ראיון טלפוני קצר. לאחר מכן מרכז הערכה לתפקוד בקבוצות. בשלב הבא ראיון פנים אל פנים בבנק. אחרי כן בדיקות אמינות של שעה מול מחשב שבו עולות שאלות שונות שחוזרות על עצמן בניסוחים שונים. ולבסוף שיחה טלפונית עם הקב"ט של הבנק.
שאלות מתוך הראיון
מה אני יודע על תחום המשכנתאות ועל הבנק עצמו. אין שאלות טכניות במיוחד, רק רוצים לדעת שמדובר באופן כללי במישהו שיכול לנהל שיחה מול אנשים.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
אוגוסט 2018
להראות יידע על פעילות הבנק, להראות יידע לגבי תחומים חזקים שלו ותחומים שבהם הוא שואף להשתפר, אולי לקרוא כתבות מהשנה האחרונה על הבנק גם כן עוזר.