|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
42100 - 42091 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה לחוצה ועמוסה בלי התייחסות להון האנושי לדעתי
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2017
בתפקיד מנהל מותג
|
| יתרונות : |
תנאים טובים
משרדים נעימים
רוב התפקידים עם רכב
אירועי חברה מושקעים |
|
| חסרונות : |
לדעתי צריך הרבה חוזק נפשי ומרפקים בשביל לשרוד.
מנהלים קשים, ויכוחים ופרצופים בישיבות.
עומס עבודה ובשעות. תחלופה גבוה מאוד של עובדים.
המנהל לא רואה את העובד מעבר למשאב זמין.
הרבה מאוד פוליטיקה פנים ארגונית.
מערכות מידע שעובדים איתם לא מפותחות
צריך לחזור ולעשות אותם דוחות כל הזמן במקום למשל שיהיה פורטל שמתעדכן אוטומטית. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על שסטוביץ :
|
|
|
|
|
|
|
לא ממליץ לעבוד בחברה
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2008-2016
בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה)
|
| יתרונות : |
לא ממליץ לעבוד בחברה |
|
| חסרונות : |
אין מספיק עובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מקדונלד׳ס :
|
|
|
|
|
|
|
חברה גדולה עם הון אנושי מעולה
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד אנליסט שיווק
|
| יתרונות : |
חברה גדולה ויציבה (בזמניה הטובים).
אנשים ברמה גבוהה לפחות בשיווק.
איזון בין חיי עבודה משפחה.
משכורות בסדר פלוס. |
|
| חסרונות : |
חוסר יציבות החברה לאור תזרים מזומנים שלילי כחברה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
אנשים טובים שוק קשה מאד
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2019
בתפקיד מנהל רכש
|
| יתרונות : |
סביבה נעימה אנשים נחמדים |
|
| חסרונות : |
תקופה קשה בתחום התקשורת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
חברה עם הון אנושי ברמה גבוהה
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד אנליסט שיווק
|
| יתרונות : |
חברה גדולה, תהליכי עבודה מוסדרים, יש בטחוו תעסוקתי כשהחברה במצב טוב ויציב |
|
| חסרונות : |
בעיות החברה בתזרים מזומנים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סלקום :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מובילה בתחומה, הנהלה מנותקת מהעובדים לדעתי
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2018
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
יחסים טובים בין עובדי המחלקה בה אתה עובד.
ספציפית במחלקה בה עבדתי היה עניין ולמדתי המון מהמנהלת שלי. |
|
| חסרונות : |
לדעתי התנהגות מחפירה לסטודנטים. לא משנה כמה זמן אתה עובד שם בתור סטודנט תמיד יתייחסו אלייך כאל נטל.
משאבי אנוש = חסרי אנוש לדעתי .תחושה של התנהגות לא נעימה לעובדים שלא מספיק "נחשבים" |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על SCD :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה מאוד עם אנשים המשרים אווירה טובה במקום
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד חוקר
|
| יתרונות : |
שעות
התחשבות
אנשים טובים |
|
| חסרונות : |
אי אפשר לשנות משמרות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על כלל ביטוח :
|
|
|
|
|
|
|
מקום טוב ללמוד בו ולהתפתח
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2017-2019
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
אנשים מסורים שתמיד חושבים על טובת המטופל |
|
| חסרונות : |
שכר מינימום שמוריד קצת מהרצון להוסיף משמרות |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בית חולים שיבא :
|
|
|
|
|
|
|
מקום מצוין לעבוד בו
|
06.10.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד סטודנט
|
| יתרונות : |
עניין, אנשים, יכולת להתפתח וללמוד |
|
| חסרונות : |
הרבה שעות, מיקום לא נוח (בירושלים) |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מובילאיי טכנולוגיות ראיה :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|