|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
32600 - 32591 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
צוות!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
צוות מעולה !!!!!!!!!!!!! |
|
| חסרונות : |
אין!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'ילדרן פלייס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה עם יחס טוב והנהלה מעולה
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד ראש צוות QA
|
| יתרונות : |
מתחשבים בעובדים |
|
| חסרונות : |
מקום העבודה נמצא בלב רמת גן לכן יש המון פקקים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הראל :
|
|
|
|
|
|
|
סיוע לבעלי מוגבלויות לשיפור בADL
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מציל
|
| יתרונות : |
התפתחות אישית ומקצועית והזדמנות מצויינת לעשיה למען האחר |
|
| חסרונות : |
שכר ממוצע ביחס לשוק |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הוסטל אילנית :
|
|
|
|
|
|
|
התפתחות מקצועית
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2012-2014
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
פיתוח מתקדם ויש לאן להתקדם מקצועית |
|
| חסרונות : |
לא חברה צעירה במיוחד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמן מחשבים :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה, בעיקר בתור סטודנט
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
אוירה טובה, התפתחות מקצועית (קורסים וכו') |
|
| חסרונות : |
כרגע בקורונה אפשר לעבוד רק מהבית (חוץ מעובדים חיוניים) |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
מפעל סטנדרטי, מתאים לעובדים זמניים או ללא השכלה מתאימה
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2011-2017
בתפקיד עובד ייצור
|
| יתרונות : |
יציבות, ארוחות, הסעות |
|
| חסרונות : |
שכר לא תמיד מתגמל, עבודה פיזית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רב בריח :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה אבל לא מקדמים עובדים בפיתוח
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד מפתח C#
|
| יתרונות : |
איזון טוב בין עבודה למשפחה |
|
| חסרונות : |
במחלקת הפיתוח לא מקדמים בכלל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קלטורה :
|
|
|
|
|
|
|
אני חושב ששווה לתת להם צאנס אמיתי ולקחת חלק מצוות מנצח
|
08.12.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
נהנתי מאוד לעבוד בחברה ומהצוות שעבדתי איתו |
|
| חסרונות : |
מידי פעם הרגשתי שלא הייתה הרגשת שיתוף |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אי.די.אס :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|