|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
40650 - 40641 מתוך 79644
|
|
|
|
|
|
|
|
מקום שפעם היה מקור ניסיון - אך לא עכשיו
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2019
בתפקיד פיתוח
|
| יתרונות : |
אוירה ונסיעות לחול אך תלוי צוות ופרוייקט
יש נסיעות לחול למקומות שספק היית מגיע/ה באופן עצמי. |
|
| חסרונות : |
שכר בין הנמוכים אך גם אין בטחון תעסוקתי אחרי פיטורים שליש מעובדיה לפני שנתיים.
לדעתי כבר לא מקום של התפתחות מקצועית, הרבה תמיכה בפרוייקטים של אנשים אחרים.
הרבה צוותי פיתוח הומרו לצוותי תמיכה (פאסט רספונס) ונשארו צוותים בודדים שרק מפתחים וכותבים קוד חסר בדיקות ובקרת איכות. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ורינט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה יציבה נותנת ביטחון תעסוקתי, אווירת עבודה נעימה וכיפית
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהלת משרד
|
| יתרונות : |
גמישות בשעות עבודה
אווירה נעימה וכיפית
חברה וותיקה ויציבה |
|
| חסרונות : |
אין איזון בין בית לעבודה
המנהלים הבכירים לא מתחשבים בעובדים הזוטרים
שכר נמוך ואין תנאים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פרופורציה :
|
|
|
|
|
|
|
החברה הכי גרועה שעבדתי בחיים שלי
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד רכז משאבי אנוש
|
| יתרונות : |
לדעתי לאף אחד לא אכפת אם אתה עובד או לא מתאים לאנשים עצלנים שלא מחפשים להתפתח |
|
| חסרונות : |
לדעתי הנהלה כושלת שלא אכפת לה מהעובדים שלה רווחת העובד לא קיימת אין קידומים חברה שחושבת בצורה מאוד מיושנת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יעל תוכנה ומערכות בע"מ :
|
|
|
|
|
|
|
חברה שהמשאב העיקרי שלה הוא העובדים
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהל
|
| יתרונות : |
העובדים במרכז החברה ויש המון פעילויות חברה |
|
| חסרונות : |
9 שעות עבודה, כל יום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ישראכרט :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה טובה על מנת לצבור נסיון תעסוקתי
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2016-2018
בתפקיד מתכנת JAVA
|
| יתרונות : |
סביבת עבודה נוחה |
|
| חסרונות : |
אין אופק קידומי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יו אס פי :
|
|
|
|
|
|
|
יחס אנושי מעולה
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
הכל טוב חייכנות |
|
| חסרונות : |
פשוט לא נתקלתי במשהו לא טוב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שילב :
|
|
|
|
|
|
|
אווירה טובה ויחס מכבד, לחברה בעברה לבעלות הודית
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2004-2013
בתפקיד מנהל QA
|
| יתרונות : |
אווירה טובה ויחס מכבד |
|
| חסרונות : |
החברה עברה לבעלות הודית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קומברס :
|
|
|
|
|
|
|
ראיון בלבד - חוויה רעה במיוחד.
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד תוכניתן ERP / CRM
|
| יתרונות : |
לא יודע כי לא עבדתי בחברה. |
|
| חסרונות : |
ראיון במשאבי אנוש.
הגעתי מחיפה לראיון בשעה 10, אך לצערי אילצו אותי ל"התייבש" מחוץ למשרד במשך שעה. גם בראיון עצמו הציגו שאלות כמו "למה טיילתי בתאילנד?" אני מבין שצריך בראיון משאבי אנוש לקבל תמונה על המועמד אבל ככה? לאחר מכן ביקשו לשוחח על הטיול באנגלית במשך כמה דקות, קיבלתי הסבר על החברה ועל כך שהיא עושה מיקור חוץ לעובדים ולאחר כך הסתיים הראיון בהסכמה שאקבל מטלת בית מקצועית.
לאחר כשבוע לא קיבלתי את המטלה התקשרתי אל אותה מראיינת לשאול האם אני אמור לקבל את המטלה? אמרה שבוודאי והיא מתנצלת כי שכחה מכך. שעה לאחר מכן אני מקבל ממנה מייל גנרי שהם מודים לי על הניסיון אבל החליטו להמשיך עם מועמדים אחרים.
הכל טוב ויפה וזכותכם המלאה להמשיך עם המועמדים שנראים לכם לנכון, אבל על כנות שמעתם?! מועמד שמגיע מחיפה אליכם ומפסיד יום עבודה רק בשביל להבין שהרצינות והאמון הוא מכם והלאה.
לסיכום כל עוד מנהלת משאבי האנוש נמצאת שם הייתי נזהר אם בכלל ולהגיע לראיון שם.
למזלי התקבלתי כמה חודשים אחרי למקום עבודה קרוב לביתי עם שכר גבוה הרבה יותר(בצפון שזה הזוי) ממה שהם הציעו. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איינמאנג' :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה ומתגמלת
|
03.12.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה)
|
| יתרונות : |
שכר טוב ומתאים לסטודנטים
הדרכה צמודה ומצויינת |
|
| חסרונות : |
לעיתים חוסר שיתוף פעולה מצד בתי הספר |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קרן קרב :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|