סה"כ
538
חוות דעת - דרוג ממוצע
3.4
|
|
|
|
|
עובדים/עבדתם בפרטנר?
|
 |
Theworker >
חוות דעת פרטנר
חוות דעת של עובדי
פרטנר
430 - 421 מתוך 538
אווירה נעימה ועבודה לטווח ארוך
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2013 - 2016
|
11.06.2017
|
יתרונות:
|
אווירה צעירה ונעימה, משכורות בהתאם להשקעה וצוות מנהלים מסור ותומך.
|
חסרונות:
|
במידה ועוזבים את החברה לא ניתן לחזור אליה בחצי שנה שקרובה לתאריך העזיבה. יש קורס שצריך לעבור בחודש הראשון.
|
פחות מומלץ לאנשים רגישים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל צוות
בין השנים 2012 - 2017
|
24.05.2017
|
יתרונות:
|
רווחה מבחינת פעילויות והטבות - יתרון יחיד בלבד למי שמחפש סביבה כזאת.
|
חסרונות:
|
לצערי בסופו של יום אין גיבוי, כל אחד חדור מטרה להתקדם ולצערי זה פוגש את העובדים.
לדעתי פחות מומלץ לטעמי למי שמחפש קריירה ולמי שמחפש אתגרים- מונטוני מאוד, אורך חיי עבודה קצר
|
עבודה צעירה ודינמאית
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מהנדס ASIC בין השנים 2017 - 2017
|
22.05.2017
|
יתרונות:
|
צוות מגובש.יחס אישי ממנכל החברה. מדברים בגובה העיינים
|
חסרונות:
|
קשה לקבל העלה במשכורת
|
לא הרגשתי איכפתיות מצד החברה כלפי העובדים
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד ראש צוות אימות פיתוח
בין השנים 2005 - 2017
|
30.04.2017
|
יתרונות:
|
קרוב לבית. אנשי צוות טובים.
|
חסרונות:
|
לדעתי האישית יש ניצול כלפי העובדים במקסימום אם אין עומס 150% על צוות מפטרים איש צוות אחד.הנהלה שלא איכפת לה מהעובדים. עומס מטורף. אין דקה לעצור וחשוב רק למסור פיתוחים בזמן שהוצב. ימי שישי שבתות חגים גם הולך.
|
נהניתי לעבוד שם
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד נציג פרונטלי
בין השנים 2009 - 2010
|
18.04.2017
|
יתרונות:
|
אנשים טובים. תנאים טובים ואוירה טובה
|
חסרונות:
|
החוזה שלי היה לשנה. עזבתי לאחר 10.5 חודשים והם גבו ממני 2500 ש"ח.. זה היה מאוד מאכזב.
|
לא לכל אחד. זו עבודה שחוזרת על עצמה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2015 - 2017
|
02.04.2017
|
יתרונות:
|
מקום עבודה קבוע, עבודה 24/7, סבסוד ארוחות, מתנות בחגים.
|
חסרונות:
|
עבודה קשה ויכולה להיות מתישה מהרגע שנכנסים שמים אוזנייה ובמשך 9 שעות לענות לשיחות. אסור לדבר עם חברים ואו להשתמש בסלולרי, עושים מעקב צמוד אחרי ההתקדמות או חוסר ההתקדמות ויש יעדי מכירה שמי שאינו מכריתי לא יאהב לשמוע חפירות על זה.
|
מקום טוב להתחיל ולצבור ניסיון בעיקר בשיווק
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד מנהל שיווק
בין השנים 2010 - 2017
|
30.03.2017
|
יתרונות:
|
הוקם וועד וזה חיזק יחד עם זאת החברה נמצאת במגמת התייעלות.
התנאים לעובדים הם טובים ביטוח רפואי חינם לעובד, קרן השתלמות, ביטוח מנהלים, חדר אוכל, יש אנשים מקסימים
|
חסרונות:
|
שכר נמוך ביחס לשוק, עבודה בתנאי לחץ מאד גבוהים, כמות משימות עצומה שנדרש לעבוד 12-14 שעות כדי לעמוד להצליח איכשהו לעמוד בה. מצופה מהעובדים לעבוד שעות נוספות. להנהלה כיום פחות אכפת מהעובד.
|
שמים דגש על אופק קידומי לכל עובד
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2011 - 2013
|
16.03.2017
|
יתרונות:
|
אווירה משפחתית, אפשרויות קידום מגוונות, ויחסים מעולים בפן מנהל-עובד. רווחת העובדים וגיבושם חשובה ובאה לידי ביטוי בכלל המחלקות.
|
חסרונות:
|
מיקום משרדי החברה, ראש העין/רחובות, היה בעייתי לי אישית
|
חברה מעולה , ממליץ לעבוד בה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2009 - 2016
|
14.03.2017
|
יתרונות:
|
סבסוד ארוחות , נופש חברה , קידום מקצועי - יש הרבה אופציות קידום , השתלמויות מקצועיות .
|
חסרונות:
|
הייתי מעלה את מדרגות השכר , יכול להיות שבגלל שנכנס ועד עובדי חברה חדש - אז כבר דאג לכך .
|
עבודה תחת לחץ. באפן ככלי אווירה טובה
|
|
|
עבד/ה
בתפקיד שירות לקוחות
בין השנים 2010 - 2017
|
13.03.2017
|
יתרונות:
|
רווחה מעולה. תנאים טובים עכשיו כשיש הסכם קיבוצי
|
חסרונות:
|
שכר נמוך יחסית למשק
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|
שכר |
|
התפתחות מקצועית |
|
עתיד החברה |
|
בטחון תעסוקתי |
|
הנהלה |
|
איזון עבודה משפחה |
|
רווחה |
|
ממליץ לעבוד בחברה |
|
אווירה |
|
אתגרים ועניין |
|
|
|
|
פרטנר
|
|
|
|
|
|
|
3500 עובדים משרדים ראשיים: ראש העין |
|
|
|
|
|
חברת תקשורת סלולרית המפעילה רשת בישראל תחת המותג orange. חברת פרטנר החלה את פעילותה בישראל בשנת 1999.
|
|
|