The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

37960 - 37951 מתוך 79665
 
 
 
דרישות גבוהות, לרוב ללא תמורה 01.04.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד מעצב גרפי
יתרונות : פרויקטים מעניינים
עבודה דינמית שמשתנה מדי יום
רמת עבודה גבוהה
תווי קנייה בחגים
חסרונות : משרה חלקית של 6 שעות ביום
אין תשלום על שעות נוספות אך מצופה להישאר מעבר, לפחות בחודשים הראשונים
אין אופק קידום, העלאות שכר או בונוסים
נדרש לבצע עבודה מזכירותית במידה ומנהל המשרד לא נמצא, לא במסגרת התפקיד
תחלופה רבה של עובדים
סביבת עבודה לחוצה ומלחיצה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צ'מנסקי בן שחר :
 
 
 
 
אוהבי אדם ורודפי שלום 01.04.2020
עבד בשנים 2018-2020 בתפקיד מנהל לוגיסטיקה
יתרונות : שומרים על כבוד האדם. התנהגות אנושית אדירה
חסרונות : שכר ממוצע. הרווחה צריך להשתפר
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על הארץ :
 
     
 
 
 
חברה טוובה מאשרת לימודים אקדמאיים 31.03.2020
עבד בשנים 2006-2020 בתפקיד מזכיר רפואי
יתרונות : שעות נוחות לעבודה מתחשבים בהורים לילדים קטנים
חסרונות : שכר נמוך לעבודה המורכבת
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קופת חולים מאוחדת :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
כיף לעבוד עם אנשים מקצוענים וטובים 31.03.2020
עבד בשנים 2011-2016 בתפקיד מנהל אבטחת איכות
יתרונות : תחרות עם עולם ייצור הנשק
חסרונות : תמיד יש איזה אחד שיודע לקלקל לאחרים
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מפעלי נשק ישראל :
 
 
 
 
חברה רצינית עם עופק עתידי לאפשרויות 31.03.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד קניין
יתרונות : המון אפשרויות לביטוי עצמי
חסרונות : אירגון קצת בירוקרטיה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רפאל :
 
 
 
 
חברה גדולה אך מיושנת בתפיסתה 31.03.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד עובד בק אופיס
יתרונות : חברה גדולה, מאוד מתאימה לאימהות שכן מתחשבים בהן מאוד
חסרונות : אולי לתפקידים מאוד ספציפיים שווה לעבוד שם, מעבר לזה זה שכר מינימום בתל אביב! כששאלתי למה אני מרוויח מינימום וביקשתי העלאה אמרו לי תעבוד יותר שעות תקבל יותר כסף- יחס טוב אה?
שבוע לאחר מכן עזבתי את העבודה.
עבודה מונוטנית בטירוף
יכולתי למצוא את עצמי עובד ב-7 שעות יותר ממישהי שנשארה 12 שעות (שעות נוספות) אבל הייתה יורדת להפסקות 4 שעות. וזה מבחינת החברה תקין- מבחינתי זה הזוי.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פסגות בית השקעות :
 
 
 
 
מקום טוב לעבוד צוות מצויין 31.03.2020
עבד בשנים 2007-2013 בתפקיד מנהל פרוייקטים (הייטק)
יתרונות : אנשים מצויינים ומקצועיים
חסרונות : בנק. ארגון כבד ואיטי. פוליטיקה ארגונית כבדה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בנק הפועלים :
 
 
 
 
משהו טוב? באמת שום דבר 31.03.2020
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד מפתח Python
יתרונות : מיקום נגיש להגעה אבל זהו
חסרונות : אין רווחה
הנהלה מנותקת לדעתי
אווירה כבדה
נצלנים
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על דוולור :
 
 
 
 
חברה נחמדה בגובה העיניים 31.03.2020
עבד בשנים 2011-2012 בתפקיד אבטחת מידע
יתרונות : יחס נחמד סך הכל, מקום מרווח, עובדים נחמדים
חסרונות : שכר לא גבוה במיוחד אך סביר וכדומה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על תפן :
 
 
 
 
משימה חשובה ומספקת 31.03.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד עורך / מנהל תוכן
יתרונות : עבודה ביד ושם היא עובדת קודם עם הרבה סיפוק ומקצועיות
חסרונות : השכר לא משהו יחסית להשקעה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על יד ושם :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.