|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
32930 - 32921 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
מקצועיות יחס טוב נחמדים
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד ביצועיסט
|
| יתרונות : |
מקצועיות, יחס טוב, נחמדים, שירותית |
|
| חסרונות : |
לא ראיתי חסרונות מיוחדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ארנסט אנד יאנג :
|
|
|
|
|
|
|
אנשים מכובדים מערכים את העובד
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד חשמלאי
|
| יתרונות : |
לומד מקצוע ומתקדם בעבודה |
|
| חסרונות : |
החסרונות שלהם לפעמים נכנס ללחץ לא מספיק לסיים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בהא אבראהים :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה מקום שבעולם
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מוקדן
|
| יתרונות : |
שעות עבודה נוחות |
|
| חסרונות : |
שכר ממוצע עד נמוך |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
תנאים סוצאלים טובים משכורת נמוכה
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד בנקאי
|
| יתרונות : |
תנאים סוצאלים טובים לאחר שנה |
|
| חסרונות : |
לא קבלתי קביעות בגלל הקורונה .
שכר נמוך |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בנק ירושלים :
|
|
|
|
|
|
|
שווה ומומלץ ביותר
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2010-2009
בתפקיד נציג שימור לקוחות
|
| יתרונות : |
שכר מעולה, אווירה טובה |
|
| חסרונות : |
לא שזכור לי, הכל היה סבבה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איטורו :
|
|
|
|
|
|
|
תחושה של מקום שלא מספיק מקדם אותך.
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2015
בתפקיד מתמחה (כספים)
|
| יתרונות : |
אנשים נחמדים מאוד. מיקום מעולה. |
|
| חסרונות : |
לדעתי שותפים לא נעימים, אין מספיק הדרכות, תחושה לא נעימה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שטיינמץ עמינח ושות :
|
|
|
|
|
|
|
עןבדים נחמדים , הנהלה קצת מנותקת
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד איש שיווק
|
| יתרונות : |
אווירה טובה , אנשים נחמדים פרויקטים מעניינים ותעסוקה בחברה גלובלית |
|
| חסרונות : |
משרד קצת מיושן, משכורות לא גבוהות, ניצול של עובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על לוריאל :
|
|
|
|
|
|
|
אתגרים מעניינים ואנשים טובים, אבל הנהלה לדעתי יש מקום לשיפור
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2020
בתפקיד מפתח אלגוריתמים (תוכנה)
|
| יתרונות : |
האנשים שעובדים איתך הם אנשים טובים, חכמים, מעניינים ומוצלחים.
העבודה מספקת אתגרים, הפרויקטים מעניינים מאוד ומגוונים יחסית. |
|
| חסרונות : |
לדעתי הניהול נעשה בצורה גרועה, השכר ממש לא תואם את השוק, הרווחה בחברה אינה קיימת, ימי גיבוש מביכים לדעתי. אין ראייה לטווח הרחוק בכלל. קידום מקצועי הוא מילה גסה. אם אתה לא פוליטיקאי לא תתקדם בארגון, תקציב הדרכות הלך ונעלם עם השנים, ומצופה מהעובד ללמוד טכנולוגיות חדשות על חשבון זמנו הפרטי. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
חברה פרטית עם הנהלה מצומצמת וסגורה
|
23.11.2020 |
|
עבד בשנים 2011-2018
בתפקיד מנהל מכירות (בכירים)
|
| יתרונות : |
אנשים נחמדים. משרדים יפים. שפע חניה. |
|
| חסרונות : |
אין יציבות תעסוקתית לדעתי.
שכר נמוך מהממוצע.
איןקרן השתלמות, אין משכורת 13, לא פודים ימי חופשה / מחלה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טקסיין :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|