|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
33270 - 33261 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה מצוינת עם שכר טוב
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד VB
|
| יתרונות : |
חברה מצוינת עם שכר טוב |
|
| חסרונות : |
אין הכל באמת מצוין |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טבע :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה אינטנסיבית עם הרבה כאבי ראש אבל מספקת מאוד
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2009-2014
בתפקיד מכונאי
|
| יתרונות : |
ביטחון כלכלי, התפתחות אישית. |
|
| חסרונות : |
משכורת, עבודה פיזית, חיילים ללא מוטיבציה לתרום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צה"ל :
|
|
|
|
|
|
|
מצויין הרבה אנשים טובים
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד איש שירות לקוחות ביטוח
|
| יתרונות : |
יחס חם ותומך משכורות טובות |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות מקום מדהים ומקדם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הראל :
|
|
|
|
|
|
|
הרגשה משפחתית חופשיות בעבודה מקצוענים אדיבים
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד עוזר אישי
|
| יתרונות : |
לא פוגעים בעובדים אנשים טובים |
|
| חסרונות : |
לא משלמים משכרות גבוהת מספרים רגלים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על י. שטרן הנדסה בע״מ :
|
|
|
|
|
|
|
חברה נחמדה, אנשים נעימים וסביבת עבודה טובה
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד טלפן
|
| יתרונות : |
כסף נחמד
אנשים טובים |
|
| חסרונות : |
שעות לא נוחות
עבודה מתישה ומעייפת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
מאתגרת מאוד. שווה את העבודה
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מחסנאי
|
| יתרונות : |
אווירה טובה, חברים נחמדים |
|
| חסרונות : |
לא מצאתי בינתיים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אושר עד :
|
|
|
|
|
|
|
טוב לבוגרים בתחילת דרכם
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
נותנים הזדמנות לחסרי ניסיון,פרויקטים בגופים גדולים ויציבים,יש סיכוי ליפול על פרויקט מעניין |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך מהמקובל, תנאים סוציאלים מינימליים,מדברים הרבה שחשוב להם לטפח את העובדים אבל זה מסתכם בעיקר בדיבורים. ללכת לשם רק אם אין ברירה(חוסר ניסיון או סיבה אחרת). |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Qualitest :
|
|
|
|
|
|
|
הם מוכרים וידועים בתחום תכנון הערים אבל לא הכי מקצועיים לדעתי
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד חוקר
|
| יתרונות : |
למדתי מהם המון.
יש אווירה משפחתית ונעימה.
הצוות נחמד סה"כ.
הם נמצאים ליד רכבת מרכז אז היה יחסית נוח להגיע.
נשארתי זמן קצר כי הייתי בין סמססטרים אבל גם אם לא, הבנתי שאין איפה להתפתח אלא להמשיך לעבוד על פרוייקטים שונים ולהתמקצע, שזה דבר טוב.
השכר שלי היה נמוך, אבל כי המציאו את התפקיד עבורי. לא היה אדם אחר לפני. |
|
| חסרונות : |
לדעתי לא הכי מקצועיים (ואת זה גם שמעתי מחבר'ה במשרד הפנים כשעבדתי שם).
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אורבניקס :
|
|
|
|
|
|
|
בהרגשה האישית שלי - מזלזלים בעובדים
|
09.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד שירות לקוחות
|
| יתרונות : |
צוות עובדות צעיר וחברותי |
|
| חסרונות : |
משכורת רעב לחץ עבודה מטורף בונוסים תינוקיים כמו פסק זמן על עבודה מטורפת
סופרים כל שניה בהפסקות
יחס לא נעים לדעתי לעובדים צעקות ברבים ועוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על תקשוב :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|