The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

37390 - 37381 מתוך 79665
 
 
 
מאפשר התקדמות מקצועית טובה ואיזון טוב בין משפחה לעבודה. 09.05.2020
עבד בשנים 2008-2013 בתפקיד מהנדס מכונות
יתרונות : מקום טוב ללמוד את רזי המקצוע.
מאתגר ומעניין ולא מגביל מבחינה מקצועית.
בטחון תעסוקתי טוב .
חסרונות : אווירה בעבודה לא טובה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ישקר :
 
 
 
 
חברה מישפחתית,אבל אווירה במפעל אינה אופטימית 09.05.2020
עבד בשנים 2007-2020 בתפקיד מפעיל מכונות
יתרונות : בטחון תעסוקתי ברמה גבוהה מעוד.
חסרונות : קשה לעלות בשכר,מה שנותנים לך בתחילת הקריירה זה כמעט שכר סופי.התפתחות מקצועית יש,אבל לא ישלמו עבור התקדמות מקצועית.אני אישית לא מאמין שהעסק הזה יחזיק מעמד הרבה זמן(כל העסק עובד עם הדפסות והנייר-אין העתיד בתחום-הכל עובר לאינטרנט).לדעתי הנהלה זוועתית,אין קשר בין מנהל יצור לבין מנכל(או שיש חלש/נמוך מעוד).מעמיסים הרבה עבודה ודורשים לעבוד בשתי/שלוש מכונות במקביל על אותו שכר כמו במכונה אחד.לבקשות עליית השכר לא מקשיבים וממשיכים לדרוש ממך לעבוד בשתי/שלוש מכונות במקביל.העבודה במפעל תלויה בעיקר בתקופת השנה(מנובמבר ועד מרץ "חיים" במפעל-הרבה שעות עבודה ורוב הזמן אין שעות ומשמרות).אין התנאים/רווחה חוץ משתייה חמה,הסעות מאשדוד,ביטוח פנסיה כחוק,ימי החברה פעם בשנה,מדים ונעליי בטיחות(שצריך כל הזמן לדרוש).האווירה אינה אופטימית לדעתי. יחס וכבוד לעובדים נעלם.אני כלל לא ממליץ לעבוד בחברה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אניה שפירא :
 
     
 
 
 
מקום מצויין, מומלץ בחום 09.05.2020
עבד בשנים 2017-2018 בתפקיד שירות לקוחות
יתרונות : סביבת עבודה נעימה, צוות מקצועי וחברי.
חסרונות : כל מחלקה בפני עצמה, מעט ניתוק בין המחלקות.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על זרטו :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
לדעתי לא מומלץ. יכול להיות סביל לג׳וניורים לצבירת נסיון בלבד 09.05.2020
עבד בשנים 2017-2017 בתפקיד מתכנת
יתרונות : יש חנייה, השתתפות בארוחות, משרדים חדשים, ק.ה מהיום הראשון
חסרונות : שכר נמוך, לדעתי מקום עם המון פרוטקציות, פוליטיקה,
ציפייה מהעובד להיות זמין בכל שעות היממה, לדעתי יחס מחפיר ולא אנושי, תחלופה מאד מהירה של עובדים שלא שורדים לעומת מנהלים דינוזאורים שנמצאים בחברה 20 שנה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על סאפיאנס :
 
 
 
 
חברה מאתגרת שמכילה הרבה עובדים 09.05.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד טכנאי
יתרונות : תנאים מעולים שמספק את העובדים
חסרונות : שעות עבודה המאוחרות
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטגריס :
 
 
 
 
חברה טובה וחזקה 09.05.2020
עבד בשנים 2014-2018 בתפקיד מזכירה עברית
יתרונות : חברה שמכבדת את עובדיה,מפנקת,מחדשת,יש הסעות,נופשי חברה,משכורת 13
חסרונות : משכורות בינוניות ומטה...
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קרסו מוטורס :
 
 
 
 
עומס מטורף, נוקשים ומקובעים 09.05.2020
עבד בשנים 2018-2020 בתפקיד מהנדס תהליך
יתרונות : טוב למהנדסים חדשים שרוצים לצבור ניסיון
שכר נכנס תמיד בזמן
מקום יחסית יציב
חסרונות : לעבוד יום ולילה זה מובן מאליו
לדעתי יש מנהלים שלא יודעים לנהל אנשים אלא רק את הייצור
מערכות מיושנות וכבדות, לא מתקדמים בממשקים
אין תעדוף ברור של משימות, פשוט לעשות הכל ולא להתחשב בכמות העומס
אין התפתחות של מהנדסים מבחינת השקעה בהכשרות וקורסים חיצוניים
אווירה כבדה ולעיתים מדכאת להרגשתי
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על TowerJazz :
 
 
 
 
מרגיש כמו מפעל ייצור לתוכנה כפי שאמרו פה לפני sweatshop 09.05.2020
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד מפתח WEB
יתרונות : -מתאים למפתחים צעירים שרוצים להיכנס לעולם פיתוח התוכנה אך חסר להם ניסיון כדי להתקבל למשרות אחרות.
-קצב הלמידה מאוד מהיר, לומדים המון על טכנולוגיה בזמן קצר מאוד, מאוד מאתגר.
-ההנלה מקשיבה, ויש עם מי לדבר כאשר צריך.
חסרונות : -לחץ מאוד גבוה בעמידה בזמנים ומצפים שתעבוד הרבה שעות, גם בבית.
-שכר מאוד נמוך ביחס לשוק אפילו למפתח צעיר.
-הרבה מאוד מפתחים צעירים ומעט מאוד מפתחים בכירים עם ידע מקצועי ללמוד מהם.
-עובדים על כמה פרויקטים במקביל ולפעמים אפילו 3 ועדיין יש ציפיה לעמוד בזמנים.
-לא כל כך מודעים לצרכי העובדים, מתסכל.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ספקטורי :
 
 
 
 
חברה יציבה, פרויקטים מעניינים 08.05.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד מהנדס ASIC
יתרונות : חברה יציבה, פרויקטים מעניינים
חסרונות : אין......... .....
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
 
 
 
לדעתי האישית חברה גרועה ומנופחת 08.05.2020
עבד בשנים 2017-2020 בתפקיד תומך טכני (הייטק)
יתרונות : זה תלוי באיזה אתר לקוח אתה נופל,ובכל זאת חוץ מהמתנות בחגים אין שום יתרון, אין שום העלאת שכר אין קידום אין כלום
חסרונות : אומנם חברה גדולה אבל אווטסורסינג והעבודה באתר הלקוח אז אם נפלת על לקוח גרוע תסבול ואתה כפוף למנהל באתר הלקוח, מלם מנותקים ולא מתיחיסים לעובדים כמו שצריך לדעתי
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מלם-תים :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.