|
|
|
הוסיפו מידע על מעסיק
|
|
|
|
|
Theworker >
חוות דעת של כל החברות
חוות דעת של כל החברות
45710 - 45701 מתוך 79665
|
|
|
|
|
|
|
|
חברה מעולה לעובדים
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2014-2019
בתפקיד DevOps
|
| יתרונות : |
יחס מעולה לעובדים |
|
| חסרונות : |
אין תלונות לעובדים |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על סאפיאנס :
|
|
|
|
|
|
|
חברת פינטק מצליחה עם הרבה אקשן, צמיחה אישית ואינטנסיביות
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2018
בתפקיד מנתח מערכות
|
| יתרונות : |
חברה דינאמית, אווירה ממש מעולה של עבודה וכיף ביחד. אחלה אנשים, אכפת מהעובדים. ראיתי אנשים שממש צמחו עם החברה וגם הצעירים יכולים להתקדם ממש. הרבה למידה. |
|
| חסרונות : |
מתאים לאנשים שאוהבים דינאמיות, שאוהבים לעבוד עם אנשים בOpen Space, אפשר ממש לצמוח אבל לא כל אחד מתקדם, ראיתי כאן אנשים שלא מצליחים לצמוח וקשה להם עם הקצב. |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על קרדורקס :
|
|
|
|
|
|
|
שם יפה יחס לא להיט.
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2012-2019
בתפקיד OLAP / BI
|
| יתרונות : |
שינוי במקצוע כל כמה שנים |
|
| חסרונות : |
מרגיש שהחברה רוצה למקסם רווח על חשבון העובדים! |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יעל תוכנה ומערכות בע"מ :
|
|
|
|
|
|
|
חברה לא טכנולוגית ואלה והתוצאות
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2018-2019
בתפקיד מפתח WEB
|
| יתרונות : |
שכר מתגמל, נוחות, אווירה טובה, אנשים מדהימים |
|
| חסרונות : |
מבחינה טכנולוגית לדעתי תקועים בשנות ב70, גם כשרוצים להכניס דברים חדשים זה תמיד להיכנס איתם ראש בראש. לא יודעים לעבוד מסודר, לדעתי אין התפתחות מקצועית, מפחדים מכל טכנולוגיה אפשרית ועד שכן מממשים משהו בתמורה חדשה - זה זהה לדפוס הקיים פשוט כתוב קצת אחרת. הנהלה שאומנם תומכת בך אך באותה נשימה גם יש לי תחושה ששמה לך רגליים. לא ממליץ למפתחים צעירים שרוצים להתקדם כי אין איפה.
רב הקוד הוא קוד ספגטי עם טלאים אחד על השני |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על ויזה כאל :
|
|
|
|
|
|
|
חברה מצוינת עם אווירה טובה
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2015
בתפקיד תומך טכני (הייטק)
|
| יתרונות : |
בניין טוב, צוות אדיב, סביבת עבודה נעימה |
|
| חסרונות : |
אין חסרונות בכלל |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על IBMC :
|
|
|
|
|
|
|
חברה קטנה עם אווירה מיוחדת, שממציאה את עצמה מחדש בימים אלו
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2019
בתפקיד מתכנת
|
| יתרונות : |
רב הזמן היתה אווירה מצוינת בחברה, קבוצת אנשים באמת נדירה, מקום מעולה ללמוד בו ולהתקדם בתחילת הדרך. |
|
| חסרונות : |
סטאק קצת לא מעניין, סטגנציה מסוימת מבחינת התפתחות (בעיקר בשנה האחרונה) |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על פיצ'ר פורוורד :
|
|
|
|
|
|
|
מעניין מאוד עבודה דינאמית עבודה מאתגרת יחס טוב מצויינים
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד מנהל
|
| יתרונות : |
עבודה מאתגרת ויפה |
|
| חסרונות : |
קצת קושי להתקדם אבל חברה מעולה |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על GBM :
|
|
|
|
|
|
|
סהכ בסדר לרווק שרק סיים את השירות הצבאי שלו
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2019-2019
בתפקיד איש מכירות
|
| יתרונות : |
מציון לאחר צבא אחלה כסף בתור שכיר התחלתי ורווק |
|
| חסרונות : |
מינמום מבקשים יתר מהמידה בשביל השכר מינימום |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על יס :
|
|
|
|
|
|
|
נהניתי לעבוד שם
|
19.05.2019 |
|
עבד בשנים 2015-2017
בתפקיד מהנדס QA
|
| יתרונות : |
חברה גדולה ויציבה, עבודה מענינת |
|
| חסרונות : |
חסרונות של כל ארגון גדול. אין משהו מיוחד |
|
|
|
הוסף מידע על החברה
|
עוד מידע על מיקרוסופט :
|
|
|
יש לכם מה להוסיף ?
|
|
כל חוות הדעת באתר נכתבו באופן אנונימי ועצמאי ע"י הגולשים ומבטאות את דעתם האישית בלבד ולא את דעתו של האתר.
|
|
|
|