|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
37670 - 37661 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
לא שווה לעבוד בקריית גת זה מפעל בדרום לא חברת הייטק
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
חברה גדולה עם יחס טוב לעובדים |
|
| חסרונות : |
בקרית גת זה פשוט לעבוד במפעל ולחשוב שאתה בהייטק |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
התפתחות מקצועית ייחודית
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2019
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
מקצועיות גבוהה, אתגרים שונים ומגוונים |
|
| חסרונות : |
WLB, חוסר איזון |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צה"ל :
|
|
|
|
|
|
|
שרות וגם קריירה
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 1992-2019
בתפקיד סמנכ"ל פיתוח
|
| יתרונות : |
יתרון מובהק לעבודה בתחום המקצועי |
|
| חסרונות : |
אדמיניסטרציה גבוהה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צה"ל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מתייחסת לעובדים שלה כמו אב שמתייחס לבניו
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2017-2020
בתפקיד מזכירה עברית
|
| יתרונות : |
שכר מעולה, משרדים נקיים והררכיה ברורה |
|
| חסרונות : |
אין לאן להתקדם באמת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קסלמן :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי מומלץ להתרחק
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מתכנת NET.
|
| יתרונות : |
לא מצאתי יתרונות |
|
| חסרונות : |
לדעתי חוסר מקצועיות ויחסי אנוש גרועים ביותר, זריקת אחריות בין האנשים השונים, ללא יד מכוונת, אין העברת ידע מסודרת ומצפים ממך מיד להיכנס לעומק הקוד ללא חפיפה מסודרת וכמעט ללא הסבר בנושא, להרגשתי חוסר אמינות מהראש צוות שלא משקף מה הוא מצפה ממך ונתינת פידבק בהתאם, מבחינת מקצועית הכל זה ללא כל תכנון מראש. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ביופורום :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי הנהלה גרועה, לא אכפתית מספיק מהעובדים
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
אווירה משפחתית, מוצרים מעניינים |
|
| חסרונות : |
בתקופת הקורונה שלחו את המחלקה שלנו הביתה ללא התראה ו 0 משכורת מעבר לזמן התראה מבחינת חוק (לי זה יצא כמה ימים), כולם היו בשוק בצורה שזה נעשה.
מעבר לזה, יש בכירים בחברה שלדעתי מתבטאים בצורה נוראית וחסרת טקט הפוגעת בעובדים. הנהלה חסרת ניסיון שלא יודעת להקשיב לעובדים ולבצע שינויים קריטיים לדעתי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קבוצת רייזון :
|
|
|
|
|
|
|
פוטנציאל גדול מול יכולות מוגבלות
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2007-2020
בתפקיד מפתח כלי בדיקות
|
| יתרונות : |
אווירה נעימה ושקט. |
|
| חסרונות : |
יכולות התפתחות אישית מוגבלת. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מאזני שקל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מבוססת מאד, עבדתי בתכום תמיכה טכנית
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2010-2012
בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
|
| יתרונות : |
* תמיד נפתחות משרות לתמיכה טכנית - דרך לא רעה להיכנס לשוק התעסוקה בתחומים טכניים של מחשבים ותקשורת נתונים ולהתפתח משם או לתמיכה עסקית בחברה עצמה או מחוץ לחברה לכל כיוון. מן הסתם צריך ללמוד תוך כדי משהו כדי לא להישקע בתפקיד מינורי יחסית להרבה זמן.
* החברה גם משקיעה מאמץ רב בהכשרת עבודה עם לקוח - ניסיון רב ערך לכל אחד ובמיוחד לאנשים מופנמים כמוני.
* חוויתי יחס טוב מאד מהמנהלים ובתוך הצוות. מדי פעם החברה עושה פעילויות כמו יציאה לכל היום לקייקים וכדומה. מפנקים עובדים גם בכל מני דברים קטנים פה ושם כמו מתנות קטנות ותתמקים וכאלה. |
|
| חסרונות : |
אני בתוך שנה הגעתי לשחיקה משמעותית ואחרי עוד שנה כבר לא הייתי מסוגל להמשיך ונאלצתי לעזוב לחפש משהו אחר - וזה יצא דווקא לטובתי. הסיבה לשחיקה - קבלת עשרות שיחות טלפון ביום מאנשים מאד שונים כולל עצבניים ומקללים. בסוף 3-4 כאלה ביום מסוגלים להשפיע לרעה על מצב הרוח. אבל זה דיי תלוי אישיות - הכרתי אנשים שעבדו שם 4-6 שנים והרגישו בסדר עם עצמם. אבל כדאי לקחת בחשבון.
משכורת קטנה, אבל שוב, אני מדבר כאן על משרת פתיחה, לא על עבודה לכל החיים. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בזק בינלאומי :
|
|
|
|
|
|
|
לעבוד רק כשאין ברירה אחרת
|
24.04.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2020
בתפקיד אבטחת איכות
|
| יתרונות : |
יתרון ותק בשכר
מרבית האנשים טובים |
|
| חסרונות : |
לדעתי הנהלה גרועה
ועד עובדים מכור
סכנת פיטורים מרחפת תמיד מעל הראש
12 שעות עבודה ביום - לא רואים את המשפחה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אקרשטיין :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|