|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
42000 - 41991 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
מעולה חברה שכיף לעבוד בה
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד פקיד
|
| יתרונות : |
מעולה חברה שכיף לעבוד בה |
|
| חסרונות : |
אין . לא מצאתי חסרונות בחברה זו |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איילון חברה לביטוח :
|
|
|
|
|
|
|
משפחתיות ודאגה לרווחת העובד
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהל סניף
|
| יתרונות : |
קידום רשת שיש לה את היכולת לזהות ולקדם את האנשים שראויים |
|
| חסרונות : |
לא מצאתי עבדתי זמן מה ומעולם לא נתקלתי בחיסרון באמת אבל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פרשמרקט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה משפחתית ומתפתחת
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2016-2019
בתפקיד מהנדס תוכנה
|
| יתרונות : |
ממליץ לעבוד שם, אוירה טובה. ויש מאמץ לשיפור מתמיד מצד ההנהלה |
|
| חסרונות : |
רוב הפרוייקטים הם לעובדי החברה הגלובאלית. אז לפעמים פחות מעניינים מהכייון העסקי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איי.טי. אנד טי. :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי אין עתיד, שירות אישי ולקוחות מהגרועים בשוק כמובן שהכל תלוי בסניף
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2018
בתפקיד מוכר
|
| יתרונות : |
יש קצת תגמולים, אבל מתאדים מהר מאוד לנוכח המשכורת הזעומה |
|
| חסרונות : |
להרגשתי ההנהלה מפילה אחריות על עובדים, לקוחות לא מרוצים מהשירות ולא נעשה דבר.
אי ביטחון תעסוקתי קיצוץ חד במשמורות
מחייבים לעבוד במשמרת גם כשאין עבודה
שכר נמוך תחושה של עלה נידף ברוח |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אופיס דיפו :
|
|
|
|
|
|
|
לדעתי חברה גרועה מתייחסת למשאב האנושי בצורה ירודה אין יחס
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2016
בתפקיד מנהלת משרד
|
| יתרונות : |
אין לצערי משהו שאפשר לזקוף לזכות החברה |
|
| חסרונות : |
לדעתי יחס לעובד בצורה נוראית אין התחשבות בשעות או באמהות מתייחסת למשאב האנושי כמובן מאיליו שכר גרוע מינימאלי בכל הדרגות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פריים ליס :
|
|
|
|
|
|
|
סוכן חדש עובד 3 שעות ביום
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד סוכן מכירות
|
| יתרונות : |
עבודה בשעות גמישות |
|
| חסרונות : |
שכר ממוצע אך מספיק כשכר נוסף לבית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פה לאוזן :
|
|
|
|
|
|
|
חברה עם התנהלות גרועה לדעתי
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2017
בתפקיד מאבטח
|
| יתרונות : |
אין יתרונות , אולי שכר שעתי גבוה |
|
| חסרונות : |
היו בעיות עם השכר , יחס לא טוב כלפי העובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על טי אנד אמ :
|
|
|
|
|
|
|
מעולה,יציב, בטוח, מעניין
|
12.10.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מכונאי
|
| יתרונות : |
מקום עבודה יציב ובטוח |
|
| חסרונות : |
רחוק מהמרכז מעט |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מנועי בית שמש :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|