חוות דעת עובדי תקשוב - עבודה בתקשוב
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
    תקשוב  
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

סה"כ 285 חוות דעת - דרוג ממוצע 2.8
חוות דעת
ציון


   
עובדים/עבדתם בתקשוב?

Theworker > חוות דעת תקשוב

חוות דעת של עובדי תקשוב

260 - 251 מתוך 285
share on facebook
חברה שטוב להכנס אליה בשביל להתמקצע ולהתקדם מהר.  
עבד/ה בתפקיד מנהל פרוייקטים בין השנים 2011 - 2016 09.01.2017
יתרונות: בית ספר למוקדים טלפונים, לומדים המון, מי שטוב מתקדם ויש לאן.
חסרונות: שכר, הגדרת תפקיד עמומה.

חברה אשר מעסיקה עבדים  
עבד/ה בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בין השנים 2012 - 2012 18.12.2016
יתרונות: אם אין ברירה, חייבים כסף וזה המקום האחרון
חסרונות: הכל, הפסקות קצרות, התעללות בעובדים
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 

חברה נצלנית , לא להיט.. סוג של תקופת מעבר  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2009 - 2015 04.12.2016
יתרונות: גמישות במשמרות, אין עוד יתרונות פשוט מקום זוועה
חסרונות: קיצוצים במשמרות , לא משלמים על הפסקות יחס מזלזל ויהיר מצד המנהלים ,מקבלים כל אחד כולל בעלי מוגבליות וכמובן יש ניצול ציני והשפלה של עובדים . לא מעלים שכר רק לפי חוק . ועושים מה שבא להם..

עבודה קשה ושוחקת  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2016 - 2016 07.11.2016
יתרונות: עבודה במשמרות גמישות, לרוב יש התחשבות בסטודנטים.
חסרונות: הרבה לחץ מצד ההנהלה שמתבטא לעיתים ביחס לא הולם כלפי הנציגים. דרישות מאוד מוגזמות.

תקשוב שירות לקוחות  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2016 24.10.2016
יתרונות: קל למצוא עבודה אצלם
חסרונות: משכורת גרועה יחס מזלזל

טוב לעבודה ראשונה  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2012 - 2013 14.09.2016
יתרונות: בעקבות סוג העבודה (נציג שירות טלפוני) יכולות ההבעה משתפרות
חסרונות: העבודה סך הכל היא אותה עבודה, לא תמיד נעים לדבר עם הלקוחות

חברה מצויינת שדואגת לעובדיה תמיד  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2012 - 2016 12.09.2016
יתרונות: שעות העבודה נוחות לסטודנטים ואימהות, מאוד מתחשבים
חסרונות: שהכר הוא שכר מינימום, וחבל שאי אפשר לעלות אותה

עבודה גרועה.....  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2014 - 2015 07.09.2016
יתרונות: הם יקבלו כל אחד לעבודה
חסרונות: חוסר כבוד כלפי העובדים

מומלץ בתור עבודה זמנית ביותר, תחנת ביניים.  
עבד/ה בתפקיד שירות לקוחות בין השנים 2016 - 2016 04.09.2016
יתרונות: משמרות יחסית גמישות, אפשרות לעבוד בוקר\ערב.
שירות נטו טלפוני, לא פרונטלי.
חסרונות: מחייבים המון פעמים לעמוד ביעדים לא ריאלים בעליל. 90% אנשים מהמגזר- משמע שומעים יותר ערבית מעברית, לא נעים במיוחד כשלא מבינים את השפה.
משכורת נמוכה בצורה מגוחכת, הרבה לחץ מהמנהלי צוותים, הרבה לחץ מהלקוחות עצמם, צעקות וקללות שצריכים לספוג.

בתור עבודה זמנית אופציה טובה לא דרוש ניסיון  
עבד/ה בתפקיד נציג שימור לקוחות בין השנים 2015 - 2016 21.08.2016
יתרונות: אווריה משפחתית, ערבי גיבוש, עמדת קפה מסודרת, הכשרה על חשבון החברה, קל להתקבל טוב לכאלה שאין ביידיהם ניסיון, המון חברה צעירים, עבודת מתאגרת דינמית.
חסרונות: עבודה קשה נפשית, התמודדות אם התנגדיות לקוחות, מנהלים מעלים כל פעם את הייעד שחייבים לעמוד בו, אין ארוחות מסובסד צריך להביא מהבית, אין הדרכה מסודרת לגבי בונוסים בנוסף לכך לא באמת מתגמלים עובדים בבונוסים.


 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.



 
   
        שכר
        התפתחות מקצועית
        עתיד החברה
        בטחון תעסוקתי
        הנהלה
        איזון עבודה משפחה
        רווחה
        ממליץ לעבוד בחברה
        אווירה
        אתגרים ועניין
   

  תקשוב    
 
 
6500 עובדים
משרדים ראשיים: נתניה
 
 
  הוקמה בשנת 1996 • חברת ה- Contact Center בין הגדולות והמובילות בישראל. • פועלת מ-27 אתרים ברחבי הארץ ומעסיקה כ- 6500 עובדים •