The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

37670 - 37661 מתוך 79665
 
רוטאל
 
 
לא להתקרב .......... 24.04.2020
עבד בשנים 2016-2019 בתפקיד טכנאי
יתרונות : אין.............
חסרונות : יחס מחפיר שכר רעב אין תנאים קיזוז שכר שלא כחוק וכו'....
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רוטאל :
 
 
 
 
לא שווה לעבוד בקריית גת זה מפעל בדרום לא חברת הייטק 24.04.2020
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד סטודנט
יתרונות : חברה גדולה עם יחס טוב לעובדים
חסרונות : בקרית גת זה פשוט לעבוד במפעל ולחשוב שאתה בהייטק
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
     
 
 
 
התפתחות מקצועית ייחודית 24.04.2020
עבד בשנים 2016-2019 בתפקיד אנליסט
יתרונות : מקצועיות גבוהה, אתגרים שונים ומגוונים
חסרונות : WLB, חוסר איזון
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צה"ל :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
שרות וגם קריירה 24.04.2020
עבד בשנים 1992-2019 בתפקיד סמנכ"ל פיתוח
יתרונות : יתרון מובהק לעבודה בתחום המקצועי
חסרונות : אדמיניסטרציה גבוהה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צה"ל :
 
 
 
 
חברה מתייחסת לעובדים שלה כמו אב שמתייחס לבניו 24.04.2020
עבד בשנים 2017-2020 בתפקיד מזכירה עברית
יתרונות : שכר מעולה, משרדים נקיים והררכיה ברורה
חסרונות : אין לאן להתקדם באמת
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קסלמן :
 
 
 
 
לדעתי מומלץ להתרחק 24.04.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד מתכנת NET.
יתרונות : לא מצאתי יתרונות
חסרונות : לדעתי חוסר מקצועיות ויחסי אנוש גרועים ביותר, זריקת אחריות בין האנשים השונים, ללא יד מכוונת, אין העברת ידע מסודרת ומצפים ממך מיד להיכנס לעומק הקוד ללא חפיפה מסודרת וכמעט ללא הסבר בנושא, להרגשתי חוסר אמינות מהראש צוות שלא משקף מה הוא מצפה ממך ונתינת פידבק בהתאם, מבחינת מקצועית הכל זה ללא כל תכנון מראש.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ביופורום :
 
 
 
 
לדעתי הנהלה גרועה, לא אכפתית מספיק מהעובדים 24.04.2020
עבד בשנים 2019-2020 בתפקיד מהנדס תוכנה
יתרונות : אווירה משפחתית, מוצרים מעניינים
חסרונות : בתקופת הקורונה שלחו את המחלקה שלנו הביתה ללא התראה ו 0 משכורת מעבר לזמן התראה מבחינת חוק (לי זה יצא כמה ימים), כולם היו בשוק בצורה שזה נעשה.

מעבר לזה, יש בכירים בחברה שלדעתי מתבטאים בצורה נוראית וחסרת טקט הפוגעת בעובדים. הנהלה חסרת ניסיון שלא יודעת להקשיב לעובדים ולבצע שינויים קריטיים לדעתי
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קבוצת רייזון :
 
 
 
 
פוטנציאל גדול מול יכולות מוגבלות 24.04.2020
עבד בשנים 2007-2020 בתפקיד מפתח כלי בדיקות
יתרונות : אווירה נעימה ושקט.
חסרונות : יכולות התפתחות אישית מוגבלת.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מאזני שקל :
 
 
 
 
חברה מבוססת מאד, עבדתי בתכום תמיכה טכנית 24.04.2020
עבד בשנים 2010-2012 בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
יתרונות : * תמיד נפתחות משרות לתמיכה טכנית - דרך לא רעה להיכנס לשוק התעסוקה בתחומים טכניים של מחשבים ותקשורת נתונים ולהתפתח משם או לתמיכה עסקית בחברה עצמה או מחוץ לחברה לכל כיוון. מן הסתם צריך ללמוד תוך כדי משהו כדי לא להישקע בתפקיד מינורי יחסית להרבה זמן.
* החברה גם משקיעה מאמץ רב בהכשרת עבודה עם לקוח - ניסיון רב ערך לכל אחד ובמיוחד לאנשים מופנמים כמוני.
* חוויתי יחס טוב מאד מהמנהלים ובתוך הצוות. מדי פעם החברה עושה פעילויות כמו יציאה לכל היום לקייקים וכדומה. מפנקים עובדים גם בכל מני דברים קטנים פה ושם כמו מתנות קטנות ותתמקים וכאלה.
חסרונות : אני בתוך שנה הגעתי לשחיקה משמעותית ואחרי עוד שנה כבר לא הייתי מסוגל להמשיך ונאלצתי לעזוב לחפש משהו אחר - וזה יצא דווקא לטובתי. הסיבה לשחיקה - קבלת עשרות שיחות טלפון ביום מאנשים מאד שונים כולל עצבניים ומקללים. בסוף 3-4 כאלה ביום מסוגלים להשפיע לרעה על מצב הרוח. אבל זה דיי תלוי אישיות - הכרתי אנשים שעבדו שם 4-6 שנים והרגישו בסדר עם עצמם. אבל כדאי לקחת בחשבון.
משכורת קטנה, אבל שוב, אני מדבר כאן על משרת פתיחה, לא על עבודה לכל החיים.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בזק בינלאומי :
 
 
 
 
לעבוד רק כשאין ברירה אחרת 24.04.2020
עבד בשנים 2015-2020 בתפקיד אבטחת איכות
יתרונות : יתרון ותק בשכר
מרבית האנשים טובים
חסרונות : לדעתי הנהלה גרועה
ועד עובדים מכור
סכנת פיטורים מרחפת תמיד מעל הראש
12 שעות עבודה ביום - לא רואים את המשפחה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אקרשטיין :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.