בהתחלה יש ראיון טלפוני או מצולם בו בודקים בעיקר את כושר הביטוי של האדם ושאלות בסיסיות, לאחר מכן המתאימים מגיעים למרכז הערכה שם שואלים אותם שאלות קבוצתיות או פונים אליהם באופן אישי. חשוב מאוד להישמע שירותיים ואדיבים ולא לבלוט מדי. יחד עם זאת גם לא להיבלע בתוך כולם וכן להשמיע את עצמך. המתאימים יעברו לראיון אצל מנהל המוקד ולאחר מכן יישלחו למבחנים במכון מרכזי הערכה(סוג המכון משתנה כל כמה זמן)
שאלות מתוך הראיון
מציגים סיטואציות של לקוחות ומבקשים לדרג אותם מהחשוב ביותר. תמיד ההכי חשוב יהיה מצבים שמסכנים חיים הקשורים לחשמל והפחות חשוב יהיה משהו שאפשר לדחות לאחר כך. בנוסף מציגים סיטואציות שנציג שירות נתקל בהם ומצפים שהנבחן יענה עליהם כמו שצריך. בראיון עם מנהל המוקד ישאלו לזמינות העובד ויעדיפו כמובן זמינות מלאה.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ספטמבר 2019
להיות אמפתיים, לענות בהבנה ובהקשבה ולנסות להציג פתרון יצירתי לסיטואציה.