|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
37360 - 37351 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
עבודה נחמדה, והנהלה ככה ככה
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד קופאית
|
| יתרונות : |
עבודה יציבה
נותנים בונוסים |
|
| חסרונות : |
הנהלה טובה אפילו גמישה
הכל תלוי בסניף |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רמי לוי :
|
|
|
|
|
|
|
החברה לא דואגת לעובדים
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2010-2017
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
לקוחות מעניינים |
|
| חסרונות : |
משכורת נמוכה וחוסר רצון של החברה לקדם את העובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ריקושט :
|
|
|
|
|
|
|
מקסים אין דברים כאלה
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מנהלת משרד
|
| יתרונות : |
נהדר אין דברים כאלה |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות מקום מושלם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על עיריית תל אביב :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי מקום משעמם מוצרים בטכנולוגיה ישנה
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד מהנדס Board Design
|
| יתרונות : |
אנשים נחמדים בדרג הזוטר |
|
| חסרונות : |
כיוון החברה לא ברור. אין פיתוחים של מוצרים חדשים וגם הישנם מלא תקלות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אייטק מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה של עבודה נהנתי מאוד
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מחסנאי
|
| יתרונות : |
שעות
שכר
גמישות |
|
| חסרונות : |
עבודה קשה מאוד מאוד מאוד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שופרסל :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי חברה טובה עם מנהלים גרועים
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2019
בתפקיד אינטגרטור
|
| יתרונות : |
המשכורת נכנסת כל חודש |
|
| חסרונות : |
לדעתי האישית הנהלה , כל שרשרת התפעול..
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קמטק :
|
|
|
|
|
|
|
נחמד לסטודנט קרוב ונוח אך לזמן קרוב.
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד אחראי כתיבת תוכן
|
| יתרונות : |
נחמד לסטודנט ק לתקופה זמנית רוב ונוח אך לזמן קרוב . |
|
| חסרונות : |
אין לאן להתקדם מתאים לזמן קצוב להעביר את הזמן. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טכניון :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי עבודה מתוך פחד ולא מתוך אווירת עבודה
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד אחראי רכש
|
| יתרונות : |
תן ביס , כמעט ואין הגבלה על שעות נוספות |
|
| חסרונות : |
אין אווירה טובה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אירו ישראל :
|
|
|
|
|
|
|
מקום טוב לעבוד בו
|
10.05.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות)
|
| יתרונות : |
איזון מעולה בין עבודה לחיים הפרטיים |
|
| חסרונות : |
יש לך תקרה של התפתחות מקצועית שם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אדמייבן :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|