|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
32400 - 32391 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
בטחון תעסוקתי לאורך שנים רבות
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד טכנאי (תעשיה/ייצור)
|
| יתרונות : |
עבודה מאתגרת ומעניינת מאוד |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך יחסית למשק הישראלי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רפאל :
|
|
|
|
|
|
|
בסך הכל עבודה אך למרות שלא פיזית ממש היא כן לא קלה
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
אווירה מעולה, אחלה חברה, משמרות נוחות |
|
| חסרונות : |
למרות שזו לא עבודה פיזית היא כן לא קלה, כל היום נמצאים על הרגליים וצריכים להיות ״על הדברים״ |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמריקן איגל :
|
|
|
|
|
|
|
מכון וייצמן הינו מכון מחקר מוביל בנושאי המדעים
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
מכון מוביל בעל זיקה חזקה למדע המאפשר לבצע מחקרים פורצי דרך |
|
| חסרונות : |
אווירה לא נעימה כל כך אנשים מאוד רציניים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מכון ויצמן :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מדהימה, מומלץ ביותר!!!
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מנהל פרוייקטים (הייטק)
|
| יתרונות : |
חברה מדהימה, מומלץ ביותר!!! |
|
| חסרונות : |
חברה מדהימה, מומלץ ביותר!!! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פלייטיקה :
|
|
|
|
|
|
|
אין הדרכה מסודרת
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד עובד בק אופיס
|
| יתרונות : |
מכוון שהמשרד קטן אז התפקידים שלך נרחבים, אתה עושה מספר תפקידים שבחברה גדולה היו לפחות חמישה עובדים ... |
|
| חסרונות : |
הצוות קטן מיידי מעבר לכך שעיקר העבודה נמוך, גם המערכת היחסים היחידה שיש לך זה עם הבעלים והמנהל ( אתה בעצם העובד היחד בחברה, כל השאר הם מנהליי תיקים)
ואתה נמצא עם עצמך לבד 8/9 שעות ביום. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אל.קי ניהול ויעוץ :
|
|
|
|
|
|
|
ממליץ מאוד לא לגעת
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
יחסית רחוק מההמולה של מרכז העיר ולכן נגיש די במהירות לבאים מדרום לתל אביב |
|
| חסרונות : |
החברה עוסקת בעיקר בגיוס לידים עבור ברוקרים.
תהליך קבלה עקום לדעתי. מנהל המחלקה לא לקח חלק בשום שלב בראיון. למעט שמו ואזור מגורים לא היה לי מושג מי זה ומה הציפיות שלו ממני. שיחת פתיחה לא הייתה, העברת משימות בצורה מסודרת לא קיימת. משימות ידניות של תיקון תאים באקסל זה שיא התחכום. התחושה היא של הבאנו בן אדם מנוסה - שיסתדר לבד. אין חפיפה ואין תוכנית חפיפה. אין שיתוף פעולה מצד הגורמים מסביב (מנהלי קמפיינים ומפתחים). המקום הוא מאוד מוכוון marketing כלומר מנהלי קמפיינים עשויים לפרוח , אך אין תרבות data.
בנוסף, החברה היא גלגול של כמה חברות שעסקו ככל הנראה בתחום האופציות הבינאריות והפורקס (נקראו בעבר מיג פיננסים ובלאקרוק). כתובת של החברה לא מעודכנת בדף הלינקדאין ובאתר הזה (דה וורקר) מופיעה כתובת שונה ואפילו הלוגו של החברה הוא אינו נכון (בזמן כתיבת שורות אלה).
לדעתי ממליץ בחום - תפקידי אנליסט - לא לגעת ולא להתקרב. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קליק לוגיק :
|
|
|
|
|
|
|
יחס טוב עבודה מספקת ושעות נוחות
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2018
בתפקיד נהג ג'
|
| יתרונות : |
יחס ההנהלה השכר והנסיון שנצבר |
|
| חסרונות : |
אין יותר מדי חסרונות
הייתי שמח אם היה אפשר להתקדם מהר יותר |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יו פי אס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מעולה תנאים מעולים
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מנתח מערכות
|
| יתרונות : |
חברה גדולה ושמנה מכסף המון ממי ללמוד |
|
| חסרונות : |
מרגיש כמו בורג במערכת קשה להתקדם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
גז בניוטרל ותו לא
|
18.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מפתח אלגוריתמים (תוכנה)
|
| יתרונות : |
שכר די גבוה, פורומים מקצועים מעשירים |
|
| חסרונות : |
חוסר מחשבה הנדסית בסיסית מייצרת מערכות שצריך לעבוד במשרה מלאה בתחזוקה שלהם לדעתי. אין חשיבה על אוטומציה, תיכנון עבודה באופן יעיל. ר״צ שלי הכי טוב באקסל ופותר את כל הבעיות בעזרת כתיבת עוד גליון אקסל.
חסרון משמעותי נוסף - כל ההחלטות המשמעותיות מתקבלות מחוץ לצוות ע״י ארכיטקטים ומנהלים, מה שהופך אןתך לcode monkey ומנטר אנושי של גרפנה, לא יותר מזה.
בחירה של clojure כשפת עבודה של החברה הייתה בעיניי טעות איומה שעכשיו כולם חווים את הפרות של ההחלטה זו. אילו בחרו בשפה נורמלית יותר עם סכמה היה נדרש רק חצי ממאמץ לחיות עם המערכת הזו. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אפספלייר :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|