The Worker - חוות דעת של עובדים - דירוג חברות מומלצות
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
  הוסיפו מידע על מעסיק
חוות דעת
משכורות
שאלות מראיונות

 
 
Theworker > חוות דעת של כל החברות

חוות דעת של כל החברות

40810 - 40801 מתוך 79665
 
 
 
בסדר, אווירה טובה לפעמים לחוצה 27.11.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד אחראי תפ"י
יתרונות : בטחון תעסוקתי, צתפקיד רחב - נותנים כנפיים
חסרונות : עומס רב, ציפיה לעבוד כל יום כל היום
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על שטראוס גרופ :
 
 
 
 
מקום מעולה לעבוד בו 27.11.2019
עבד בשנים 2011-2015 בתפקיד סטודנט
יתרונות : אנשים
שם של החברה
מתקנים
תרבות ארגונית
חסרונות : קבענו מחשבתי
לא פשוט להתקדם
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינטל :
 
     
 
 
 
מקום עבודה ספרטני. עבודה וזהו. 27.11.2019
עבד בשנים 2015-2019 בתפקיד מפתח חומרה
יתרונות : שכר
יציבות תעסוקתית
חסרונות : ספרטניות יתר.
חסך ב"גאוות יחידה" ובדברים מגבשים שמייצרים מוראל
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אמזון :
 
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
 
 
חברה טובה ומאוד כיף לעבוד בה 27.11.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד נהג
יתרונות : יחס טוב לעובדים
חסרונות : אין חסרונות כלל
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על יוסף סגלוביץ :
 
 
 
 
לא להכנס- בזבוז זמן 27.11.2019
עבד בשנים 2017-2019 בתפקיד רפרנט
יתרונות : שיש לך עבודה ואתה לא מובטל
חסרונות : לדעתי חברה ממש גרועה כלפי העובדים . מתנהגים כאילו הם חברת הייטק והמקום האחרון לעבוד בו. קנאה בין אנשים תככים. . נכנסים לחיים האישיים יותר מידי . משכורת חרא וגם פותחים עלייך עין כל הזמן.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מגדל :
 
 
 
 
מקום מצויין, מקצועי מאוד ויחסי אנוש מצויינים 27.11.2019
עבד בשנים 2009-2019 בתפקיד אחראי רכש
יתרונות : מקצועיות גבוהה, יחסי אנוש טובים, איזון בין עבודה וביצ
חסרונות : אתגר לעבוד מול מרכזי החברה בחול
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על נוקיה סימנס נטוורקס :
 
 
 
 
עבודה מעניינת חברה טובה 27.11.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד חוקר
יתרונות : צוות טוב. עבודת צוות טובה
חסרונות : נסיעות ארוכות. גרה רחוק
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על מכון ויצמן :
 
 
 
 
חברה מעולה וכיפית לעבוד בה, אוירה טובה במשרדים 27.11.2019
עבד בשנים 2019-2019 בתפקיד אנליסט
יתרונות : תנאים מעולים
תן ביס
משכורת הוגנת
חסרונות : אין חסורונת שאני יכול לחשוב עליהם
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על ורינט :
 
 
 
 
חברה שמתאימה רק ל juniors, לא כדי לרכוש ניסיון מקצועי 27.11.2019
עבד בשנים 2017-2018 בתפקיד מהנדס תוכנה
יתרונות : החברה נותנת הזדמנויוית לפתח כמעט בכל שפה ע"פ דרישה. זה טוב למי שלא אוהב להינעל על שפה מסוימת והוא רוצה להתנסות בדברים אחרים. כשבמקומות אחרים רוצים עבור אותה שפה ניסיון של 5+ שנים.

אווירה יחסית צעירה.

דרך להתנסות בחברות שונות, ואם לא אוהבים חברה מסוימת אפשר לבקש לעבור.

שיחות שכר שנתיות.

לגבי שאר הדברים כמו שעות עבודה, צוות וכאלה קשה מאוד לדעת, זה תלוי בחברה שאליה מגיעים.
חסרונות : חברת פרוייקטים על כל המשתמע מכך...
מבחינה מקצועית כמעט ואין לאן להתפתח. אין באמת מישהו מקצועי שיכול לעשות code review. איכות המפתחים מאוד נמוכה לדעתי.

מוכרים אותך הרבה יותר ממה שאתה עבור הפרוייקט. לפעמים זה טוב כי יש לך הזדמנות להוכיח את עצמך, ולפעמים זה רע כי אתה לא באמת יכול להגיע לדרישות וזה לא נעים. במיוחד כשאין תמיכה מקצועית.

התחלופה של העובדים גבוהה מאוד, כמעט כל שבוע מישהו אחד עוזב וחדש מגיע, ככה שמבין כל מאה העובדים תוך שנתיים אתה מרגיש שכמעט כולם כבר התחלפו וזה קצת מבאס.

להישאר בפרוייקט זה לא הכי יציב, ובגלל שזאת חברת קבלנות קל יותר להעביר עובדים ממקום למקום. לפעמים יש לך בחירה ולפעמים לא ואתה יכול להגיע למקומות שלא רצית. גם פיסית מבחינת מיקום בארץ וגם מבחינה מקצועית.

תנאים די מינימליים, יש פעם בשנה איזהשהו יום חברה, אבל זה מרגיש תמיד קצת מוזר כי הרבה לא מכירים אחד את השני.

לכם אני ממליץ להיכנס לחברה למי שהוא בעיקר ג'וניור ורוצה ניסיון בקורות החיים. אבל פחות כדי להתפתח מקצועית.
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על דוולור :
 
 
 
 
יודעים לנהל את העובדים. הכל טוב.. 27.11.2019
עבד בשנים 2016-2019 בתפקיד מפתח WEB
יתרונות : יחס טוב . לפחות לא עושים טעויות עם המשכורת . יש אפשרות לשדרג תפקיד בלקוחות נוספים של החברה
חסרונות : מגבלות עובד מיקור חוץ ..
 
  הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אינגימה ישראל :
 
 
 
יש לכם מה להוסיף ?

 כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.