|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
41540 - 41531 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
טוב לסטודנטים שעות גמישות מאוד נוחים לגבי משמרות
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2012-2013
בתפקיד שירות לקוחות
|
| יתרונות : |
משפחתי, אנשים טובים |
|
| חסרונות : |
מדובר באופציה למשרה זמנית בתור סטודנט למי שגר בתל אביב |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אומניטלקום :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה. חבל שנסגרה
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2013-2014
בתפקיד מהנדס Board Design
|
| יתרונות : |
כיפית, אנשים טובים |
|
| חסרונות : |
נסגרה וחבל מאוד על זה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על pmc :
|
|
|
|
|
|
|
אפשר להתבסס בכתר ואז להתקדם
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד מחסנאי
|
| יתרונות : |
אין משהו מיוחד מסתכלים עליך אחרת בבנק |
|
| חסרונות : |
משכורת לא מתאימה יחסית לקושי העבודה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על כתר פלסטיק :
|
|
|
|
|
|
|
אני המון שנים בחברה ואף פעם לא משעמם
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2010-2019
בתפקיד ראש צוות
|
| יתרונות : |
א. אתגר מחשבתי (מרגיש שהרבה מההתמודויות זה כמו לפתור חידה)
ב. סביבת עבודה נעימה - המקבילים אלי והמנהלים שמעלי.
ג. גמישות בשעות.
ד. מיקום גיאגרפי מאוד נח מבחינתי.
ה. סה"כ השכר ומה שנלווה אליו בסדר גמור |
|
| חסרונות : |
א. חסרה קצת השקעה בחדשנות. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ווסטרן דיגיטל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה קיבוצית יציבה - מקום שנחמד לעבוד בו
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2016-2018
בתפקיד אחראי בקרת תצורה
|
| יתרונות : |
מקום שנחמד לעבוד בו |
|
| חסרונות : |
יש אופי קיבוצי אין שאיפה גדולה לשיפור . |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על גניגר מפעלי פלסטיקה :
|
|
|
|
|
|
|
ג׳י אי דיגיטל הרצלייה, אחלה תנאים ותכנולוגיה. ממליץ מאוד.
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
שעות עבודה גמישות
תנאים ומשרד מצויינים (לפחות במשרד בהרצליה)
תכנולוגיה מתקדמת |
|
| חסרונות : |
בירוקרטיה של קורפורייט |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ג'נרל אלקטריק :
|
|
|
|
|
|
|
אנשים מדהימים, הנהלה פחות
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד שיווק
|
| יתרונות : |
אנשים מדהימים, רואים שמשרדי אנושנבוחריפ אנשים כאן בפינצטה.
ארוחות בוקר טובות, תן ביס, אירועי חברה גדולים ומסיבות סוף שנה, הפי אויר כל חמישי. |
|
| חסרונות : |
1. ציפיה לזמינות 24/7 שכלל לא נאמרת במהלך ראיון עבודה, וזה נלקח כמובן מאליו.
2. שחיקה מאוד מהירה היות ומצפים לנפח עבודה גדול פי 2 מהיכולת, וחוסר יכולת לעבור בין מחלקות/תפקידים ואי אפשר להתקדם בכלל.
3. לדעתי ההנהלה שלוקחת את כל הסמכות אבל ללא כל אחראיות ומפילה אחראיות ואשמה על העובד. בנוסף, דרישות לא הגיוניות כמו לעבוד בזמן מחלה.
4. קבלת החלטות לא נכונה וכתוצאה מזה העבודה מוכפלת ולעיתים מושלשת.
לסיכום, אנשים טובים, הנהלה פחות לדעתי. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פלייטיקה :
|
|
|
|
|
|
|
נחמד, מתאחם לאנשים שאוהבים לטייל ופחות חושבים על השכר
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד חובש / מע"ר
|
| יתרונות : |
טיול בחינם נסיעות חינם אוכל הכרת אנשים חדשים |
|
| חסרונות : |
שכר נמוך העבודה דינאמית אז מתאים רק לקבוצה מסויימת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אורבוטק :
|
|
|
|
|
|
|
אין על אושר עד חייבים לעבוד שם
|
01.11.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד סדרן
|
| יתרונות : |
סביבה מצויינת אין מילים |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות רק יתרונות כל הזמן |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אושר עד :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|