|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
33350 - 33341 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
אם סאונד קרוב ללבך - חברה מתאימה, אם לא, חפש מקום אחר
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2016
בתפקיד פיתוח
|
| יתרונות : |
אנשים נחמדים כולם נגישים הנהלה נגישה ולבבית
נמצאים בעזריאלי ונגיש לרכבת
עבודה מעניינת במיוחד אם סאונד קרוב ללבך
מחלקת QA מצויינת - כמפתח זה היה לי חשוב עם יחסי אנוש טובים
לא מעיקים סתם אחרי שעות העבודה אלא אם יש תקלות (יש תקלות) |
|
| חסרונות : |
לדעתי האישית הHR לא נעימים, לא מקצועיים לא מטפלים בבעיות (ולא חסרות)
תוכניות רווחה דלות
אין אפשרויות קידום
טכנולוגיות מיושנות
עוינות בין מחלקות שונות ואי שיתוף פעולה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על וויבס :
|
|
|
|
|
|
|
חברת ביטוח קטנה
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מפתח C#
|
| יתרונות : |
איזון בית עבודה |
|
| חסרונות : |
החברה לא מובילה בתנאים לעובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על הכשרה חברה לביטוח :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי זו החברה שהכי טוב לעבוד בה
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד DevOps
|
| יתרונות : |
אוירה טובה, HR מעולה, יחס מכבד, גיוון תעסוקתי בפועל ולא רק במסמכים
תנאי רווחה יוצאים מן הכלל, שאיפה לחדשנות טכנולוגית.
העלאת הלקוחות ואחרי כן את העובדים בסולם החשיבות לחברה |
|
| חסרונות : |
קצת בלאגן פה ושם בחלקים הטכניים, התנהלות טכנית לא תמיד מקצועית, עבודה לא מעניינת. לדעתי זה לא חיסרון גדול כי אפשר לשאוף לשפר את הדברים ותמיד ניתן ללמוד תחומים חדשים . |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דל אי.אמ.סי :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מצויינת דוגאת לרווחת ופיתוח העובד
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
משכורת טוב, אווירה טובה |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות מנקודת מבטי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ביוסנס וובסטר :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מיושנת והסתדרותית
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2008-2016
בתפקיד ביטוח - ניהול
|
| יתרונות : |
ביטחון תעסוקתי יחסי |
|
| חסרונות : |
אין קידום מהיר למוכשרים ,מערכות מיושנות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מנורה מבטחים :
|
|
|
|
|
|
|
סטארטאפ בינוני וסביר
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2018
בתפקיד מהנדס אלקטרוניקה
|
| יתרונות : |
אנשים טובים, אין לחץ מטורף למרות שסטארטאפ |
|
| חסרונות : |
לא מינפו את היתרון היחסי שהיה לדעתי, ועכשיו תקועים עם מוצר בינוני כשיש לו הרבה תחרות מחברות גדולות. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אדסקיי :
|
|
|
|
|
|
|
החברה מספר אחד בתנאים
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מפעיל מכונות
|
| יתרונות : |
הכל אוהבים לעבוד בה |
|
| חסרונות : |
לא כולם מקבלים קביעות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על חברת החשמל :
|
|
|
|
|
|
|
עשר מקום אחלה לעבוד בו
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מהנדס RF
|
| יתרונות : |
ממליץ לעבוד אווירה מקצועית ורגועה |
|
| חסרונות : |
הכול איטי איטי טיטי איטי ממש |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על תעשייה אווירית :
|
|
|
|
|
|
|
חברה שנותנת תחושה טובה
|
05.11.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד סייר
|
| יתרונות : |
חברה גדולה עם שם טוב שמטפחת את עובדיה ומתיחסת אליהם כראוי |
|
| חסרונות : |
הנוהל של עובד ארעי יכול להיות מלחיץ |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על חברת החשמל :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|