חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

110 - 101 מתוך 285
share on facebook
לדעתי האישית לא מומלץ  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2021 - 2021 10.11.2021
יתרונות: אין יתרונות רק חסרונות לדעתי
חסרונות: יחס לא נעים לדעתי לא ממליץ לעבוד משכורת נמוכה

חברה טובה אך השכר לא מתגמל  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2021 - 2021 10.11.2021
יתרונות: מתאימה לסטודנטים ואמהות אווירה מעולה וצעירה המנהלים טובים מתייחסים בצורה מכובדת
עם הקורונה אפשר לעבוד מהבית
חסרונות: החסרון היחיד היא המשכרות לא מתגמלת נותנים שכר מינימום
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

טוב בשביל הבונוסים, אווירה והנהלה ירודה  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2021 - 2021 07.11.2021
יתרונות: משרה חלקית, שעות גמישות, עבודה יחסית קלה, נכנסים בהדרגה לתפקיד ויש הרבה בונוסים וגם הגרלות בתפקיד עצמו.
חסרונות: איכות האנשים וההנהלה מוטלת בספק, אווירה חפיפניקית לעתים. עבודה במוקד עם הרבה רעש, בבסיס עבודה בשכר מינימום

גמישות בתפקידים, אווירה נעימה.  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2020 - 2021 24.10.2021
יתרונות: יש אפשרות לעבור לתפקידים במוקדים שונים, עם דרגות שכר שונות. במידה ומדובר במוקד מכירות השכר פוטנציאלית גבוה יותר.
האווירה נעימה, מנסים לעשות אירועים לעובדים עם תחרויות ופרסים.
חסרונות: שכר בדרך כלל נמוך, עבודה רצופה בלי גמישות בהפסקות (סופרים כמה דקות הלכת לשירותים בטוטאל בכל משמרת).

מתאים לסטודנטים  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2006 - 2007 22.10.2021
יתרונות: נוחות מבחינת משמרות
חסרונות: עבודה מול לקוחות קשים

לא הייתי ממליץ לכם לעבוד שם  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2021 - 2021 20.10.2021
יתרונות: אווירה נחמדה אך לא יותר מכך
חסרונות: המשכורת והתנאים הרווחתיים לוקים בחסר

מקום עבודה ראשון אחרי התואר  
עבד/ה בתפקיד יועץ ארגוני בין השנים 2018 - 2020 05.10.2021
יתרונות: אין צורך בניסיון
חסרונות: אין אופק לעתיד בניהול ושכר

עברתי שם תקופה לא נעימה בהחלט  
עבד/ה בתפקיד איש מכירות בין השנים 2019 - 2020 02.10.2021
יתרונות: שעות יחסית נוחות בונוסים גבוהים לכאורה
חסרונות: במקרה האישי שלי - הבונוסים שהובטחו לא סופקו, לאחר חודש אחד שבאמת הרווחתי מהבונוסים פשוט העלו לי את היעדים פי 2 וכך יצא שחודש לאחר מכן לא הרווחתי כמעט כסף על בונוסים

חברה נחמדה,עם אווירה נעימה שזה חלק חשוב במקום עבודה.  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2021 - 2021 23.09.2021
יתרונות: חברה שווה לעבוד בה עקב היחס החם והסבלני כלפי העובדים ,חלק חשוב במקום עבודה,אווירה נעימה ומשפחתית
חסרונות: משכורת לא מאוד גבוה,לא משלמים על הפסקות קצת מעצבן,בגדול סבבה שם

אווירה חמה ומדהימה צוות מדהים המשכורת לא מתגמלת  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2014 - 2014 16.07.2021
יתרונות: מנהלת מהממת יחסים טובים אווירה וצוות מדהים
חסרונות: רק המשכורת לא מתגמלת


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •