חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 288 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

170 - 161 מתוך 288
share on facebook
חוסר מקצועיות,שכר נמוך  
עבד/ה בתפקיד מראיין בין השנים 2019 - 2020 03.06.2020
יתרונות: אווירה טובה, אנשים נחמדים
חסרונות: משכורת מינימום,אין תנאים

לא ממליצה בכלל!  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2016 30.05.2020
יתרונות: שעות נוחות, פריסה ארצית, מגוון תפקידים, יש הסעות.
חסרונות: משכורת על הפנים, בקושי מדגדגת את המינימום.
צריך להתחנן כל הזמן לצאת להפסקה או אפילו לשירותים!!! וסופרים לך כל דקה ודקה וכמובן שלא משלמים לך על זה. לקוחות קשים, הרבה פעמים אין זמן לנשום במשמרת. ממש לא משתלם לעבוד שם לטווח הארוך.
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

לא מכבדת כל כך את עובדיה  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2008 - 2008 06.05.2020
יתרונות: עבודה בשעות נוחות משמונה עד 14:00
חסרונות: צריך כל פעם לבקש רשות לצאת להתפנות, הפסקות קצרות מידי, אין גיבוש,

לא מומלץ לעבוד שם  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2017 05.05.2020
יתרונות: משרה חלקית למי שזה רלוונטי, גמישות לסטודנטים ומשרת אם, אין צורך בניסיון קודם, מקבלים את כולם לא משנה מה
חסרונות: שכר מינימום
סביבת עבודה לא מקצועית
תנאים נוקשים ויחס לא שווה כלפי עובדים שונים
דגש יתר על אירועים חברתיים בעבודה ופעילויות למיניהן כדי לפצות על התנאים הגרועים ולנסות ליצור "אווירה משפחתית" לא אמיתית
אפשרויות קידום מועטות מאוד וגם אלה שקיימות בקושי שוות את זה

חברה גדולה,מובילה בתחומה,שלא מתייחסת בכבוד לעובדיה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2018 - 2019 29.03.2020
יתרונות: קרבה לבית, הליך גיוס מהר.
חסרונות: החסרון הבולט ביותר לטעמי הוא יחס לא מכבד מצד ההנהלה. החל מהנהלה הזוטרה ועד ההנהלה הבכירה. תופעה רוחבית ולא נקודתית. לדעתי והרגשתי מענה שלילי בכל ניסיון לעמוד על הזכויות הבסיסיות של העובד.

אחלה חברה אחלה עבודה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2020 28.03.2020
יתרונות: אפשרות לבונוסים מצוינים
חסרונות: לחץ גבוה מדי מהבכירים

שעות נוחות לאמהות  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2019 - 2019 11.03.2020
יתרונות: מפנקים את העובדים שלהם
חסרונות: משכורת מינימום פלוס בונוסים שהם לא גבוהים

עבודה טובה למי שמחפש משרת אם/סטודנט  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2019 - 2020 10.03.2020
יתרונות: ללא עבודה פיזית, משרה מלאה, יש בונוסים למתאמצים
מתאים לאימהות או סטודנטים שעובדים במתכונת מצומצת... יש אפשרות להתקדם בעיקר אם אתה ערבי(אם לא כנראה שאתה יכול לשכוח מקידומים)
חסרונות: -לא נותנים לצאת להפסקות( יציאה להפסקה בהתאם לעומס במוקד, אם יש עומס לא תוכל לצאת להפסקה לא משנה כמה תבקש או תדרוש)
-חישוב השכר נעשה לפי זמן התחברות במערכת, אם מסיבה כלשהי האחמ"ש החליט להוציא אותך מהמערכת הממוחשבת ולא שמת לב, איבדת כסף
-בונוסים על מכירה ניתנים רק חודשיים לאחר המכירה, ככה שקשה לעקוב אם הם הוגנים איתך או לא
-תלוי בעומס, לפעמים שיחות נכנסות אחת אחרי השנייה בלי הפסקה, אין זמן לנשום, מתיש מנטלית להתווכח עם לקוחות על כל דבר

הדרכות טובות למתן שירות  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2016 - 2018 23.02.2020
יתרונות: לחצו על זמני שיחות ארוכות
חסרונות: היה רעש של כל המוקד לפעמים

נחמד לכאלה שסיימו צבא  
עבד/ה בתפקיד מראיין בין השנים 2010 - 2013 11.01.2020
יתרונות: שעות נוספות ..................
חסרונות: עבודה קשה.................


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •