|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
37820 - 37811 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
קרוב לבית ... נוחות משכורות טובות
|
14.04.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד פיתוח
|
| יתרונות : |
קרוב לבית למי שגר בשרון ,משכורות טובות |
|
| חסרונות : |
לכאורה חברת הייטק , בפועל מתנהלת כמפעל וכך גם היחס לעובדים ושרותי הרווחה ..
התפתחות מקצועית למי שנמצא בעולם התוכנה לא ברורה.
לא ממליץ למי שמחפש אתגרים טכנולוגים וחברה עם עניין
אווירה מאד אפורה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ברייטמאשינס :
|
|
|
|
|
|
|
ביטחון תעסוקתי וראש שקט
|
14.04.2020 |
|
עבד בשנים 2007-2020
בתפקיד מנהל אדמינסטרטיבי
|
| יתרונות : |
ראש שקט
מקום רגוע |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך והקידומים לא הוגנים אין שקיפות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
משכורות נמוכות ביותר
|
14.04.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2020
בתפקיד מנהל אדמינסטרטיבי
|
| יתרונות : |
לדעתי הנהלה מנותקת מהמציאות |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך ביותר.
הנהלה עייפה וחובבנית לדעתי
קמצנות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על עזריאלי קום :
|
|
|
|
|
|
|
יחס מדהים לעובדים קצת קשה פיזית
|
14.04.2020 |
|
עבד בשנים 2016-2017
בתפקיד מלצר / ברמן
|
| יתרונות : |
מתיחסים יפה יש אווירת משפחתיות |
|
| חסרונות : |
פיזית נורא קשה מבחינת להרים שולחנות וספות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ג׳פניקה :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה מאתגרת ומעניינת
|
14.04.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד נציג שימור לקוחות
|
| יתרונות : |
הם מכבדים את העובדים הם דואגים להכל |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות בעבודה ויש כל מיני דברים קטנים שצריכים לשפר |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ישראכרט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה בינונית, לא לכל אחד
|
13.04.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד טכנאי
|
| יתרונות : |
החברה מחולקת למחלקות. בכל מחלקה יש אווירה שונה והקפדה קצת שונה על כללים.
זה גם תלוי בתפקיד שלכם. בגדול האנשים בסדר והאווירה טובה ומשוחררת.
אין בעיה לקחת ימי חופש ולצאת מוקדם במקרה ויש סידורים.
בגלל שהעבודה יחסית נוחה רוב העובדים מבוגרים. לא דבר רע אבל צריך לדעת.
הם כמעט לא מפטרים עובדים וכשכן אז זה כי באמת אין ברירה.
יחסית קל להתקבל לעבודה מה שהופך אותה לטובה לכאלה שרוצים לצבור ניסיון.
מצד שני לא בטוח שתצברו יותר מידי ניסיון, תלוי בתפקיד ובמחלקה. |
|
| חסרונות : |
החברה הזאת היא מפעל לייצור אלקטרוניקה. זה אומר שיש אווירה של פס ייצור ברוב התפקידים ושיש לפעמים לחץ ולפעמים יושבים לכם על הראש עם זמנים. יש מחלקות שפחות ויש מחלקות שיותר וזה גם תלוי בתפקיד.
השכר של עובדי החברה הוא נמוך יחסית לשוק בכל התפקידים.
ברוב המקרים לא סביר שתקבלו העלאה, גם אם יש לכם ותק.
אין הערכה לעובדים שמשקיעים. אל תצפו שיזרקו לכם מילה טובה.
בעיה קשה של חנייה. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פי אם פרטנר :
|
|
|
|
|
|
|
שכר מעולה שירות מעולה עבודה מעולה
|
13.04.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד עובד דלפק
|
| יתרונות : |
שכר, עבודה במשמרות |
|
| חסרונות : |
מאוד קטנוניים, עבודה מאוד משעממת, אין יותר מידי הטבות או לאן להיתפתח |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דור אלון :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה עם חומר אנושי מעולה
|
13.04.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2018
בתפקיד מהנדס RF
|
| יתרונות : |
יש מקום להתפתחות אישית |
|
| חסרונות : |
מבחינתי אין חסרונות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על DSP Group :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|