חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

170 - 161 מתוך 285
share on facebook
לא מומלץ לעבוד שם  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2017 05.05.2020
יתרונות: משרה חלקית למי שזה רלוונטי, גמישות לסטודנטים ומשרת אם, אין צורך בניסיון קודם, מקבלים את כולם לא משנה מה
חסרונות: שכר מינימום
סביבת עבודה לא מקצועית
תנאים נוקשים ויחס לא שווה כלפי עובדים שונים
דגש יתר על אירועים חברתיים בעבודה ופעילויות למיניהן כדי לפצות על התנאים הגרועים ולנסות ליצור "אווירה משפחתית" לא אמיתית
אפשרויות קידום מועטות מאוד וגם אלה שקיימות בקושי שוות את זה

חברה גדולה,מובילה בתחומה,שלא מתייחסת בכבוד לעובדיה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2018 - 2019 29.03.2020
יתרונות: קרבה לבית, הליך גיוס מהר.
חסרונות: החסרון הבולט ביותר לטעמי הוא יחס לא מכבד מצד ההנהלה. החל מהנהלה הזוטרה ועד ההנהלה הבכירה. תופעה רוחבית ולא נקודתית. לדעתי והרגשתי מענה שלילי בכל ניסיון לעמוד על הזכויות הבסיסיות של העובד.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

אחלה חברה אחלה עבודה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2020 28.03.2020
יתרונות: אפשרות לבונוסים מצוינים
חסרונות: לחץ גבוה מדי מהבכירים

שעות נוחות לאמהות  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2019 11.03.2020
יתרונות: מפנקים את העובדים שלהם
חסרונות: משכורת מינימום פלוס בונוסים שהם לא גבוהים

עבודה טובה למי שמחפש משרת אם/סטודנט  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2019 - 2020 10.03.2020
יתרונות: ללא עבודה פיזית, משרה מלאה, יש בונוסים למתאמצים
מתאים לאימהות או סטודנטים שעובדים במתכונת מצומצת... יש אפשרות להתקדם בעיקר אם אתה ערבי(אם לא כנראה שאתה יכול לשכוח מקידומים)
חסרונות: -לא נותנים לצאת להפסקות( יציאה להפסקה בהתאם לעומס במוקד, אם יש עומס לא תוכל לצאת להפסקה לא משנה כמה תבקש או תדרוש)
-חישוב השכר נעשה לפי זמן התחברות במערכת, אם מסיבה כלשהי האחמ"ש החליט להוציא אותך מהמערכת הממוחשבת ולא שמת לב, איבדת כסף
-בונוסים על מכירה ניתנים רק חודשיים לאחר המכירה, ככה שקשה לעקוב אם הם הוגנים איתך או לא
-תלוי בעומס, לפעמים שיחות נכנסות אחת אחרי השנייה בלי הפסקה, אין זמן לנשום, מתיש מנטלית להתווכח עם לקוחות על כל דבר

הדרכות טובות למתן שירות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2018 23.02.2020
יתרונות: לחצו על זמני שיחות ארוכות
חסרונות: היה רעש של כל המוקד לפעמים

נחמד לכאלה שסיימו צבא  
עבד/ה בתפקיד מראיין בין השנים 2010 - 2013 11.01.2020
יתרונות: שעות נוספות ..................
חסרונות: עבודה קשה.................

לא התחברתי מאוד.  
עבד/ה בתפקיד מוקדן בין השנים 2019 - 2019 08.01.2020
יתרונות: אפשרות לעבודה מהבית.
חסרונות: שכר נמוך, יחסית לאיכות העבודה

שכר גבוה וביטחון תעסוקתי  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2020 04.01.2020
יתרונות: זמנים שנוחים לאמהות עובדות לנוער בתקופת התיכון וכן לסטודנטים, ושכר גבוה שמאפשר פרנסת משפחה.
חסרונות: אין העלאה בשכר לנציגים שצברו וותק, אך ישנם בונוסים גבוהים כאשר מגיעים ליעדים.

המלצה על עבודה בחברת תקושב  
עבד/ה בתפקיד טלפן בין השנים 2019 - 2019 22.12.2019
יתרונות: חברה טובה יחסי אנוש מעולים אפשרויות קידום
חסרונות: צריך סבלנות ויש אפשרויות קידום


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •