The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

40010 - 40001 מתוך 79644
 
 
 
בניגוד לעבר, היום גם עם קביעות אין ביטחון והשכר נמוך. 27.12.2019
עבד בשנים 2011-2016 בתפקיד מנהל מעבדה
יתרונות : תנאי רווחה טובים יחסיה. פנסייה, ביטוחי בריאות, קרן השתלמות, מתנות גדולות בחגים.
חסרונות : לדעתי פעם למכון התקנים היה מעמד טוב, היום כבר לא,המעבדות מופרטות, הבדיקות יצאות למיקור חוץ והמכון מפסיד עשרות מיליונים בשנה.
היום גם עם קביעות אין ביטחון תעסוקתי, שכר מינימום גם להנדסאים. חוץ מרווחה אין שום יתרון.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מכון התקנים הישראלי :
 
 
 
 
מתאים לסטודנטים, ממש לא למי שמחפש קריירה! 27.12.2019
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד מנהל - הנדסה
יתרונות : חופש ניהולי למנהלים מכיוון שאין ממש מנהל מעלייך.
חסרונות : חופש ניהולי בשל ״היעדרו״ של המנהל מעלייך הוא גם חיסרון, מכיוון שכשמשהו משתבש - אתה לבד. אין גיבוי.
לדעתי החברה אינה משקיעה בפיתוח העובד (מרגע כניסתו לתפקיד אין חניכה של ממש, וגם בהמשך אין קורסים וסדנאות לעובד הממוצע).
בנוסף, התרבות הניהולית רווייה פוליטיקה. עובדים מחזיקים פחות משנתיים בחברה (בין אם פוטרו ובין אם התפטרו). אין ביטחון תעסוקתי.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אמרל :
 
     
 
סוגו סרוויסס
 
 
מנסה להיות מאוד אובייקטיבי, אבל פשוט אל תעשו את זה לעצמכם 27.12.2019
עבד בשנים 2017-2018 בתפקיד מתכנת
יתרונות : אם אתם באמת צריך הכנסה בזריזות לכו על זה אבל המיקום ממש בעייתי. לדעתי המשרד לא נקי ברמה שמנסה מכבד את מה שכותב אבל פשוט לא נקי עד רמה שלא נעים לעבוד, לא ממש תורם לפיתוח אישי אבל חשב שאם אתם בין עבודות אז אולי אבל ממש לזמן קצר כי זה פשוט יעשה לכם כמתכנתים לחשוב שככה נראה עולם הייטק, והם לא מייצגים הייטק
חסרונות : לי נראה שזה בית חרושת למתכנת הכל נשמר מעיניים של מתכנת לא משתפים עובדים שם עם מתכנתים במזרח אירופה ככה שאתה מבין שאתה זמני בכלל אין משאבי אנוש או מנהל או משהו זה מאוד לא נעים זה מרגיש וסליחה שאומר כמו תחנת מוניות לא הייטק גם אתה זה מרגיש שאין לך מנהל או מנהלת זה נראה שיש אדם שעושה דברים גם אחרים וזה ככה על הדרך לא מרגיש מכבד או מכובד
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על סוגו סרוויסס :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
אם אקס וואן
 
 
לא הייתי ממליץ לעבוד שם 27.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד מנהל כספים (כלכלה )
יתרונות : איזון חיי עבודה בית
מיקום (לא באיזור תל אביב)
חסרונות : אין אתגר מקצועי, כח אדם לא איכותי, כל הזמן פיטורים והתפטרויות, הנהלה לא תומכת בעובדים והאינטרס היחיד שלה זה לספק את המטה בחו"ל.
היעדר גמישות מחשבתית, מצפים ממך להיות יס מן למרות שמקצועית הדברים לא מדוייקים.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אם אקס וואן :
 
 
 
 
שכר נמוך ללא התחשבות בעובדים ללא קידום 27.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד רכז גיוס
יתרונות : מקבלים את כולם לעבודה בגלל שכמעט ואין תנאים
חסרונות : שכר נמוך מאוד
לחץ מצד ההנהלה לעמוד ביעדים
אין אפשרויות קידום
חוסר מקצועיות והדרכה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על חבר הון אנושי :
 
 
 
 
סביבה מקצועית ונוחה לעבודה 27.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
יתרונות : ארגון מסודר וסביבת עבודה נוחה
חסרונות : יכולת התמקצעות בתפקיד
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אן.סי.אר :
 
 
איסטרוניקס
 
 
חברה טובה שמתייחסת בכבוד לעובדיה 27.12.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד מהנדס מכירות
יתרונות : חברה שנעים לעבוד בה ולדאוג שתמשיך להתפתח
חסרונות : אין מושלם אף פעם.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על איסטרוניקס :
 
 
 
 
סטארטאפ רציני ומבטיח 27.12.2019
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד מהנדס מערכת
יתרונות : חבר׳ה נהדרים, תנאים טובים, עבודה בחזית הטכנולוגיה.
חסרונות : כמו בכל סטארטאפ כנראה - עובדים קצת קשה מדי, לפעמים יש אי ודאות או בלאגן.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ארבה רובוטיקס :
 
 
 
 
חברה טובה ויחס טוב 27.12.2019
עבד בשנים 2018-2019 בתפקיד מוכר
יתרונות : מכבדים, עבודה מעניינת
חסרונות : משכורת נמוכה ביחס לשעות עבודה
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על Idigital :
 
 
 
 
מקום עם רמה מקצועית גבוה 27.12.2019
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד רואה חשבון
יתרונות : יחסי אנוש טובים, מקצועיות
חסרונות : מרחק , שעות לפעמים מרובות
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קסלמן :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.