|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
40810 - 40801 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
מקום מעולה לעבוד בו
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2011-2015
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
אנשים
שם של החברה
מתקנים
תרבות ארגונית |
|
| חסרונות : |
קבענו מחשבתי
לא פשוט להתקדם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינטל :
|
|
|
|
|
|
|
מקום עבודה ספרטני. עבודה וזהו.
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2019
בתפקיד מפתח חומרה
|
| יתרונות : |
שכר
יציבות תעסוקתית |
|
| חסרונות : |
ספרטניות יתר.
חסך ב"גאוות יחידה" ובדברים מגבשים שמייצרים מוראל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אמזון :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה ומאוד כיף לעבוד בה
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד נהג
|
| יתרונות : |
יחס טוב לעובדים |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות כלל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יוסף סגלוביץ :
|
|
|
|
|
|
|
לא להכנס- בזבוז זמן
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד רפרנט
|
| יתרונות : |
שיש לך עבודה ואתה לא מובטל |
|
| חסרונות : |
לדעתי חברה ממש גרועה כלפי העובדים . מתנהגים כאילו הם חברת הייטק והמקום האחרון לעבוד בו. קנאה בין אנשים תככים. . נכנסים לחיים האישיים יותר מידי . משכורת חרא וגם פותחים עלייך עין כל הזמן. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מגדל :
|
|
|
|
|
|
|
מקום מצויין, מקצועי מאוד ויחסי אנוש מצויינים
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2009-2019
בתפקיד אחראי רכש
|
| יתרונות : |
מקצועיות גבוהה, יחסי אנוש טובים, איזון בין עבודה וביצ |
|
| חסרונות : |
אתגר לעבוד מול מרכזי החברה בחול |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על נוקיה סימנס נטוורקס :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה מעניינת חברה טובה
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד חוקר
|
| יתרונות : |
צוות טוב. עבודת צוות טובה |
|
| חסרונות : |
נסיעות ארוכות. גרה רחוק |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מכון ויצמן :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מעולה וכיפית לעבוד בה, אוירה טובה במשרדים
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד אנליסט
|
| יתרונות : |
תנאים מעולים
תן ביס
משכורת הוגנת |
|
| חסרונות : |
אין חסורונת שאני יכול לחשוב עליהם |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ורינט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה שמתאימה רק ל juniors, לא כדי לרכוש ניסיון מקצועי
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2018
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
החברה נותנת הזדמנויוית לפתח כמעט בכל שפה ע"פ דרישה. זה טוב למי שלא אוהב להינעל על שפה מסוימת והוא רוצה להתנסות בדברים אחרים. כשבמקומות אחרים רוצים עבור אותה שפה ניסיון של 5+ שנים.
אווירה יחסית צעירה.
דרך להתנסות בחברות שונות, ואם לא אוהבים חברה מסוימת אפשר לבקש לעבור.
שיחות שכר שנתיות.
לגבי שאר הדברים כמו שעות עבודה, צוות וכאלה קשה מאוד לדעת, זה תלוי בחברה שאליה מגיעים. |
|
| חסרונות : |
חברת פרוייקטים על כל המשתמע מכך...
מבחינה מקצועית כמעט ואין לאן להתפתח. אין באמת מישהו מקצועי שיכול לעשות code review. איכות המפתחים מאוד נמוכה לדעתי.
מוכרים אותך הרבה יותר ממה שאתה עבור הפרוייקט. לפעמים זה טוב כי יש לך הזדמנות להוכיח את עצמך, ולפעמים זה רע כי אתה לא באמת יכול להגיע לדרישות וזה לא נעים. במיוחד כשאין תמיכה מקצועית.
התחלופה של העובדים גבוהה מאוד, כמעט כל שבוע מישהו אחד עוזב וחדש מגיע, ככה שמבין כל מאה העובדים תוך שנתיים אתה מרגיש שכמעט כולם כבר התחלפו וזה קצת מבאס.
להישאר בפרוייקט זה לא הכי יציב, ובגלל שזאת חברת קבלנות קל יותר להעביר עובדים ממקום למקום. לפעמים יש לך בחירה ולפעמים לא ואתה יכול להגיע למקומות שלא רצית. גם פיסית מבחינת מיקום בארץ וגם מבחינה מקצועית.
תנאים די מינימליים, יש פעם בשנה איזהשהו יום חברה, אבל זה מרגיש תמיד קצת מוזר כי הרבה לא מכירים אחד את השני.
לכם אני ממליץ להיכנס לחברה למי שהוא בעיקר ג'וניור ורוצה ניסיון בקורות החיים. אבל פחות כדי להתפתח מקצועית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על דוולור :
|
|
|
|
|
|
|
יודעים לנהל את העובדים. הכל טוב..
|
27.11.2019 |
|
עבד בשנים 2016-2019
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
יחס טוב . לפחות לא עושים טעויות עם המשכורת . יש אפשרות לשדרג תפקיד בלקוחות נוספים של החברה |
|
| חסרונות : |
מגבלות עובד מיקור חוץ .. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אינגימה ישראל :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|