The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

38470 - 38461 מתוך 79665
 
 
 
טוב בהחלט נוח מבחינת תנאים ומקדם מקצועית 25.02.2020
עבד בשנים 2002-2009 בתפקיד מנהל
יתרונות : קידום מקצועי ויכולת למידה מעמיקה
חסרונות : מגבלה מבחינת הקידום לתפקיד אחר
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על בנק דיסקונט :
 
 
 
 
סבבה לגמרי עדיפות ליותר טוב מזה 25.02.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד פקיד
יתרונות : אהבתי לעבוד שם מבחינת החברה והסביבה הנוחה.
חסרונות : סבבה לגמרי עדיפות ליותר טוב מזה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על יס :
 
     
 
 
 
כיף מאוד לעבוד ולהרוויח 25.02.2020
עבד בשנים 2020-2020 בתפקיד מוכר
יתרונות : עבודה כיפית מאוד
חסרונות : עבודה קשה אבל מספקת
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אדידס :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
מעולה מקדמת, מתאימה לאנשים בעלי משפחה, ואהבי חברה 25.02.2020
עבד בשנים 2018-2020 בתפקיד מתכנת C++ / C
יתרונות : נוחה, רגועה מענינת
חסרונות : בגלל שזה לחברה גדולה לפעמים ההתפתוחת איטית
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רפאל :
 
 
 
 
לדעתי - יש לך ניסיון? לך תעבוד בחברה אחרת 25.02.2020
עבד בשנים 2018-2020 בתפקיד מפתח WEB
יתרונות : גיוון טכנולוגי. happy-hour כל חמישי. רוב הפרוייקטים בטכנולוגיות מתקדמות. משרדים ולא open-space. חנייה קרובה
חסרונות : * תןביס לא אטרקטיבי - 37 שח יומי אבל 15 שקל הראשונים מנוכים מהשכר של העובד ככה שאם אתה אוכל מנה פלאפל ב16 שקל החברה תשלם רק שקל.
* אין רווחה בכלל - בשנתיים שעבדתי שם היה ערב סטנד אפ אחד - כלום מעבר לכך גם לא מסיבת פורים/חנוכה וכד'.
* אין יציבות תעסוקתית בכלל - בוקר בהיר יכולים לומר לך נגמר הפרויקט/אין תקן יותר ואחת משתי האופציות הבאות: אופרויקט אחר אם ימצאו (לא תמיד לא מוצאים) או יאללה הביתה.
* אין איפה לאכול - יש חדר אוכל של אינטל-לשעבר במתחם (יקר+לא טעים-אינדיוידואלי) או ללכת מעל 15 דק' עד לרחוב אפעל שם יש מקומות טובים לאכול, או להזמין בתןביס.
* רחוק מהרכבת - מעל 20 דק' הליכה או לקחת אוטובוס שמגיע פעם באף פעם ועומד בפקקים מעל חצי שעה.
* אין בונוסים, מטבחון דל, מתנות עלובות בחגים. החברה לא הפנימה במשך כל התקופה שהיא קיימת (מעל 8 שנים) מה זה שימור עובדים. חבל מאוד. עבדתי שנתיים ומורגש כאילו כל יום העובדים מתחלפים פה.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על דוולור :
 
 
 
 
החברה איכפתית ומשקיעה מאוד בעובדים שלה, מרגיש משפחה אמיתית 25.02.2020
עבד בשנים 2019-2020 בתפקיד מנהלת משרד
יתרונות : החברה מתייחסת ומכבדת כל עובד וכמובן לקוח. מאפשרת מקום לביטוי אישי ומדרבנת צמיחה ולמידה.
חסרונות : אין! חברה מדהימה!
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על MindU :
 
 
 
 
עוסקת במגוון נושאים ונותנת לעובדים מקום להתפתחות. 25.02.2020
עבד בשנים 2007-2020 בתפקיד מנהל - הנדסה
יתרונות : עניין, יציבות ודאגה לעובדים
חסרונות : גדולה ובירוקרטית.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אלביט מערכות :
 
 
 
 
חברה איכותית וכיפית 25.02.2020
עבד בשנים 2019-2020 בתפקיד מאבטח
יתרונות : אחלה אנשים מנהלים איכותיים ומשמרות כיפיות
חסרונות : לפעמים אין סנכרון מה שגורם לבעיות כאלו ואחרות..
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על תנובה :
 
 
 
 
מקום עבודה נעים נוח 25.02.2020
עבד בשנים 2015-2020 בתפקיד תומך טכני (הייטק)
יתרונות : עבודה מענינת. יש מקום לקידום רב.
חסרונות : משכורת התחלתית קצת נמוכה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על זמן אמת :
 
 
 
 
אווירה משפחתית . מקום נעים מבחינת האנשים שעובדים שם 25.02.2020
עבד בשנים 2014-2019 בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
יתרונות : נותנים לעבוד בעצמאות וברוגע , אין לחץ רצוף מההנהלה
חסרונות : מיקום ( קריית אריה - פקקים )
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מלם-תים :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.