר הבסיס נמוך מאוד וכנל הבונוסים
|
|
חסרונות:
|
הנהלה עם דרישות גבוהות מאוד לשעות עבודה מרובות
דרישה לבצעה המון מטלות במקביל
המכירה זה החלק הקל מאוד לאחר מכאן יש לבצע ביבי סיטר על המכירה בתוך הארגון ולדרוש תגמול בונוס
|
|
משכורות מאוד גבוהות ביחס למתחרים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציגי מכירות
בין השנים 2018 - 2019
|
12.09.2019
|
|
יתרונות:
|
השכר מאוד גבוה ואפשר בקלות להגיע ליעד.
|
|
חסרונות:
|
מכירות ללא הפסקה.
ובעצם גם בהפסקה.
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
| |
|
| שכר |
|
| התפתחות מקצועית |
|
| עתיד החברה |
|
| בטחון תעסוקתי |
|
| הנהלה |
|
| איזון עבודה משפחה |
|
| רווחה |
|
| ממליץ לעבוד בחברה |
|
| אווירה |
|
| אתגרים ועניין |
|
| |
|
| |
פרטנר
|
|
|
|
|
|
| |
3500 עובדים משרדים ראשיים: ראש העין |
|
|
|
|
| |
חברת תקשורת סלולרית המפעילה רשת בישראל תחת המותג orange. חברת פרטנר החלה את פעילותה בישראל בשנת 1999.
|
|
|