The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

38440 - 38431 מתוך 79665
 
 
 
לא מצריך ממך יותר מידי כדי להיות שליח 26.02.2020
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד שליח
יתרונות : שכר גבוה, יחס נחמד מן הממונים למרות שאינך באינטרקציה איתם יותר מידי. השעות והגמישות.
חסרונות : אתה על אופנוע שידוע ככלי לא בטוח במיוחד עם תרבות הנהיגה התל אביבית. העובדה שמשלוח בתן ביס מלווה בעמלה מונעת מן הלקוח/ה לרצות לתגמל את השליח בשקלים בודדים, בואו נאמר שטיפ מעל 150 למשמרת כפי שנהוג למשל בפיצריות הוא בגדר אגדה אורבנית.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על תן ביס :
 
 
 
 
לדעתי טעות בלשון המעטה 26.02.2020
עבד בשנים 2017-2018 בתפקיד מנהל סניף
יתרונות : לומדים קצת על תזונה בריאה יותר
חסרונות : לדעתי החברה מתנהלת באופן לקוי ואסביר : בתכנון יעדים בדוחות רווח והפסד כמקובל עלייך לתת יעד כ3% משנה שעברה כאשר עלייך לעמוד בעלויות (fc-lc) כ - עד 70% מן ההכנסות. בריבאר לעומת זאת אתה כבול ל11% עלייה כל חודש (וזה לא משנה אם היו אלמנטים שלא היו שנה קודמת שמונעים ממך להגיע ליעד)
ריבאר יראו לך מיקרים נדירים שזה קורה ויעשו לך תחושה שזה קורה באופן קבוע ככה שלמרות השכר הנמוך והעבודה הקשה אתה מתוגמל בהתאם, בפועל זה לא נכון. אתה מחוייב לעשות 58% פוד +לייבור קוסט, יש לציין שזה לא ראלי מכוון שבימי הזמנות הפקדות ראיונות וקבלת סחורה אתה צריך עוד עובד שיחליף אותך כי אתה חלק מהסידור כעובד מן המניין.
הדבר היחיד שמבדיל אותך מן שאר העובדים זה חולצה שחורה ויותר לכלוך עלייה ושעות ארוכות על הרגליים .. תוך כדי העובדה שמנהלי אזור שלא עושים דבר כדי לעזור לך לבוא איתך לישיבה פעם בשבוע כדי להראות לך שגם הם למדו את שיטת הסנוויץ' זו לא עזרה.
יש לי ככ הרבה לכתוב על החברה הזו וזה יכול להמשיך לעד, שורה תחתונה לא הייתי ממשיך ומזל שעזבתי לפני שאיבדתי את כל הכבוד שלי, לא מומלץ בכלל.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ריבאר :
 
     
 
 
 
חוויה קשה שלא ממליץ לאנשים לחוות 26.02.2020
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד עובד כללי
יתרונות : משכורת בטוחה
ימים מסודרים
חופשים כמו שצריך
חסרונות : סביבת עבודה קשה
ליקוי רפואי
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צה"ל :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
מקום שלא הייתי ממליץ ללכת לעבוד בו 26.02.2020
עבד בשנים 2017-2020 בתפקיד טכנאי
יתרונות : האנשים שעובדים איתך רובם בסדר וזמני העבודה גמישים
חסרונות : שכר גרוע וללא ההעלאות, אין אוזן קשבת מאנשי ההנהלה כולל כח אדם
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על נקסטקום :
 
 
 
 
חברה מדהימה, כיף לעבוד בה 26.02.2020
עבד בשנים 2016-2013 בתפקיד Web Marketing
יתרונות : אחלה אנשים, מקצועיים ונחמדים
חסרונות : מיקום ברוטשילד לא מתאים לכל אחד
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על דילפליי :
 
 
 
 
עבודה מאתגרת עם אפשרות להתפתח בפן המקצועי 26.02.2020
עבד בשנים 2018-2020 בתפקיד מהנדס FPGA
יתרונות : אפשרות להתפתח מקצועית
חסרונות : סביבת עבודה מבוגרת
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על טקסס אינסטרומנטס :
 
 
 
 
אחלה מקום עבודה 26.02.2020
עבד בשנים 2009-2020 בתפקיד מלגזן
יתרונות : הכי טוב לעבוד במחלקת לוגיסטיקה
חסרונות : אין חסרונות מי שרוצה לעבוד זה המקום
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פלסטופיל הזורע בע"מ :
 
 
 
 
עבודה ראשונית טובה 26.02.2020
עבד בשנים 2016-2019 בתפקיד מוכר
יתרונות : עבודה ללא דרישות גבוהות
חסרונות : שכר לא גבוה מהמינימום
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על וניליה :
 
 
 
 
ארגון נחמד לא יותר מזה 26.02.2020
עבד בשנים 2009-2012 בתפקיד טכנאי
יתרונות : אוכל, מספק לינה לפי הצורך
חסרונות : משכורת רעב, סיכון גבוה, סביבה אנושית
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צה"ל :
 
 
 
 
חברה קטנה ונחמדה 26.02.2020
עבד בשנים 2011-2018 בתפקיד מנהל תיקי לקוחות (מכירות)
יתרונות : אווירה טובה, אנשים טובים
חסרונות : התפתחו לכיוונים שלא היו לטעמי מבחינת המוצר
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בי איי סיינס :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.