|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
38470 - 38461 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
סבבה לגמרי עדיפות ליותר טוב מזה
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד פקיד
|
| יתרונות : |
אהבתי לעבוד שם מבחינת החברה והסביבה הנוחה. |
|
| חסרונות : |
סבבה לגמרי עדיפות ליותר טוב מזה
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יס :
|
|
|
|
|
|
|
כיף מאוד לעבוד ולהרוויח
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2020-2020
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
עבודה כיפית מאוד |
|
| חסרונות : |
עבודה קשה אבל מספקת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אדידס :
|
|
|
|
|
|
|
מעולה מקדמת, מתאימה לאנשים בעלי משפחה, ואהבי חברה
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד מתכנת C++ / C
|
| יתרונות : |
נוחה, רגועה מענינת |
|
| חסרונות : |
בגלל שזה לחברה גדולה לפעמים ההתפתוחת איטית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על רפאל :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי - יש לך ניסיון? לך תעבוד בחברה אחרת
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2018-2020
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
גיוון טכנולוגי. happy-hour כל חמישי. רוב הפרוייקטים בטכנולוגיות מתקדמות. משרדים ולא open-space. חנייה קרובה |
|
| חסרונות : |
* תןביס לא אטרקטיבי - 37 שח יומי אבל 15 שקל הראשונים מנוכים מהשכר של העובד ככה שאם אתה אוכל מנה פלאפל ב16 שקל החברה תשלם רק שקל.
* אין רווחה בכלל - בשנתיים שעבדתי שם היה ערב סטנד אפ אחד - כלום מעבר לכך גם לא מסיבת פורים/חנוכה וכד'.
* אין יציבות תעסוקתית בכלל - בוקר בהיר יכולים לומר לך נגמר הפרויקט/אין תקן יותר ואחת משתי האופציות הבאות: אופרויקט אחר אם ימצאו (לא תמיד לא מוצאים) או יאללה הביתה.
* אין איפה לאכול - יש חדר אוכל של אינטל-לשעבר במתחם (יקר+לא טעים-אינדיוידואלי) או ללכת מעל 15 דק' עד לרחוב אפעל שם יש מקומות טובים לאכול, או להזמין בתןביס.
* רחוק מהרכבת - מעל 20 דק' הליכה או לקחת אוטובוס שמגיע פעם באף פעם ועומד בפקקים מעל חצי שעה.
* אין בונוסים, מטבחון דל, מתנות עלובות בחגים. החברה לא הפנימה במשך כל התקופה שהיא קיימת (מעל 8 שנים) מה זה שימור עובדים. חבל מאוד. עבדתי שנתיים ומורגש כאילו כל יום העובדים מתחלפים פה.
|
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דוולור :
|
|
|
|
|
|
|
החברה איכפתית ומשקיעה מאוד בעובדים שלה, מרגיש משפחה אמיתית
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מנהלת משרד
|
| יתרונות : |
החברה מתייחסת ומכבדת כל עובד וכמובן לקוח. מאפשרת מקום לביטוי אישי ומדרבנת צמיחה ולמידה. |
|
| חסרונות : |
אין! חברה מדהימה! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על MindU :
|
|
|
|
|
|
|
עוסקת במגוון נושאים ונותנת לעובדים מקום להתפתחות.
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2007-2020
בתפקיד מנהל - הנדסה
|
| יתרונות : |
עניין, יציבות ודאגה לעובדים |
|
| חסרונות : |
גדולה ובירוקרטית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אלביט מערכות :
|
|
|
|
|
|
|
חברה איכותית וכיפית
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2019-2020
בתפקיד מאבטח
|
| יתרונות : |
אחלה אנשים מנהלים איכותיים ומשמרות כיפיות |
|
| חסרונות : |
לפעמים אין סנכרון מה שגורם לבעיות כאלו ואחרות.. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על תנובה :
|
|
|
|
|
|
|
מקום עבודה נעים נוח
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2015-2020
בתפקיד תומך טכני (הייטק)
|
| יתרונות : |
עבודה מענינת. יש מקום לקידום רב. |
|
| חסרונות : |
משכורת התחלתית קצת נמוכה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על זמן אמת :
|
|
|
|
|
|
|
אווירה משפחתית . מקום נעים מבחינת האנשים שעובדים שם
|
25.02.2020 |
|
עבד בשנים 2014-2019
בתפקיד מתאם יבוא / יצוא
|
| יתרונות : |
נותנים לעבוד בעצמאות וברוגע , אין לחץ רצוף מההנהלה |
|
| חסרונות : |
מיקום ( קריית אריה - פקקים ) |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מלם-תים :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|