|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
33770 - 33761 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
מקום טוב, רוח טובה, אוירה טובה
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד בעל מקצוע - כללי
|
| יתרונות : |
מנהל טוב, אווירה טובה |
|
| חסרונות : |
עומדים על הדקה, לפעמים עומס יתר |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שמן מורוקאי :
|
|
|
|
|
|
|
חברה משפחתית ונעימה לעבוד בה
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2007-2009
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
שכר מעל לממוצע בתחום, ובטחון תעסוקתי גבוה |
|
| חסרונות : |
לא קיימת פעילות חברתית מגבשת, והתפתחות מקצועית היא לא ממש אופציה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אי.סי. טל :
|
|
|
|
|
|
|
סטארטאפ עם אווירה משפחתית
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2015
בתפקיד לבורנט
|
| יתרונות : |
אווירה משפחתית, כולם מכירים את כולם, יחס יפה של המנהלים |
|
| חסרונות : |
המשכורת הייתה יחסית נמוכה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קונסיומר פיזיקס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה למתחילים בעולם ההייטק
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד איש QA
|
| יתרונות : |
משרות מגוונות,סביבת עבודה צעירה |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך,אין יותר מדי אפשרויות קידום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Qualitest :
|
|
|
|
|
|
|
תקופה מיותרת לחלוטין לדעתי
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
מי שנאלץ לעבוד שם , חייב לנצל את התקופה לחיפוש עבודה רצינית בצורה רגועה. |
|
| חסרונות : |
רמה מקצועית נמוכה, הנהלה מנותקת לדעתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טרפילוג :
|
|
|
|
|
|
|
מכירת בגדים ולמידה עצמית.
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
עבודה מול לקוחות
הישגים הנותנים מוטיבציה
עבודה לא קשה מידי |
|
| חסרונות : |
לפעמים המון עומס
בחגים ובסופשים, לרוב עובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קסטרו :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה יציבה לטווח ארוך והתחשבות רבה באילוצים משפחתיים
|
18.10.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד פקיד
|
| יתרונות : |
מתחשבים באילוצים
עבודה בטוחה לטווח ארוך |
|
| חסרונות : |
שכר ממוצע כל עוד אתה לא יועץ מכירות שמרוויח עמלות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מחסני חשמל :
|
|
|
|
|
|
|
מקום מעולה לעבוד בו אחלה אנשים
|
17.10.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2018
בתפקיד סלקטור
|
| יתרונות : |
אנשים איכותיים ואווירה טובה |
|
| חסרונות : |
אין הרבה אופציות לקידום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נתב"ג :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה, מקצועית, מפרגנים לעובד בתנאים וגיבושים
|
17.10.2020 |
|
עבד בשנים 2009-2009
בתפקיד נציג שימור לקוחות
|
| יתרונות : |
נותנים הכשרה מקיפה ומקצועית,
פעילויות חברה מושקעות
מתגמלים על מכירות
התנאים טובים |
|
| חסרונות : |
השכר נמוך,
התפקיד מאוד קשה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פרטנר :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|