|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
32210 - 32201 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה עם אווירה מאוד טובה לעובדים
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
הנהלה מקשיבה והשקעה בעובד |
|
| חסרונות : |
המשכורות לא הכי עדכניות בשוק |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על 888 :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה מקום עבודה
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2020
בתפקיד מפתח Python
|
| יתרונות : |
מקום עבודה מאתגר ומעניין |
|
| חסרונות : |
מקום עבודה דורש |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמזון :
|
|
|
|
|
|
|
תנאים טובים וחופשות
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
חברה עם תנאים טובים |
|
| חסרונות : |
תרבות פיטורים אמריקאית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סיסקו :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה כקרש מקפצה לאחר התמחות
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד מנהל צוות
|
| יתרונות : |
מקום עבודה תומך, מלמד ומהווה בית ספר ראשוני למשרות המשך. |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך, הרבה עבודה טכנית, עבודה מאומצת ולא מתגמלת. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סומך חייקין :
|
|
|
|
|
|
|
לא מומלץ חוויה שלילית תרבות ארגונית מדכאת
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2020
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
אממ לא הרבה , היו כמה אנשים סבבה מסביב .זה כן |
|
| חסרונות : |
תחלופת עובדים מהירה , לדעתי אף קמצנים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פליין איידי :
|
|
|
|
|
|
|
ערכים. אנשים טובים. חברה בעשייה מתמדת
|
28.12.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד מנהל אדמינסטרטיבי
|
| יתרונות : |
איכות האנשים
ערכי עבודה וחץץבדגש כל עבושת צוות |
|
| חסרונות : |
שכר ולעיתים חוסר ירידה לפרטים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אאוטבריין :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה לאנשים בעליי רצון לישון כל המשמרת
|
27.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד עובד בכיר - כללי
|
| יתרונות : |
אחלה מנהלים לא יותר מידי |
|
| חסרונות : |
משכרות לא בשמיים אין תנאים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מקדונלד׳ס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מספר 1 במשק יחסי אנוש והנהלה הכי גרוע שקיים.
|
27.12.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד סוכן מכירות
|
| יתרונות : |
חברה חזקה וגדולה |
|
| חסרונות : |
יחסי אנוש זלזול בעובדים והנהלה אטומה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שסטוביץ :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מעולה לעבוד בה
|
27.12.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מנהל מוצר (הייטק)
|
| יתרונות : |
אנשים טובים, אווירה טובה,מקצועיות וחדשנות |
|
| חסרונות : |
חסרה הכוונה להתפתחות אישית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Wix :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|