חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 291 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

220 - 211 מתוך 291
share on facebook
לא ממליץ על עבודה זו  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2018 - 2018 11.10.2018
יתרונות: חברה שמאפשרת עבודה טובה לתקופת מעבר
חסרונות: עבודה שמשפיעה על כל דבר אחר בחיים אי אפשר לצאת מהאווירה אחרי משמרת

חברה ממשיכה לצמוח ולהמציא עצמה מחדש  
עבד/ה בתפקיד רכז משאבי אנוש בין השנים 2011 - 2015 10.10.2018
יתרונות: אווירה טובה ומשפחתית למרות הגודל
חסרונות: שכר נמוך. תנאים סוציאליים בסיסיים ולא מעבר
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

קפדנים אבל מחפשים לצ׳פר  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2016 03.10.2018
יתרונות: מחפשים כל הזמן לעניין ולספק אתגרים.
חסרונות: קפדניים מאוד על הכל.
כולל על איחור של חצי דקה בהפסקה.

חברה אמינה וטוב לעבוד בה.  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2017 - 2018 14.09.2018
יתרונות: אווירה טובה בין עובדים ומנהלים, הסעות.
חסרונות: קצת משעממת העבודה בגלל שכל הזמן עושים אותו דבר

לא ממליץ לעבןד בחברה  
עבד/ה בתפקיד נציג פרונטלי בין השנים 2018 - 2018 12.09.2018
יתרונות: סביבת עבודה נוחה
חסרונות: חותמים על קביעות
שכר נמוך
אין הפסקות

מקום עם הרבה חברים וסביבה טובה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2015 - 2018 28.08.2018
יתרונות: חברה צעירים כייף צוות כמו משפחה חברה גדולה ואכפתית
חסרונות: שכר לא מספק, הפסקות

עבודה זמנית נחמדה  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2018 - 2018 22.08.2018
יתרונות: שילוב טוב של שעות, עבודה לא קשה
חסרונות: לקוחות לא נעימים, עבודה לא מאתגרת וחוזרת על עצמה, הפסקות לא משולמות

עבדוה קשה מול לקוחות, מתאגר ויש צורך בהרבה סבלנות...  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2009 - 2010 28.07.2018
יתרונות: העובדים של החברה. ההווי והחברויות שנוצרות שם תוך כדי משמרת.
חסרונות: עבודה קשה מול הלקוחות. צריך להתמודד עם הרבה סיטואציות קשות ולא נעימות.

עבדתי במוקד סקרים טלפוניים מהבית של כללית  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2018 - 2018 27.06.2018
יתרונות: המון אתגר, מאוד אנרגטית. רוב האחמ"שים והמנהלים מתייחסים יפה ועושים מאמץ ליצור אווירה נעימה במוקד
חסרונות: המון המון לחץ מצד המנהלים לעמוד ביעדים,עד כדי כך שגם אם יש שעה אחת שבן אדם לא עומד ביעד,מתקשר אליו האחמ"ש/מנהל המוקד ומתחיל לנהל בירורים לאי עמידה ביעד,דבר שמאוד מלחיץ, מה שאילץ אותי לעזוב את מקום העבודה עקב קריסה שלי מלחץ מצד מנהלת המוקד,שבאופן אישי אני מאוד מכבד אותה,דבר שכמובן לא עזר לי. עוד דבר,שהקורס היה מאוד בסיסי ותמציתי, נתקלתי בהמון נציגים שדי מתבלבלים,אם זה מבחינת תיפעול המערכת, פערי אי ידע על מרפאות ומכונים,דבר שמאוד הקשה גם עליי בעבודה זאת,שדורשת עמידה ביעדים לכול אורך המשמרות, גם אם אני מתחיל משמרת טוב עם שלושה סקרים,אחרי זה כאשר ירידה במכות הסקרים המנהלים והאחמ"שים מאוד כועסים. עוד דבר זה הסקרים המאוד ארוכים, היה נחמד לצמצמם הסקרים ל-15 שאלות בלבד,במקום 40 כיון,דבר שמאוד מייגע את הלקוחות ונאלצתי לא פעם ולא פעמיים להילחם עם לקוחות שיענו כל כול הסקרים,דבר שהוביל לאי נעימיות.

עבודה שוחקת מול הטלפון  
עבד/ה בתפקיד נציגי מכירות בין השנים 2012 - 2013 17.06.2018
יתרונות: אפשרויות קידום ואירועי חברה
חסרונות: עבודה שוחקת מאוד על הטלפון


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •