|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
45580 - 45571 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
למידה ברמה גבוה מאד
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהל מכירות (הייטק)
|
| יתרונות : |
תחום רחב....... |
|
| חסרונות : |
חברה גדולה....... |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סרווטרוניקס :
|
|
|
|
|
|
|
אחלה חברה.........
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד אבטחת מידע
|
| יתרונות : |
יחס אנושי טוב אנשים נהדרים |
|
| חסרונות : |
זמנים לחוצים נורא אנטנסיבי |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על אורכית :
|
|
|
|
|
|
|
בטחון תעסוקתי, עתיד מובטח
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2001-2019
בתפקיד מנהל אתר
|
| יתרונות : |
בטחון תעסוקתי, עתיד מובטח |
|
| חסרונות : |
משכורות, התפתחות מקצועית |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על בנק לאומי :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה וטובה מכול כולה
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
טוב לעבוד בא ואילו בא חסרונות |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות ולכל טוב לעבוד בא |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על צ'קפוינט :
|
|
|
|
|
|
|
חברה טובה, לא מספיק מסודרת באופן ההתנהלות שלה
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2018
בתפקיד מדריך (הוראה והדרכה)
|
| יתרונות : |
המנהלים בגדול אנשים טובים, יש העלאות שכר ממחזור למחזור |
|
| חסרונות : |
החברה לא מתנהלת בצורה מספיק מסודרת |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על איזי וויי :
|
|
|
|
|
|
|
חברה משפחתית , יציבה , אווירה צעירה וכיפית
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2019
בתפקיד איש מכירות
|
| יתרונות : |
יחס בינאישי , אפשרויות קידום , חברה קטנה ומשפחתית |
|
| חסרונות : |
שכר לא גבוה במיוחד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על Alljobs :
|
|
|
|
|
|
|
חוויה טובה והצלחה טכנולוגית
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2009-2017
בתפקיד מנכ"ל
|
| יתרונות : |
מקצועיות ועבודת צוות בתנאים לא קלים |
|
| חסרונות : |
גודל השוק מוגבל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פנטלום טכנולוגיות :
|
|
|
|
|
|
|
עבודה מאתגרת לעזור לחולים ולנזקקים להאיר להם פנים
|
23.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מזכירה עברית
|
| יתרונות : |
חברה גדולה עם הרבה כח ומשאבים, תנאים סוציאלים מלאים |
|
| חסרונות : |
אין הערכה לעבודה טובה, התגמול לא אישי אלא קולקטיבי לא משנה מה תעשה כולם מקבלים אותו תלוש. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קופת חולים כללית :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|